Gå til innhold

hva skal jeg synge???


Lemoni*

Anbefalte innlegg

har blitt spurt om å synge en sang i kirken under bryllupet til en jente jeg kjenner. har ikke fått så mange opplysninger ennå, så jeg vet ikke om de har noen ønsker for hva jeg skal synge.

men er det noen som har noen forslag til sanger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke hva den heter, men er fra musikalen Bør Børson og begynner med "Æ kjenne ein kar, ja ein støvandes mann..."osv. :oops:

Knallfin synes jeg!- og norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"You raise me up" av Secret Garden (Josh Grobain).... Nyyyyyyydelig bryllupssang!! Og.... har en fin tekst som passer i slike settinger!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville styrt unna både Shania Twain, Josh Groban og Lisa Nilsson - av den enkle grunn at det er blitt så vanlig.

Lisa Nilsson har en annen sang som passer ypperlig: Säg det igjen. Den må du høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sivart Dagsland sanger

- Real group sin: ??" et liv fôr meg, er et liv med deg... osv. Nydelig tekst, og nydelig melodi.

- Ekteskapsbønn

Alle disse sangene er jo nordiske - og det kan jo være kjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med "Right next to the right one" av Tim Christensen? (den fine kjenningsmelodien til serien Nikolaj og Julie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Real group sin: ??" et liv fôr meg, er et liv med deg... osv. Nydelig tekst, og nydelig melodi.

Jeg var i et bryllup der denne ble sunget i kriken. Får frysninger bare jeg tenker på det. Den er så nydelig! :) Mitt førstevalg uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sivart Dagsland sanger

- Real group sin: ??" et liv fôr meg, er et liv med deg... osv. Nydelig tekst, og nydelig melodi.

- Ekteskapsbønn

Alle disse sangene er jo nordiske - og det kan jo være kjekt

Hvordan er Ekteskapsbonn? Hvem synger den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Bjørn Eidsvåg sin og den skal vi ha i vårt bryllup

Strengt tatt er den vel både Bjørn Eidsvåg og Lisa Nilsson sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strengt tatt er den vel både Bjørn Eidsvåg og Lisa Nilsson sin.

Strengt tatt er det han som har skrivi den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt er det han som har skrivi den :wink:

Hvis vi først skal spore av... Jeg sier at "Toxic" er Brotney Spears sin sang, men det er ikke hun som har skrevet den. Hvis man skal gå etter hvem som "eier" sangen, er alle Beatles-sanger Michael Jackson sine, ikke Lennon & Mc Cartney...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis vi først skal spore av... Jeg sier at "Toxic" er Brotney Spears sin sang, men det er ikke hun som har skrevet den. Hvis man skal gå etter hvem som "eier" sangen, er alle Beatles-sanger Michael Jackson sine, ikke Lennon & Mc Cartney...

Kverulere? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usiiker på hvem det er som har skrevet "ekteskapsbønn", men jeg tror at Rune Larsen har fremført den for lenge siden.

Teksten begynner slik: Ved alteret i kirken, står en kvinne og en mann. De gir hverandre spørsmål om troskap livet ut. Og når ordets løfter åpner, en lukket hjertegrind, jeg ber deg Herre, vær du med dem.

Dette var første vers, så kommer nye emnner i de følgende versene. Nydelig tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville styrt unna både Shania Twain, Josh Groban og Lisa Nilsson - av den enkle grunn at det er blitt så vanlig.

Lisa Nilsson har en annen sang som passer ypperlig: Säg det igjen. Den må du høre!

:enig_animasjon: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et utrolig fan av SPRINGSTEEN, så derfor er det helt naturlig at vi går for han :)

I kirken blir det IF I SHOULD FALL BEHIND, fra Lucky Town plata.

Blir så nyyydelig atte :)

Selv om det er mange flere sanger av Bruce jeg også godt kunne tenket meg..he he... :) Hadde blitt en laaang Springsteen sermoni ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...