Gå til innhold

Det gjør så vondt... Herregud!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tanken på at han skal kysse, ligge med og holde en annen jente i hånda... Bruke tida si på en annen jente. Det dreper meg. Hvorfor var jeg ikke god nok for han. 

:( Kommer jeg noen gang over dette? Han er så fin, kjekk, god. Hvorfor er han så perfekt?! Faen. 



Anonymous poster hash: e595b...d0c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff  :troest:

 

Det er kanskje ingen trøst, men jeg har det på akkurat samme måte.



Anonymous poster hash: 6a7a1...8aa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff  :troest:

 

Det er kanskje ingen trøst, men jeg har det på akkurat samme måte.

Anonymous poster hash: 6a7a1...8aa

 

Det er helt grusomt. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve :(

Anonymous poster hash: e595b...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Tanken på at han skal kysse, ligge med og holde en annen jente i hånda... Bruke tida si på en annen jente. Det dreper meg. Hvorfor var jeg ikke god nok for han.

:( Kommer jeg noen gang over dette? Han er så fin, kjekk, god. Hvorfor er han så perfekt?! Faen.

Anonymous poster hash: e595b...d0c

Ok,du er der ja!Et lite helvete på jord.Skjønner deg godt jeg,men du må faktisk bare grine! Så får du gå videre,det er sånn livet er.Syns synd på deg,da jeg(og tusen flere) skjønner hva du er igjennom,tro meg,Det går over.En vakker dag,så går det over.Jeg lover deg!Les en bok.Det kan være helbredende.I min verste kjærlighetssorg hjalp det.Bare et tips.Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,du er der ja!Et lite helvete på jord.Skjønner deg godt jeg,men du må faktisk bare grine! Så får du gå videre,det er sånn livet er.Syns synd på deg,da jeg(og tusen flere) skjønner hva du er igjennom,tro meg,Det går over.En vakker dag,så går det over.Jeg lover deg!Les en bok.Det kan være helbredende.I min verste kjærlighetssorg hjalp det.Bare et tips.Klem.

Takk for fint svar. Ja, det er et rent helvete... Har grått mye, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Klarer bare ikke leve. Alt virker helt fjernt og jeg lurer på om jeg noen gang kommer over dette. Tanken på at jeg ikke var god nok for han gjør meg bitter, sint og lei meg. Hjertet mitt føles knust. Har lyst å gå opp på et fjell og skrike. Helvete... Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Ts

Anonymous poster hash: e595b...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Huff :troest:

Det er kanskje ingen trøst, men jeg har det på akkurat samme måte.

Anonymous poster hash: 6a7a1...8aa

Vi har nok vært alke sann en.Uff,det er så vondt.Men sånn er livet,vi er ikke skånet noen av oss.Men iblant hjelper Det at andre vet og forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Tanken på at han skal kysse, ligge med og holde en annen jente i hånda... Bruke tida si på en annen jente. Det dreper meg. Hvorfor var jeg ikke god nok for han. 

:( Kommer jeg noen gang over dette? Han er så fin, kjekk, god. Hvorfor er han så perfekt?! Faen. 

Anonymous poster hash: e595b...d0c

 

 

Vet ikke om han er så perfekt men har spilte deg og ihvertfall seg selv perfekt :-p

Anonymous poster hash: 2b7b4...e9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vet ikke om han er så perfekt men har spilte deg og ihvertfall seg selv perfekt :-p

Anonymous poster hash: 2b7b4...e9a

 

Sant, og det føles helt forjævlig. 

Anonymous poster hash: e595b...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke på at du ikke er GOD nok for han, du er god nok!
Men det er ikke alltid at man føler matchen forblir en match, det er match alt handler om, og siden man vokser og forandrer seg av mange forskjellige ting så kan noe som en gang matchet skli fra hverandre..

Stor klem til deg. Ikke gi opp, det finnes en ny match for deg der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke på at du ikke er GOD nok for han, du er god nok!

Men det er ikke alltid at man føler matchen forblir en match, det er match alt handler om, og siden man vokser og forandrer seg av mange forskjellige ting så kan noe som en gang matchet skli fra hverandre..

Stor klem til deg. Ikke gi opp, det finnes en ny match for deg der ute!

Nei jeg vet.. Men det føles helt forferdelig. Skal det gjøre så vondt? Fy søren for en smerte. Av og til føles det som om jeg ikke får puste..

Takk for hyggelig svar. 

Anonymous poster hash: e595b...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there done that.

Hadde det på akkurat samme måte i januar selv! Ville bare ta livet mitt. Vurderte det sterkt flere ganger, for det gjorde så JÆVLIG VONDT!

Tanken på at han skulle elske noen andre, å ha noen andre i vår seng!! Nei æsj, kunne spy bare av tanken.

Så skjedde det jo selfølgelig. Han fikk seg ny dame. Å det var som et slag i magen!

MEN.. Nå trenger jeg ikke være redd for at han skal rote med noen av mine venner eller redd for å høre ting om han. Nå vet jeg hvor jeg har han. Han kan ikke gjøre noe... Jeg kan kose meg å ha det kjekt som singel! :-)

Kjære venn... Det går kanskje ikke helt over. Men tiden leger ALLE sår. Jeg trodde det ikke når folk sa det til meg, men det blir bedre.. Men det tar tid!

Anonymous poster hash: a18d2...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Det ligger tuuusen tråder om kjærlighetssorg her, les de. Du er ikke alene og det fins mange gode tips

Anonymous poster hash: a18d2...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there done that.

Hadde det på akkurat samme måte i januar selv! Ville bare ta livet mitt. Vurderte det sterkt flere ganger, for det gjorde så JÆVLIG VONDT!

Tanken på at han skulle elske noen andre, å ha noen andre i vår seng!! Nei æsj, kunne spy bare av tanken.

Så skjedde det jo selfølgelig. Han fikk seg ny dame. Å det var som et slag i magen!

MEN.. Nå trenger jeg ikke være redd for at han skal rote med noen av mine venner eller redd for å høre ting om han. Nå vet jeg hvor jeg har han. Han kan ikke gjøre noe... Jeg kan kose meg å ha det kjekt som singel! :-)

Kjære venn... Det går kanskje ikke helt over. Men tiden leger ALLE sår. Jeg trodde det ikke når folk sa det til meg, men det blir bedre.. Men det tar tid!

Anonymous poster hash: a18d2...866

Godt å høre at jeg ikke er alene. Jeg klarer bare ikke dette. Smerten er utholdelig. Bra det gikk fint for deg :hjerte:  håper det gjør det her også. Har bare ikke lyst til at han skal finne seg noen, klarer bare ikke tanken :( 

Denne følelsen må gå over snart, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør... Og takk til alle som tar seg tid til å svare, setter stor pris på det!

 

Anonymous poster hash: e595b...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt grusomt. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve :(

Anonymous poster hash: e595b...d0c

Du overlevde før han, selvsagt overlever du etter han å.

Anonymous poster hash: 07376...b7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet.. Men det føles helt forferdelig. Skal det gjøre så vondt? Fy søren for en smerte. Av og til føles det som om jeg ikke får puste..

Takk for hyggelig svar.

Anonymous poster hash: e595b...d0c

Huff! Vet hvordan det er, helt grusomt. Eneste trøsten er at det går over en eller annen gang.

Det jeg gjorde når jeg hadde det sånn var å trene, kjøpe fine klær, pynte meg, etterhvert tvinge meg til å være aktiv, gi meg selv opplevelser, reise. Etterhvert ble selvfølelsen styrket.

Anonymous poster hash: 6a395...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fint svar. Ja, det er et rent helvete... Har grått mye, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Klarer bare ikke leve. Alt virker helt fjernt og jeg lurer på om jeg noen gang kommer over dette. Tanken på at jeg ikke var god nok for han gjør meg bitter, sint og lei meg. Hjertet mitt føles knust. Har lyst å gå opp på et fjell og skrike. Helvete... Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Ts

Anonymous poster hash: e595b...d0c

Kjære deg, selvfølgelig går dette over. Alle har hatt kjærlighetssorg. Jeg å. Jeg har hatt følelsen av å ikke kunne puste, følelsen om at alt inni meg er betent sår. Men endog, nå er disse mennene ett fjernt minne. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kunne føle det sånn engang, for fy å teit jeg var. Jeg er gift nå med verdens mest fantastiske mann. Alle de altoppslukende kjærlighetssorgene jeg har opplevd virker bare som fjas nå. Det går over. Man levde før, ergo man vil leve etter. Og man vil oppleve nye ting og møte nye mennesker, det bare føles jævlig akkurat når det pågår.

Anonymous poster hash: 07376...b7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var der for noen uker siden. Nydumpa, forgrått, trist og jævlig kjørte jeg feil av gammel vane når jeg var ferdig på vakt for kvelden, og skjønte det ikke før jeg var på vei inn gata vi bodde sammen inntil han dumpa meg. Det føltes som om noen vred en kniv i hjertet mitt, knørvet det sammen med hånda og tråkka på det samtidig da jeg så bilen til hans ex på min gamle parkeringsplass utenfor huset... 4 dager etter at han gjorde det slutt med meg.

Det er nå litt over en mnd siden, og jeg gråter ikke lenger, men det er fortsatt et kaos av sinne og sorg følelser inni meg, jeg bare går og venter på å møte dem sammen ute, jeg skuler på alle biler som kjører forbi i tilfelle en av dem er deres... Det føles som jeg har vært sinnsyk eller gal en stund, og det har vært så mye følelser at jeg nå føler meg helt tom.

Jeg føler med deg ts, og jeg håper for vår alles del at dette blir bedre etterhvert..

Anonymous poster hash: 5d84e...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord alle sammen. Bra jeg ikke er alene. Nå tenker jeg bare at jeg aldri skal forelske meg igjen, den følelsen om det går galt er helt grusom! Aldri igjen... 

Går bare rundt å håper han tar konktakt igjen, selv om jeg vet det ikke er bra. Vet jeg klarer leve uten han, men det føles faen ikke sånn akkurat nå. Tanken om at han skal elske noen andre.. Fy faen :( 

Ts



Anonymous poster hash: e595b...d0c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vil gi deg en klem TS. Må være helt grusomt.
Jeg klarer iallefall ikke tenke meg hvordan det hadde blitt om kjæresten hadde dumpa meg. Det verste må være tanken på at han skal elske en annen dame. Uff.....

Hvor lang tid det tar før det går over varierer nok. Noen bruker et par måneder, mens andre bruker flere år. Mitt beste råd er å finne på ting. Oppleve ting, jobbe, møte andre mennesker som får deg til å føle at du lever. :klem::hjerte:

 

 



Anonymous poster hash: 49353...155
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uff vil gi deg en klem TS. Må være helt grusomt.

Jeg klarer iallefall ikke tenke meg hvordan det hadde blitt om kjæresten hadde dumpa meg. Det verste må være tanken på at han skal elske en annen dame. Uff.....

Hvor lang tid det tar før det går over varierer nok. Noen bruker et par måneder, mens andre bruker flere år. Mitt beste råd er å finne på ting. Oppleve ting, jobbe, møte andre mennesker som får deg til å føle at du lever. :klem::hjerte:

 

 

Anonymous poster hash: 49353...155

 

Takk gode du. :hjerte:   Unner ingen den følelsen.. Ubeskrivelig vondt  :tristbla:

Anonymous poster hash: e595b...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...