Gå til innhold

Hvor viktig er sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det legges alt for mye vekt på sex, mener at det må legges mer vekt på at man fungerer bra sammen og trives i hverandres selskap. Jeg kan fint klare meg uten sex så lenge vi har det bra sammen. Vist du føler sex er viktig så må du si det til ham og si at vist han ikke har lyst å ta opp igjen sexlivet så vurderer du gå videre i livet uten han.

Anonymous poster hash: cab6c...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sitatet noe sånt som "Når sexlivet er bra teller det 10%, og når det er dårlig teller det 90%"? Jeg er utrolig enig i det, i alle fall. Et dårlig, eller ikke-eksisterende, sexliv fungerer ikke for meg i lengden. Greit nok at forhold går opp og ned hva angår seksuell aktivitet, men 3 år?! Her må du tvinge partneren din til å snakke om det altså, TS, for man skal jo ikke ha det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått fint i lang tid men nå begynner jeg å savne det mer å mer. Kanskje ikke selve sexakten i seg selv men det å vite at partner min har lyst på meg, vill vare intim og at vi deler det der ekstra som sex faktisk er.

Men jeg er så usikker i og med at vi faktisk delt 12 år sammen

TS



Anonymous poster hash: 41739...446
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at han ikke lengre får ereksjon, altså "tennes" ikke på det du gjør med han.

Hva med å snakke med han om hvilke fantasier han har, og om mulig, gjennomføre de så fremt det er akseptabelt for deg?

Eventuelt at dere begge sammen går til en sexolog som kan hjelpe dere videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo hende at han ikke lengre får ereksjon, altså "tennes" ikke på det du gjør med han.

Hva med å snakke med han om hvilke fantasier han har, og om mulig, gjennomføre de så fremt det er akseptabelt for deg?

Eventuelt at dere begge sammen går til en sexolog som kan hjelpe dere videre?

Vel, hvis han ikke tenner på meg mer så ser jeg ikke noen grunn til å kreve det fra han!? Men han har aldri sagt han ikke tenner på meg når jeg spurt! Men han vet ikke hvorfor det ikke blir noen sex.

 

TS

Anonymous poster hash: 41739...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor viktig er det med sex i et samboerskap? Vi har vart sammen i 12 år og de siste 3 åren har det vart null sex, kun klemming/kos/mussing ikke ens kysser med tunge. Er dette vanlig eller burde vi gå fra hverandre?

Anonymous poster hash: 41739...446

 

 

Hvordan greier du? Jeg hadde dødd etter ei uke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hvor viktig er det med sex i et samboerskap? Vi har vart sammen i 12 år og de siste 3 åren har det vart null sex, kun klemming/kos/mussing ikke ens kysser med tunge. Er dette vanlig eller burde vi gå fra hverandre?

Anonymous poster hash: 41739...446

Sex er viktig. For å ha en bra dialog.Ellers er det jo bare vennskap. Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år uten sex!??  :sjokkert:  Det er ikke kun sex som er viktig for et sunt forhold, men det har jo mye å si. 

Har han null ereksjon, har han absolutt ikke lyst? Jeg ville snakket med lege, kan være noe fysisk galt? 3 år er jo absolutt ikke normalt!

Ereksjon har jeg kun sett om natten når han sover.

Anonymous poster hash: 41739...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan greier du? Jeg hadde dødd etter ei uke.

Det har nok dessverre blitt en vane!

Anonymous poster hash: 41739...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis han ikke tenner på meg mer så ser jeg ikke noen grunn til å kreve det fra han!? Men han har aldri sagt han ikke tenner på meg når jeg spurt! Men han vet ikke hvorfor det ikke blir noen sex.

TS

Anonymous poster hash: 41739...446

Håper jeg ikke tråkker for langt nå.

Kanskje han bør snakke med en psykolog i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som sier lege - det er jo ikke vits å gå til lege hvis ikke mannen har lyst til å ha lyst. 

Det går forresten fint an å bo sammen uten sex i tre år, man bare venner seg til å ikke ha det. Og så går tiden... 

 

Jeg fant forresten ut at tre år var nok, så da sa jeg takk og farvel til det forholdet. Har ikke særlig mye sex nå heller, men irriterer meg ihvertfall ikke over unyttig mannfolk da. ;-)



Anonymous poster hash: 5bdee...3ba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere som sier lege - det er jo ikke vits å gå til lege hvis ikke mannen har lyst til å ha lyst. 

Det går forresten fint an å bo sammen uten sex i tre år, man bare venner seg til å ikke ha det. Og så går tiden... 

 

Jeg fant forresten ut at tre år var nok, så da sa jeg takk og farvel til det forholdet. Har ikke særlig mye sex nå heller, men irriterer meg ihvertfall ikke over unyttig mannfolk da. ;-)

Anonymous poster hash: 5bdee...3ba

 

 

Anonymous poster hash: 87edb...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere som sier lege - det er jo ikke vits å gå til lege hvis ikke mannen har lyst til å ha lyst. 

Det går forresten fint an å bo sammen uten sex i tre år, man bare venner seg til å ikke ha det. Og så går tiden... 

 

Jeg fant forresten ut at tre år var nok, så da sa jeg takk og farvel til det forholdet. Har ikke særlig mye sex nå heller, men irriterer meg ihvertfall ikke over unyttig mannfolk da. ;-)

Anonymous poster hash: 5bdee...3ba

 

Jeg vil ikke tvinge noen til å ha lyst på meg så da blir jeg nok å takke for meg i dette forholdet jeg også!

Anonymous poster hash: 41739...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ikke taklet et forhold der partneren ikke hadde lyst på meg!

Det er mange der ute som garantert HAR lyst på deg, TS, gå ut i verden og lev! Ikke la selvtilliten dø ut pga en treig mann! Du trenger en som ikke kan få nok av deg!

Du gjør han er tjeneste også, han trenger en annen enn deg, men menn klarer sjeldnere å gå.

Ønsker deg masse lykke til!

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke taklet et forhold der partneren ikke hadde lyst på meg!

Det er mange der ute som garantert HAR lyst på deg, TS, gå ut i verden og lev! Ikke la selvtilliten dø ut pga en treig mann! Du trenger en som ikke kan få nok av deg!

Du gjør han er tjeneste også, han trenger en annen enn deg, men menn klarer sjeldnere å gå.

Ønsker deg masse lykke til!

Jeg trur du har helt rett! Takk! ;)

Anonymous poster hash: 41739...446

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MANGE som lever i sexløse lykkelige forhold. Det som teller er hva som er viktig for DEG og din partner, og ikke hva som er viktig for ANDRE.



Anonymous poster hash: 439be...69f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år? Jeg hadde maks klart 2 måneder så hadde det vært kroken på døra. Jeg blir så destruktiv å være i et forhold med forskjellig begov, men når man er så etablert er det vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...