Gå til innhold

Er det min skyld at han var utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I alle dager.... Dere som mener at mannen har rett til å være utro fordi at konen ikke har overskudd til sex.. Er dere ikke riktig kloke? Er man sliten, så er vel sex det siste man tenker på. Det er faktisk en overskuddsaktivitet, og i småbarnsperioden har man verken ork eller overskudd til sex. Det må mannen bare godta, og ikke være en furten drittunge som finner seg andre kvinner. En skikkelig mann gjør ikke det. Han må det være mer galt med når han i tillegg legger skylden på TS. Det er jo nettopp det som skiller oss fra dyrene, det at vi tenker selv og ikke handler ut fra instinkter. Maken til mannfolk!



Anonymous poster hash: 32f02...61f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

Sier du det. Javel, men hvem er jeg,og hva står jeg for.

Dine kilder til fin påstand er interessant. Ellers bryr jeg meg svært lite om fremheving av egen status.

good to know
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må på et eller annet tidspunkt slå dere kvinner at forhold til menn krever noe fra deres side også Det er hovedsaklig dere som får drømmen deres oppfylt i et samboerskap, unger og hus. At dere tror det bare er å dyrke dette å glemme at dere faktisk er to i forholdet, der han ikke får på langt nær like mye ut av det livet dere har gått og sikla på siden dere var småunger,vil resultere i at drømmen etterhvert blir knust og at han finner en løsning på problemet bak ryggen deres.

Anonymous poster hash: 3313f...7b7

Oss kvinner som får drømmene oppfylt? Er du full eller mangler du bare evne til og se at dette ønske er fra begge!?

Enn bestemmer seg i fellesskap og stifte bo, få barn.. Osv..

Så hviler ansvaret på begge, og begge må bidra til at man har det bra!

Du må være vanvittig trangsynt, som mener det skal kreve noe kun fra kvinnens side.. Det krever fra begge to din dust!

Anonymous poster hash: fc9f3...379

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk forstå at noen er utro hvis de blir avvist gang på gang og det ikke er et knall i forholdet på månedsvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk forstå at noen er utro hvis de blir avvist gang på gang og det ikke er et knall i forholdet på månedsvis. 

Da er det vel kanskje mer realt å koble inn et familievernkontor og få snakket ut om tingene. Og ikke bare velge den feige og ufyselige varianten.

Anonymous poster hash: 32f02...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er det vel kanskje mer realt å koble inn et familievernkontor og få snakket ut om tingene. Og ikke bare velge den feige og ufyselige varianten.

Anonymous poster hash: 32f02...61f

 

 

Vel, men det virker ikke som at TS var helt klar for å snakke heller da, men bare avfeid fyren med at hun var sliten. Hvor mange ganger kan man avvise noen før de finner ut av at de maser og heller går et annet steds hen for sex? De blir jo ikke sett hjemme. Når man lar sexen gå ut av forholdet sitt, må man regne med at det blir bråk på en eller annen måte.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Såklart har han fått sex,ca 1 gang i uken.Selv om det ikke har vært den beste sexen har vi jo hatt det.Man kan bli sliten av å være hjemme med småbarn.Og har snakket med min samboer om at jeg har behov for å ha han mer hjemme.Og har han vært mer tilstede slik jeg ønsker han skulle vært,har jeg nok også kunne vært mer aktiv på sex jeg også. Har pratet med han og han unngår å snakke med meg om utroskap. Når han sier at det er min skyld at han var utro,er det fordi at vi har sjelden sex og at vi krangler.Da er det jeg som krangler med han.Det vil si at jeg innimellom er sliten og lei og sier ifra.Ikke bestandig på den beste måten,men det renner over av og til.

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sex er det siste jeg tenker på for tiden.Hadde satt mye mer pris på en middag eller massasje fra mannen.TS

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex 1 gang i uken er jo mye.Jeg og mannen har sex 1 gang i mnd.

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår ikke at en kan være for sliten til å ha sex? Du har ikke vært igjennom småbarnsperiode der du sover max to timer i strekk over flere måneder da vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ælig talt, det er barn involvert. Man kan ikke bare bryte opp et forhold sånn uten videre. Utroskap kunne vært en god løsning om det ikke ble oppdaget, fordi det kunne gitt den parten som savnet sex mest overskudd og glede i hverdagen igjen, så hadde han også hatt mer å gi. Jeg var også en gang utro mot min kone like etter fødsel fordi hun ikke var seg selv og bare brydde seg om ungen. Hun var ikke deprimert eller noe, bare oppslukt av det å bli mor. I følge deg skulle jeg gått fra henne i stedet for å tatt saken i egne hender, som har ført til at vi fortsatt er sammen og lever et fint familieliv med flotte veloppdragne unger. Man kan si hva man vil om det moralske, men når det faktisk er til alles beste så er det egentlig greit. 

Anonymous poster hash: 769f9...eb4

 

 

Åja, så siden det er barn involvert så er det jo greit å være utro når du ikke får dekket alle behov til enhver tid? For hun kan jo ikke gå fra deg når dere har barn sammen! Hvorfor var du ikke oppslukt av å bli far? For en dust! Koner er ganske gode på å lese mannen skjønner du, så jeg tipper at det sidespranget ditt har gitt henne uro. Dessuten, hvilken rett har du til å lage egne premisser for forholdet? Vær nå ærlig mot henne i hvert fall, si at hun gjerne kan være utro dersom du har en hektisk periode med overtid på jobb eller noe som gjør at du er litt mer fraværende hjemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke din feil i det hele tatt,menn er menn og de er ofte utro

Kvinner er oftere;)

Anonymous poster hash: d60ee...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sex er det siste jeg tenker på for tiden.Hadde satt mye mer pris på en middag eller massasje fra mannen.TS

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

 

Men det skal han gjøre for deg selv om kanskje ikke liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er oftere;)

Anonymous poster hash: d60ee...95c

 

Den der Ashley skandalen har vist oss alle at menn er de som er mest utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal ta en generell analyse av situasjonen din så er det nok begges skyld pga dårlig kommunikasjon.

 

Hvor mye har du involvert han og latt han ta besluttninger uten du har siste ordet eller endrer på det han bestemmer? 

På generel basis så pleier dette å være hovedsynderen til at mannen i et forhold velger å finne seg egne hobbyer og pådrar seg mer jobb. Rett og slett fordi de vet at uansett hva de gjør i hjemmet så vil det være feil. 

Barna får feil type mat, barna blir lagt for seint/tidlig, leken som er kjøpt passer seg ikke, ferieturen til hytta nå til helga var en dårlig ide fordi det var bedre å være hjemme.

Jeg har sett menn som ikke får lov til å ta sine familiemedlemmer med på juleaften fordi det ikke "er nærmeste familie", jeg har ofte sett pappaer få pepper fordi han kom hjem med junkfood, jeg selv ga min kjære pepper fordi han brettet håndklærne feil( :fnise: ).

Et vennepar av meg sliter veldig mye ang oppdragelse på ungene fordi mor kjefter på far fordi de har forskjellig oppfatting av oppdragelse og jobber ikke sammen.

Og hva skjer? Pappa finner et sted der han føler at han har mer kontroll, han leter etter noen som ser opp til han og som viser at han er sexy uten at han må bevise alt selv.

 

Mor tar på seg så mye ansvar for ungene og slipper ikke mannen til, ofte uten å egentlig skjønne det selv.. For hvem vil se på seg selv som lite inkluderende i familielivet? 

 

Det jeg vil frem til er at i stedet for å utdele skyld, så se på det som at det er situasjonen som har gjort det. en svart sirkel dere kun blir kvitt med å ta drastiske skritt, og det er ikke like lett om man ikke bare slår en strek. Helst bør man slå streken før noen er utro selvsagt.. Så jeg føler med deg!

 

Hadde han vært mann nok ville han kunne stått imot det å svike deg, og det ligger på han selv.



Anonymous poster hash: db68f...00d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Kvinner er oftere;)Anonymous poster hash: d60ee...95c

ikke infølge undersøkkeler,vet ikke hvor du får det ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Småbarnsperiode og jeg er veldig sliten.Han jobber mye og er ganske opptatt av egne interesser.Jeg ønsker han mer hjemme sammen med oss som familie.Lite sex har det kansje vært i det siste,men føler meg som sagt sliten.Har også blitt sur til tider hvor han har vært mye fraværende.Har oppdaget at han på en jobbreise har vært utro med ei dame.Han hadde altså tatt av seg ringen på fingeren å "sjekket " henne opp. Ikke vil han prate om dette. Hold på å bli gal!Vet ikke om jeg holder ut. Han har sagt at det er min skyld at han var utro pga lite sex og jeg krever for mye av han.

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

Han har skylda,

 

men dersom han får surhet og kjeft når han kommer hjem, så er det normalt at han ønsker å kose og slappe av med mer behagelige damer. Det kan tenkes at han unngår åkomme hjem tidlig, fordi han finner det ubehagelig. Ideelt sett så er hjemmet det stedet man skal kunne koble av og kose seg.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Såklart har han fått sex,ca 1 gang i uken.Selv om det ikke har vært den beste sexen har vi jo hatt det.Man kan bli sliten av å være hjemme med småbarn.Og har snakket med min samboer om at jeg har behov for å ha han mer hjemme.Og har han vært mer tilstede slik jeg ønsker han skulle vært,har jeg nok også kunne vært mer aktiv på sex jeg også. Har pratet med han og han unngår å snakke med meg om utroskap. Når han sier at det er min skyld at han var utro,er det fordi at vi har sjelden sex og at vi krangler.Da er det jeg som krangler med han.Det vil si at jeg innimellom er sliten og lei og sier ifra.Ikke bestandig på den beste måten,men det renner over av og til.

Anonymous poster hash: c19b5...3e4

X-kona mi sa at det å ha barn er en jobb, og at man ikke trenger å like hverandre for å jobbe sammen.

 

Både i hjem og på jobb er det viktig å si ifra, men dersom man hjemme sier fra på en mindre høflig og behagelig måte enn om det skulle vært en arbeidskollega, så driver man med noe som ikke nødvendigvis er akseptabelt, eller er til å leve med på sikt.

 

For meg er det utenkelig å kjefte på min kjære, og det gjelder begge veier. Jeg kjefter heller ikke på arbeidskollegaer.

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at han ikke vil snakke om det.Han klarer å gjøre tre gedigne brølere på en gang: være utro,skylde på deg,og på toppen er han så arrogant at han ikke vil snakke om det?

Fin taktikk.

Han mener at han har følt seg skjøvet bort sikkert,og det kan han ha rett i å føle.

Men da går en ikke bort og er utro,for hvorfor gjøre "ille"til"mye verre"?

Han er selv rettferdig,og det er utrolig lite sjarmerende.Idiot.

Utroskap er for mange en del av den prosessen som skal føre til skilsmisse. Det tar tid å komme seg vekk fra kona når man har barn, kanskje flere år. I en slik overgangsfase så er det mange som går til andre for å kose seg litt. Mennesker har behov for å kose med noen de liker og slapper av med, selv om de er gift.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk forstå at noen er utro hvis de blir avvist gang på gang og det ikke er et knall i forholdet på månedsvis.

Så enige vi er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...