Gå til innhold

lange stygge hold-in "truser"?


Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Gjest Wrangler

Har jo sett på "trinny og susanne" at de gir damer med valker på hofter/mage sånne lange stygge hold in truser/bukser.

Jeg har nemlig smal midje men noen gruuuusome valker på hoftene og tenkte at med en slik hold-in sak vil jeg iaf få en fin og jevn silouett.

(innbiller ikke meg at jeg blir TYNN, men vil bare ha en jevn linje og figur -hvis dere forstår..) OG med god BH vil jeg iaf være stor dame, men uten bumper og humper! :)

Hvor får man tak i sånne, er spørsmålet mitt rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wrangler

Hvis dette funker er det jo fantstisk. Men det er jo det, hvis noe er for fantastisk, så er det gjerne det!

http://www.spanx.com/product/index.jsp?pro...rentPage=family

Må nesten finne en butikk i Oslo/omegn som selger dette og teste i butikk! Hvsi dette faktisk virker så skal jeg jaggu kjøpe en sånn! Dritt lei valker på hofte og mage etter strømpebukse/truse! Blah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg investerte i en hold-in underbukse en gang slik at jeg skulle få flat mage. Resultatet ble at fettet ble presset oppover slik at jeg fikk én gigantisk valke mellom puppene og navlen og var flat fra navlen og ned. Tror faktisk jeg foretrekker en jevnt over litt rund mage fremfor det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg investerte i en hold-in underbukse en gang slik at jeg skulle få flat mage. Resultatet ble at fettet ble presset oppover slik at jeg fikk én gigantisk valke mellom puppene og navlen og var flat fra navlen og ned. Tror faktisk jeg foretrekker en jevnt over litt rund mage fremfor det...

Ja fettet blir jo ikke borte så en eller annen plass buler det nok ut.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spanx funker :) Har prøvd en sånn underkjoletoppsak fra dem og den gjorde akkurat det den skulle gjøre, uten at det ble umulig å sitte eller bevege seg.

Det er jo selvfølgelig ørlite mindre komfortabelt enn å la valkene flyte fritt, men noen plagg er ukomfortable uansett hvis man kjenner på seg at det er masse synlige bulker... Jeg har også prøvd en sånn usexy holdintrusesak fra Lindex, joda den holdt inn den, men det ble jo desto tydeligere valk der den sluttet, og så rullet den seg nedover i løpet av dagen og laget en vond stram holdinpølse.

Men jeg tror faktisk Trinny og Susanna har en egen serie med sånt undertøy jeg...

*google* Jepp, det har de. se her! Har ikke prøvd deres da, så der har jeg ikke noe å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de også Trinny og Susannah's eget merke. Sender fra Storbritannia, litt kortere enn australia.

Hehe, la ikke merke til at det sto .au jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*

Hei:)

Jeg er har også litt valker på hoftene, men er slank i midjen.

Jeg kjøpte en lignende lang hold-in truse på Spar kjøp, den virker helt genialt på meg, og ruller heller ikke ned. Den er litt tykk i stoffet, tror det har litt å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Til finklær bruker eg ei hold inn strømpebukse frå Lindex. Kostar rundt hundrelappen og gjer jobben sin. Men du verden så deilig det er å ta den av!!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

Har kjøpt noe lignende på Triumph som jeg bruker under dongeriskjørt om sommeren. De har vel også hold-in effekt. Så jeg vil tro du finner noe som ligner i undertøysforretningene rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

Jeg tenker at dette liksom ikke er den typiske hold-strømpebuksene, for de presser jo bare valkene et annet sted. Men mer en "shaper", som gjør at man ikke får bulker over alt på grunn av vanlig undertøy og strømpebukser.

Har ei hold-in strømpebukse i skuffen, har aldri brukt den da jeg ikke fikk den PÅ en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanx er i hvertfall noe annet enn de vanlige holdingreiene, ikke så hardt tykt stoff. Slik at det blir en utjevning, ikke bare at flesket dyttes opp over kanten i det Trinny go Susanna kaller muffintop.

Enig med deg Wrangler, vanlig holdinundertøy lager bare valker på feil sted, og jeg syns faktisk det ser penere ut å ha dem der de naturlig er, fremfor 10 cm lengre opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte en slik greie på Steen & Strøm før jul, jeg. Går fra rett under BHen til rundt lårmuskelen. Den har sånne silikongreier oppe slik at den ikke sklir ned.

Hoftene ble riktig så slanke, men med alt slik så dyttes jo fettet til et annet sted, så midjen min ble ikke slike smekker som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at alle som har på seg disse greiene i reklamen faktisk har helt flat mage allerede. Bare se nederst på denne:

http://www.magicknickers.com.au/

Selv om resten av damene på denne netsiden så "normale" ut, til ei forandring.

Kjøpte en spanx, sånn bukse som gikk fra under puppene til kneet. Brukte målene på nettsiden og kjøpte medium. Den var nok for stor, burde hatt small. Størrelsene må jo være større i usa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

Haha! Tenkt på det samme Kitsune, hva har de å holde inn liksom... Burde nesten vært før/etter bilder så man kunne se forskjell. Men er jo lett å jukse med bilder da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...