Gå til innhold

Det første kysset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på om noen kan dele sine opplevelser ang hvordan det første kysset ble til på dater eller i andre situasjoner? :fnise:  Er sjenert når det kommer til akkurat dèt, og trekker meg nok litt unna i settinger med gutter som muligens har tenkt å kysse meg, fordi jeg føler det fort blir så "kunstig". Og jeg forventer nok dessverre at de skal ta veldig iniativ, og er for pingle selv! Jeg er helt umulig, og elendig på dette. Jeg måå bli flinkere. Så setter veldig pris på å høre andres erfaringer eller tanker :icon_lol:

 

Hilsen småflau og keitete jente



Anonymous poster hash: f0dae...b49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker en av gangene. Da gikk vi langs stranden, så gikk han plutselig litt bak meg. Han tok tak i armen min, snudde meg rundt og kysset meg. Føltes som det var i en film. Nå er han en regissør også da, så er vel derfor. Men de andre gangene har sikkert bare vært kleine, siden jeg har fortrengt de..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt aller første kyss var skikkelig dårlig timing:P Var kveld, gikk hånd i hånd, og i det vi går en snarvei gjennom litt busker og trær så lå jo et kyss i lufta. Dessverre var dette rett ved en fabrikk, og midt i det hele får vi stinkende røyk fra fabrikkpipa rett i fleisen :fnise:

 

Ellers tror jeg nok de fleste første kyss, også fra nye dater, blir litt kleine og rare:) Man kjenner jo ikke hverandre og det er vel litt av spenningen:)



Anonymous poster hash: e875c...af0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt aller første kyss var etter gruppe press på skolen mens alle i gangen så på.

Men utover det så tror jeg alle mine første kyss med menn har vært på fylla faktisk. Spontant og i nuet! Da unngår man ihvertfall kleinhet :)
Mener ikke bare menn jeg har møtt på fylla da, men menn jeg dater seriøst, og etterhvert i datingen tar noen øl med hvor vi kysser enten "i øyeblikket" når vi sitter å drikker, eller kysser uten kleinhet når vi sier hadet til hverandre.



Anonymous poster hash: e7caa...b0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha oki, takk for respons!
Får finne meg en regissør, eller ta meg noen øl på neste date :fnise:



Anonymous poster hash: f0dae...b49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang var det som et farvel fra han da jeg skulle avgårde med toget. Andre ganger har det vært når vi har snakket, og fyren bare har lent seg inn og kysset meg i en stille pause. Første kysset har vel stort sett alltid vært på mannens initiativ så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første kysset med typen min var på en bar, 2 timer etter jeg hadde møtt han:p



Anonymous poster hash: 51b42...cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første kyss med kjæresten var på vår første date, jeg tok tak I ham mens vi gikk og sa jeg ville prøve kyssing, med tanke på at jeg følte det var klein stemning. Funket veldig bra!

Anonymous poster hash: b73e8...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt første kyss skjedde etter vi hadde drukket en del vin da jeg var hos han for første gang. Det eskalerte heftig derfra kan man si :fnise:



Anonymous poster hash: befc6...020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kyss med kjæresten var på date nr 3 eller 4. Vi drakk ganske mye vin og så kyssa vi. Hadde ikke turt det hvis jeg ikke var full, for vi var venner fra tidligere. Anbefaler litt liquid courage hvis man ikke helt tør å ta steget ;)



Anonymous poster hash: 99269...a66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første kyss var på ungdomsskolen, med han jeg var forelska i. Jeg og en venninne satt ute på en benk, plutselig kom han og kompisene forbi. Han stoppet rett fremfor meg også kysset han meg. Vi gikk fra de andre og fortsatte kyssinga ;) Jeg kan fortsatt huske alle sommerfuglene i magen når jeg tenker tilbake på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...