Gå til innhold

Livet til en zeppelin


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest zeppelin

:kaffekopp: står på bordet og tre stearinlys er tent for i det minste prøve å få meg i litt godt humør. Men det ser ikke ut til å funke.

Egentlig, så er jeg ikke helt sikker på hva det er som gjør at jeg er sånn av og til. Lei meg.. :sjenert:

Men jeg har en anelese. Og det rare er at jeg ikke helt tør å si det til noen.

For 3 år siden hadde jeg en uventet SA. Uventet fordi jeg ikke visste at jeg var gravid. Siden den gang har jeg vært redd for at jeg er det uten å vite det. Frykten for å gå igjenom den smerten en gang til.

For 2 dager siden måtte jeg ta enda en test. Ja, jeg er ikke helt sikker på hvor mange jeg har tatt i løpet av de 3 årene.

Men uansett.. den viste negativ. Jeg tror kanskje det er det som har skylden til mitt labre humør. Kanskje jeg har lyst på et lite nurk... :sjenert:

Men det er det jeg ikke tør å si til min kjære samboer. Vi har snakket om barn og alt det der før, men bare i den forstand at vi tar det om noen år, da begge er studenter med jobb ved siden av.

Men jeg kan ikke noe for det. Det er noe inni meg som endelig har lyst på en mini meg og mini han :rodmer:

Nuvel. Dårlig student er jeg også.

Uansett! Velkommen til min splitter nye dagbok! Får håpe at humøret blir bedre ettehvert og den lille studenten i meg gjør det bra før eksamen i mai :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zeppelin

Nå kveldsen fått synke og kroppen fått slappet av. Men jeg må innrømme at jeg har et lite sug etter en snus! Jeg har faktisk sluttet, når sant skal sies. Sluttet på mandag! Men nå har det egentlig aldri heelt vært sånn at jeg har det "suget" alle snakker om.

Vel, jeg kunne godt tenkt meg en snus, men kan også la vær. Hmm..

Jaja. Får bite det i meg :filer: ... hvem trenger snus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

God morgen! Føler meg egentlig like tafatt i dag, som jeg gjorde i går. Og dagen før der. Jeg er rastløs og klarer rett og slett ikke ta meg hardt nok i nakken til å komme meg på skolen. Skolen er over i mai.. Så jeg burde jo egentøig bare skjerpe meg. Men jeg vet ikke. Jeg klarer ikke å konsentrere meg nok.

I dag har jeg 5 fritimer. Så da skal jeg bort til en venninne og lese til tentamen. I matte. Matte. Grusomt. Hadde det ikke vært for den nye reformen, hadde jeg ikke måtte ta matte om igjen. Men sånn er det nå.

Men jeg ser i allefall frem til å dette i gang med litt lesing. Klarer det bedre på egen hånd enn på skolen. Så jeg håper jeg får gjort en del i dag. Så, klokken 4 skal jeg på skolen igjen for å ha spansk.

Gi meg styrke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Nå har jeg sittet ned matteboken i fanget i 2 timer. Potenser, ligninger, prosenter, statistikk....

. Kjenner det er godt å få gjort noe fornuftig og får bare satse på at tentamen går bra :s

Men! Jeg skal nok klare å klamre meg fast i 1 mnd til på skolen! Så er jeg friiiii!

Kanoon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Hallo der ute! :goodbye:

Nå har jeg endelig fått min etterlengtede lønning! YEA! Men selvfølgelig. Akkurat da jeg skulle kjøpe en nydelig kjole på tilbud, merket jeg at kortet mitt var borte vekk! Så jeg gikk gjennom halve byn for å se om jeg fant det, men nei. Mistet både kort OG kjole!! :kjefte:

MenMen..kort mistet, penger spart. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, første gjest i dagboken din! :bolledeig:

Hei Zeppelin :goodbye: Du var søt :)

Kjenner meg sånn igjen i det første innlegget ditt, du er ikke alene om å vente på nurk, uten helt å få konstatert når du egentlig skal få det, for å si det sånn ;)

Skjønner godt at SA var en skrekkopplevelse for deg, etter min SA har jeg vært overbevist om at jeg er gravid igjen hver mnd etter på, håper hele tiden :sjenert: Men har fått angst for å teste da, så da jeg faktisk var gravid måtte jeg går hele 2 uker over IKM før sambo pushet på at jeg MÅTTE se å få tatt en test, også var de jo positiv da :rodmer: Det skal jo vi som har hatt SA ha, vi vet ihvertfall at vi kan bli gravide :kose:

Også noe helt annet, ufatterlig kjipt med mistet kort! :hakeslepp: Det er ikke blitt stjålet da?

Og du, her skal jeg fortsette å snoke! :ninja::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zeppelin

Hurra, første gjest i dagboken din! :bolledeig:

Hei Zeppelin :goodbye: Du var søt :)

Kjenner meg sånn igjen i det første innlegget ditt, du er ikke alene om å vente på nurk, uten helt å få konstatert når du egentlig skal få det, for å si det sånn ;)

Skjønner godt at SA var en skrekkopplevelse for deg, etter min SA har jeg vært overbevist om at jeg er gravid igjen hver mnd etter på, håper hele tiden :sjenert: Men har fått angst for å teste da, så da jeg faktisk var gravid måtte jeg går hele 2 uker over IKM før sambo pushet på at jeg MÅTTE se å få tatt en test, også var de jo positiv da :rodmer: Det skal jo vi som har hatt SA ha, vi vet ihvertfall at vi kan bli gravide :kose:

Også noe helt annet, ufatterlig kjipt med mistet kort! :hakeslepp: Det er ikke blitt stjålet da?

Og du, her skal jeg fortsette å snoke! :ninja::fnise:

HEI, HALLO!! :hallo:

Å, Så glad jeg ble nå! Kjempe koselig å få innlegg her! Trodde ikke det skulle bli koselig! :hoppe:

Jeg trodde det bare var meg, jeg.. som var paranoid ang graviditet,jeg! :huh: Men GUD, hvor deilig at jeg ikke er alene. Men nå venter du en liten? Gratulerer så mye!! :blomst:

Nå har det seg faktisk sånn at jeg har klusset det hele til med p- ringen min. Og nå venter jeg frebrlisk på at dagene skal gå slik at jeg kan ta en test! Tante rød har nemlig ikke dukket opp enda.. og det har gått snart 4 dager (i morgen).

En side av meg har ingenting i mot en liten en :rodmer: , men en annen siden lurer fælt på hvordan min kjære kommer til å reagere :huh: iom at han er så rasjonell..hehe

Men tiden vil bare vise. Er i allefall kjempe lei av å gå rundt å altid lure på når "det" skjer igjen..man leter liksom etter symptomer hele tiden og tenker på det konstant..Da skal det sies at sist gang det skjedde, merket jeg ingenting.

Det eneste jeg har opplevd nå er stikk i magen. Men jeg vet ikke jeg. Kan være innbilnign også...akk..

Nå har jeg i allefall brukt tiden min på noe svæææert fornuftig! Jeg har tatt oppvasken, støvsugd, ryddet soverommet og badet.. og att på til: BAKT KAKE!! :hoppe: Så nå blir nok min kjære glad når han kommer hjem fra jobb!

Hva skal du gjøre resten av kvelden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ble glad! Er så mye hyggeligere å skrive dagbok når man får litt tilbakemeldinger :)

Å, nei, jeg mistet dessverre den gangen jeg fikk positiv :( Men er bare glad for å ha hatt positiv jeg da, for trodde lenge at jeg ikke kunne bli gravid :sjenert: Kjenner på noen symptomer igjen nå også, men tiden får vel vise om det bare er innbilninger eller om det virkelig er noe der :fnise:

Men jøss kanskje noe på gang! Så spennende! :hoppe::bond: Hoho, merket jeg ble glad nå, og veldig spent på dine vegne! :fnise: Kanskje det var nå "det" skulle skje? ;) hvem vet? :vetikke: Når kan du teste da?

Også så flink du er som har gjort så mye konstruktivt i kveld! Jeg for min del har hatt en lang og tung dag på skolen, så jeg har spist freia påskeegg og sett på tv, det er egentlig det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Huff.. beklager...det er ikke noe kjekkt når det skjer :klemmer:

Hehe, takk for det! Må innrømme jeg er litt spent selv :rodmer:

Ja, jeg vet ikke jeg altså..innerst inne håper jeg egentlig på en liten,altså. Men vi har ikke akkurat den stabile økonomiske situasjonen. Begge er studenter og jobber ved siden av.. Men vi klarer oss fint,da. Og for å si det sånn, så har jo steinalder kvinner klart seg fint før oss :fnise:

Jeg testet meg på tirsdag. Men på testen sto det at man skulle tisse i 5-10 sekunder.. (?).. men jeg hadde visst ikke produsert mer enn til 1 sekund :fnise: .. så den ble negativ da. Men tenkte jeg skulle ta en på lørdag. Med mindre tante rød kommer på en suprise visit :kjefte:

Vet du? Jeg synes man har lov til å bare kose seg når man har lange dager på skolen. Og spesielt når man spiser freia påskeegg! Det er fantastisk! :hoppendeglad:

Studerer du? Eller tar du oppe fag? Eller.. hvordan er ståa? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Heihei! Jeg måtte selvfølgelig ta en tur innom dagboken din, når du har vært innom min :nigo:

Ser at vi er flere som sliter litt med skole-motivasjonen! Hehe. Jeg sliter selv med å komme meg på skolen om dagen, og er superstolt de dagene jeg faktisk klarer å komme meg opp (har ikke noe obligatorisk undervisning, så når man ikke MÅ er det ikke alltid like lett å dra)

Kjenner meg også litt igjen med dette om å vente på et lite nurk, men ikke helt vite når det skal komme. Det passer jo aldri å få barn! :ler: Hos oss er også begge studenter, og samboeren min er veldig klar på at han ikke ønsker barn enda, og jeg aner ikke hvordan han hadde reagert dersom jeg hadde blitt gravid. Men jeg begynner å bli klar for mammarollen virker det som, jeg smugtittet bort på babyklærne da jeg var på H&M i går :ler:

Du får ha en fin dag videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

:goodbye:

Sniker meg innom :)

Du må ha lykke til med tentamen når den skal være.

Så vil jeg gi en liten :klemmer:

Heisann! :) ah! Tusen takk! Matten er på tirsdag!

Klemmer tilbake! Men skriver fra telefonen så det blir bare ordene :P

Oj! Men fikk jo en smiley! Kuult!!

Endret av zeppelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Heihei! Jeg måtte selvfølgelig ta en tur innom dagboken din, når du har vært innom min :nigo:

Ser at vi er flere som sliter litt med skole-motivasjonen! Hehe. Jeg sliter selv med å komme meg på skolen om dagen, og er superstolt de dagene jeg faktisk klarer å komme meg opp (har ikke noe obligatorisk undervisning, så når man ikke MÅ er det ikke alltid like lett å dra)

Kjenner meg også litt igjen med dette om å vente på et lite nurk, men ikke helt vite når det skal komme. Det passer jo aldri å få barn! :ler: Hos oss er også begge studenter, og samboeren min er veldig klar på at han ikke ønsker barn enda, og jeg aner ikke hvordan han hadde reagert dersom jeg hadde blitt gravid. Men jeg begynner å bli klar for mammarollen virker det som, jeg smugtittet bort på babyklærne da jeg var på H&M i går :ler:

Du får ha en fin dag videre! :)

Hei på deg:) Hehe.. Nuvel, jeg våknet for n halvtime siden.. Skjønner ikke hva som har skjedd. Hørte ingen av vekkerklokkene :/

Så nå skal jeg og min tante ut å spise frokost:) etterfulgt av litt shopping! Og ja, babyklærne tror jeg kanske får litt oppmerksomhet:p

Vi får henge fast, vi stakkars studenter! Må jo klare dette! Hehe!

Ha en herlig dag videre du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zeppelin

Nå sitter jeg på banen på vei til sentrum, etter å ha spist en bedre frokost med min fantastiske tante..som egentlig kunne gått for å være min søster (mamma var ganske ung da hun fikk meg) så det skal jeg ikke klage på!

Turen går først til banken for å ta ut litt penger, siden kortet mitt bestemte seg for å forsvinne.. Og så skal jeg opp til en venninne å lese litt matte :) flink!

Deretter skal jeg møte min elskede som skal til frisøren. Endelig.

Også skal vi hjem og lage en god middag til i kveld:) fredag er min venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

:goodbye:

Heisann :)

Nå er jeg tilbake i sofaen.. :veslejenta: litt sliten og småkvalm :Gjesp: etter å ha farget håret og vandret rundt i sentrum.

Skal ut med mamma for å handlie litt nå..Vi har en butikk rett over gaten, men den er skikkelig dårlig. Også orker jeg ikke å gå til den andre.. Så min kjære mor kommer å henter meg:)

Men..jeg klarer ikke helt å tenke på middag til i kveld. Lite som frister. Kan nøye meg med frukt,jeg.. men kjenner jeg min kjære, så vil nok han ha noe å sette tennene i :spise:

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zeppelin! :vinke:

For å svare på spørsmålet lenger opp går jeg på skole, for å bli legesekretær. Ferdig utdannet til sommeren! :hoppe:

Høres ut som du har hatt en fin dag i dag da?

Mitt middagsforslag er laksepasta! Det er så ustyrtelig godt, og veldig enkelt! Bare å steike opp løk og lakseterninger, når det er nesten ferdig har du opp i vårløk, før du har oppi en hel boks creme fraiche. Ha opp i salt og pepper, når det ehele koker er retten ferdig :) Personlig synes jeg tagliatelle passer veldig bra til.

Første gangen jeg lagde dette var det en stor hit hos min kjære også. Sinnsykt digg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest zeppelin

Hei Zeppelin! :vinke:

For å svare på spørsmålet lenger opp går jeg på skole, for å bli legesekretær. Ferdig utdannet til sommeren! :hoppe:

Høres ut som du har hatt en fin dag i dag da?

Mitt middagsforslag er laksepasta! Det er så ustyrtelig godt, og veldig enkelt! Bare å steike opp løk og lakseterninger, når det er nesten ferdig har du opp i vårløk, før du har oppi en hel boks creme fraiche. Ha opp i salt og pepper, når det ehele koker er retten ferdig :) Personlig synes jeg tagliatelle passer veldig bra til.

Første gangen jeg lagde dette var det en stor hit hos min kjære også. Sinnsykt digg! :jepp:

Hei!

Oh! legesekretær? Bra jobbet! Er det artig? Ferdigutdannet til sommeren?? DET må være sinnsykt deilig, eller hva?

Nam!! Den laksepastaen høres god ut,altså! Den skal jeg jammen meg prøve! Men nå ble det faktisk Nachos denne gang. Har ikke så veldig lyst på det. Men det var det mamma skulle lage, så da kastet jeg meg på bølgen for å slippe å tenke på noe annet :fnise:

Nå sitter vi i hver vår sofa. Han spiller playstation og jeg sitter med pcn :fnise: Av og til er det skikkelig kjedelig, men noen ganger er det litt deilig også. For når jeg er lei av datan, legger jeg meg ned og ser på at han spiller. Også sovner jeg til slutt :fnise:

Har en følelse på meg at det er det som kommer til å skje i dag også. Middagen får vente :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Oh! legesekretær? Bra jobbet! Er det artig? Ferdigutdannet til sommeren?? DET må være sinnsykt deilig, eller hva?Nam!! Den laksepastaen høres god ut,altså! Den skal jeg jammen meg prøve! Men nå ble det faktisk Nachos denne gang. Har ikke så veldig lyst på det. Men det var det mamma skulle lage, så da kastet jeg meg på bølgen for å slippe å tenke på noe annet :fnise: Nå sitter vi i hver vår sofa. Han spiller playstation og jeg sitter med pcn :fnise: Av og til er det skikkelig kjedelig, men noen ganger er det litt deilig også. For når jeg er lei av datan, legger jeg meg ned og ser på at han spiller. Også sovner jeg til slutt :fnise: Har en følelse på meg at det er det som kommer til å skje i dag også. Middagen får vente :sovne:

Ja, skal bli deilig å endelig bli ferdig utdannet! :hoppe: Er visst ikke så enkelt å få jobb i det yrket som jeg ble forespeilet først men :klo: Det ordner seg vel :)

Nam for nachos, også så deilig å bare sitte og daffe i hver sin sofa :fnise: Det er skikkelig fredagskos! :)

Noen som vet hvordan man skaffer seg ticker eller?

Ja, du trykker på en eller annen ticker dy synes er fin her på forumet (for å gjøre det enkelt kan du jo f.eks bare trykke på min under her). Da blir du linket til en ticker side hvor du får designe din egen ticker.

Den malen forklarer seg selv, men når du skal hente koden er det viktig at du tar BB-code, og ikke html kode. Kvinneguiden liker ikke html koder nemlig :lol: Denne BB-coden limer du bare inn i signaturen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Ja, du trykker på en eller annen ticker dy synes er fin her på forumet (for å gjøre det enkelt kan du jo f.eks bare trykke på min under her). Da blir du linket til en ticker side hvor du får designe din egen ticker.

Den malen forklarer seg selv, men når du skal hente koden er det viktig at du tar BB-code, og ikke html kode. Kvinneguiden liker ikke html koder nemlig :lol: Denne BB-coden limer du bare inn i signaturen din :)

Supert! Da skal jeg prøve det! Nå er nachosen i ovnen og jeg på sofan (igjen) :fnise:

Skal bli godt med mat nå, kjenner jeg!

Hva med deg? Blir det noe laks? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...