Gå til innhold

Jeg vil ha en afro amerikansk mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en helnorsk hvit jente på 24 år. Bor i Oslo, har ingen barn. 

 

Jeg synes afro amerikanske menn er helt utrolig pene og har så lyst til å gifte meg med en. Er det noen her som har vært sammen med en/kjenner som har vært? Jeg har aldri noensinne snakket med en afro amerikaner før. Noen som kan fortelle om dem? Det er jo store forskjeller på personer, men kanskje noen stereotypiske likheter likevel? Det jeg vet er at de er kjent for å være utro og voldelige mot kjærestene.. Men det gjelder jo stort sett de som bor i fattige strøk i USA. Jeg vil ha en mann som er utdannet og ordentlig. 

 

Er det noen steder som er lettere å finne dem? Går det mange afro amerikanere på UiO? Jeg kan være villig til å flytte/være i USA en periode, da dette er noe jeg har lyst til uansett. Men det er jo drøyt å reise til USA for å finne meg en afro amerikansk mann. Eller er det ikke drøyt? 

 

Det gjør ingenting (er vel heller bonus) om han snakker engelsk. 

 

Må innrømme at jeg er litt skeptisk til å være i Norge med ham når vi ser den økende rasismen, volden og høyreekstremismen som vokser fram i Europa nå, men tror dere dette kan bli et problem? Det er vel fortstt trygt og greit å være svart i Europa? Tenker også på våre framtidige blandingsbarn... 



Anonymous poster hash: 330f5...05b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpes....du kjenner ingen,men vil gifte deg med en?

Noen tråder er faktisk morsomme.

Anonymous poster hash: 68151...aaa

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes....du kjenner ingen,men vil gifte deg med en?

Noen tråder er faktisk morsomme.

Anonymous poster hash: 68151...aaa

 

Ja, jeg regnet med at mange vil synes jeg er teit. Og det forstår jeg, ser jo selv at dette er et spesielt ønske. Men det er nå faktisk dette jeg vil. Derfor trenger jeg hjelp til å komme i kontakt med noen, og få litt generell informasjon fra noen som har vært med dem. 

TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes sikkert noen internasjonale dating sider du kan finne noen om du ikke kjenner noen. Bare vær obs på at du raskt kan få stempel som "hore" om du kun jakter etter utseende og hudfarge, det er jo innsiden som skal bety noe og det er såklart viktig for den afroamerikanske mannen ogå, at damen først og fremst har falt for personligheten, og ikke bare grabbet han til seg fordi han var den eneste afroamerikaneren hun kjente.
Hva er forskjellen på afro-amerikansk og afrikansk for deg? Det er jo afrikanere bare at de er født i amerika. Uansett har jeg ikke inntrykk av at de er spesielt kjent for å være voldelige, men utro vet jeg mange er. Jeg skjønner ikke helt hva slags generell informasjon du mener du er ute etter, for en afroamerikaner er jo like individuell som et hvilket som helst annet menneske. Det finnes afrikanere med liten tiss, og det finnes de med stor tiss. Det finnes de som slår og de som ikke slår.  Det finnes de som integrerer seg godt og de som heller jobber mot systemet. Altså det er like mye forskjeller og like liten "standard" bland de som blandt andre raser. Man finner også hvite som slår/ikke slår , stor/liten tiss , for/mot systemet.



Anonymous poster hash: 04a64...d40
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en helnorsk hvit jente på 24 år. Bor i Oslo, har ingen barn.

Jeg synes afro amerikanske menn er helt utrolig pene og har så lyst til å gifte meg med en. Er det noen her som har vært sammen med en/kjenner som har vært? Jeg har aldri noensinne snakket med en afro amerikaner før. Noen som kan fortelle om dem? Det er jo store forskjeller på personer, men kanskje noen stereotypiske likheter likevel? Det jeg vet er at de er kjent for å være utro og voldelige mot kjærestene.. Men det gjelder jo stort sett de som bor i fattige strøk i USA. Jeg vil ha en mann som er utdannet og ordentlig.

Er det noen steder som er lettere å finne dem? Går det mange afro amerikanere på UiO? Jeg kan være villig til å flytte/være i USA en periode, da dette er noe jeg har lyst til uansett. Men det er jo drøyt å reise til USA for å finne meg en afro amerikansk mann. Eller er det ikke drøyt?

Det gjør ingenting (er vel heller bonus) om han snakker engelsk.

Må innrømme at jeg er litt skeptisk til å være i Norge med ham når vi ser den økende rasismen, volden og høyreekstremismen som vokser fram i Europa nå, men tror dere dette kan bli et problem? Det er vel fortstt trygt og greit å være svart i Europa? Tenker også på våre framtidige blandingsbarn...

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Du finner mange av dem både i hioa og UiO. Men som oftest henger dem i store grupper med andre gutter

Anonymous poster hash: c5df4...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Finnes sikkert noen internasjonale dating sider du kan finne noen om du ikke kjenner noen. Bare vær obs på at du raskt kan få stempel som "hore" om du kun jakter etter utseende og hudfarge, det er jo innsiden som skal bety noe og det er såklart viktig for den afroamerikanske mannen ogå, at damen først og fremst har falt for personligheten, og ikke bare grabbet han til seg fordi han var den eneste afroamerikaneren hun kjente.

Hva er forskjellen på afro-amerikansk og afrikansk for deg? Det er jo afrikanere bare at de er født i amerika. Uansett har jeg ikke inntrykk av at de er spesielt kjent for å være voldelige, men utro vet jeg mange er. Jeg skjønner ikke helt hva slags generell informasjon du mener du er ute etter, for en afroamerikaner er jo like individuell som et hvilket som helst annet menneske. Det finnes afrikanere med liten tiss, og det finnes de med stor tiss. Det finnes de som slår og de som ikke slår.  Det finnes de som integrerer seg godt og de som heller jobber mot systemet. Altså det er like mye forskjeller og like liten "standard" bland de som blandt andre raser. Man finner også hvite som slår/ikke slår , stor/liten tiss , for/mot systemet.

Anonymous poster hash: 04a64...d40

 

 

Tusen takk for et godt svar. Jeg skal se etter internasjonale datingsider. Har noen forslag til noen gode? 

Jeg er klar over at hvite jenter blir satt i en viss bås om de er sammen med mørke gutter, og det er helt greit. Det bryr jeg meg ikke om. 

Det er heller ikke stor penis jeg er opptatt av, om noen skulle tro det. 

Jeg vil bare ha litt erfaringer fra de som har vært med dem, eller kjenner noen.

 

Erfaring var et bedre ord enn informasjon, når jeg tenker meg om. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange med afrikansk utseende i Oslo, hvorfor må du ha en amerikansk?

 

For å svare deg og den anonyme brukeren over som spurte om det samme: 

 

Jeg liker godt dem amerikanske kulturen. Og jeg føler det er en stor forskjell på en afro amerikaner og en afrikaner mtp kultur og væremåte. Det regner jeg med folk er enig i. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner mange av dem både i hioa og UiO. Men som oftest henger dem i store grupper med andre gutter

Anonymous poster hash: c5df4...501

 

Takk for svar. Er det afrikanere eller afro amerikanere? 

Det er nok vanskelig å bli kjent med folk som er i store grupper. Vanskelig å komme i kontakt da. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk for et godt svar. Jeg skal se etter internasjonale datingsider. Har noen forslag til noen gode? 

Jeg er klar over at hvite jenter blir satt i en viss bås om de er sammen med mørke gutter, og det er helt greit. Det bryr jeg meg ikke om. 

Det er heller ikke stor penis jeg er opptatt av, om noen skulle tro det. 

Jeg vil bare ha litt erfaringer fra de som har vært med dem, eller kjenner noen.

 

Erfaring var et bedre ord enn informasjon, når jeg tenker meg om. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

 

 

Det var ikke det jeg mente, at hvite blir satt i bås fordi de er sammen med mørke. Rasisme og forhåndsdømming på et ellers sterkt kjærlighets forhold mellom mørk og hvit, er det heldigvis lite av i dag :)

Men at hvite som utelukkende og bevisst kun søker etter mørkhudede, raskt blir satt i bås av de mørkhudede selv. Du hadde vel tenkt ditt om gutter som for eksempel KUN jaktet på blondiner og ikke engang brydde seg å snakke med og bli kjent med en jente fordi hun var brunnette? Poenget mitt er, det er personligheten du bør jakte på og falle for, ikke utseendet.

 

Anonymous poster hash: 04a64...d40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var ikke det jeg mente, at hvite blir satt i bås fordi de er sammen med mørke. Rasisme og forhåndsdømming på et ellers sterkt kjærlighets forhold mellom mørk og hvit, er det heldigvis lite av i dag :)

Men at hvite som utelukkende og bevisst kun søker etter mørkhudede, raskt blir satt i bås av de mørkhudede selv. Du hadde vel tenkt ditt om gutter som for eksempel KUN jaktet på blondiner og ikke engang brydde seg å snakke med og bli kjent med en jente fordi hun var brunnette? Poenget mitt er, det er personligheten du bør jakte på og falle for, ikke utseendet.

 

Anonymous poster hash: 04a64...d40

 

 

Nå skjønner jeg hva du mener. Trodde først du mente det at (overvektige) hvite jenter som er sammen med mørke gutter blir sett på som white trash. Og det bryr jeg meg ikke om. Er tykkhudet :) 

 

Jeg hadde ikke sagt til noen at jeg leter etter en mørk kjæreste. Jeg skal "tilfeldigvis" bli forelsket i en afro amerikaner. Og personligheten er jo klart det viktigste. Jeg blir ikke sammen med noen kun pga hudfarge. 

Derfor tenker jeg litt på tanken å flytte/reise til USA for en periode, for da kan jeg bli kjent med forskjellige folk, så finne noen jeg liker personligheten og alt. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare deg og den anonyme brukeren over som spurte om det samme:

Jeg liker godt dem amerikanske kulturen. Og jeg føler det er en stor forskjell på en afro amerikaner og en afrikaner mtp kultur og væremåte. Det regner jeg med folk er enig i. TS

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Enig med deg! African american menn er hot! Blir noe helt annet enn disse pinglete pipstilkene fra Somalia o.l.

Anonymous poster hash: 793b0...040

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg! African american menn er hot! Blir noe helt annet enn disse pinglete pipstilkene fra Somalia o.l.

Anonymous poster hash: 793b0...040

 

Hehe, joda. Er vel sånn det er. Men en stor grunn til at jeg vil at det skal være en afro amerikaner, er mye pga kulturen. Afro amerikanere er jo vestlige selvom de faktisk bare er afrikenere født i Amerika. Jeg vil ha en vestlig, ordentlig mann. Ikke noe kulturkrasj. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hehe, joda. Er vel sånn det er. Men en stor grunn til at jeg vil at det skal være en afro amerikaner, er mye pga kulturen. Afro amerikanere er jo vestlige selvom de faktisk bare er afrikenere født i Amerika. Jeg vil ha en vestlig, ordentlig mann. Ikke noe kulturkrasj. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

 

Da får du dra til Washington DC, der er det mye svarte.

Anonymous poster hash: a5c59...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da får du dra til Washington DC, der er det mye svarte.

Anonymous poster hash: a5c59...3a8

 

 

Takk for et godt råd. Det skal visst være en skikkelig by, har jeg hørt. Jeg vil helst unngå både å oppholde meg i - og være med folk fra alle belastede områdene i USA. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De mulatte barna man får da

Anonymous poster hash: a0596...afc

 

Hve mener du? Forsto ikke helt kommentaren, da smilyene du brukte ikke funket. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hve mener du? Forsto ikke helt kommentaren, da smilyene du brukte ikke funket. TS

Anonymous poster hash: 330f5...05b

At når en mørk og en lys person får barn, så blir barna nydelige, hudfargen de får er en av de hudfargene jeg elsker mest.

Som oftest blir kalt mulatt farge

Anonymous poster hash: a0596...afc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk for et godt svar. Jeg skal se etter internasjonale datingsider. Har noen forslag til noen gode? 

Jeg er klar over at hvite jenter blir satt i en viss bås om de er sammen med mørke gutter, og det er helt greit. Det bryr jeg meg ikke om. 

Det er heller ikke stor penis jeg er opptatt av, om noen skulle tro det. 

Jeg vil bare ha litt erfaringer fra de som har vært med dem, eller kjenner noen.

 

Erfaring var et bedre ord enn informasjon, når jeg tenker meg om. TS 

Anonymous poster hash: 330f5...05b

 

 

blir du tent av raseforræderiet ? Jeg lurer oppriktig..

 

Tror ikke du vil få noen problemer. Kvinner velger partner ut i fra en evolusjonsmessig fornuftig grunn, og med den massive innvandringen vi ser, og det faktum at Europa vil kollapse innen få år, så er det vel den fornuftige ur-kvinnen i deg som forteller deg at du må velge en tøff og hardfør svart mann som kan beskytte deg. For du har jo merket hvor tafatte og stusselige og selvutslettende hvite europeiske menn er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste "Jeg vil ha en utro amerikansk mann". 

Ikke at det var en nyttig kommentar å komme med, men jeg er trøtt og da blir det sånn. Nattinatt osv!  :fnise:



Anonymous poster hash: 950b4...0da
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...