Gå til innhold

Er det min skyld at han var utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis sex én gang i uken er sexnekt for deg, så lurer jeg på hvor grensen går. Er det også sexnekt med 2 ganger i uken? Kun én gang om dagen? Det kan jo hende at mannen trenger å kjenne på konens kjærlighet 3 ganger om dagen! Hvor går grensen? Hvem bestemmer hvor grensen går? Hvor sjelden bør han finne seg i å få sex før det er greit at han går til en annen kvinne for å få "kjærlighet"?

Anonymous poster hash: eab01...cfb

 

Du ville sett likens på det hvis en fyr drev på hele dagen og fortalte dama si hvor fin hun var og hvor glad han var i henne, men likevel kom til deg og klaget på det at hun ikke fikk nok oppmerksomhet fra mannen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ville sett likens på det hvis en fyr drev på hele dagen og fortalte dama si hvor fin hun var og hvor glad han var i henne, men likevel kom til deg og klaget på det at hun ikke fikk nok oppmerksomhet fra mannen sin?

Jeg skjønner ikke hva du mener. Har du sitert riktig post?

Anonymous poster hash: eab01...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Hvordan vet du at TS er bitter? Du vet heller ikke hva som har skjedd men vi har sittet her og diskutert om TS fikk som fortjent fordi hun ikke hoppet til køys når mannen sa hopp - dvs. hvis han i det hele tatt tok initiativ til sex. Det vet vi jo heller ikke! Vi vet heller ikke om TS har pælma fyren ut allerede.

At du har det synet at en kvinne må tilfredsstille deg til enhver tid for at du ikke skal bedra henne er jo fair dersom du er mann nok til å informere om det når du treffer en dame du ønsker et forhold med, og særlig før du velger å få barn. Ansvarsfulle voksne menn setter jo barnet og kona først i en sånn situasjon, de sutrer ikke og surmuler fordi barnet fikk oppmerksomheten på bekostning av dem selv.

Anonymous poster hash: d554d...a4e

Jeg skal ha ei kvinne som liker sex jeg. Det har jeg hatt før og det skal jeg ha igjen. Å som mener det er viktig i et forhold og vise at vi elsker hverandre. 

 

Nå vet vi ikke om ts pynter på historien heller. Vi vet ikke typen sin versjon. Uansett, skjedd er skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha ei kvinne som liker sex jeg. Det har jeg hatt før og det skal jeg ha igjen. Å som mener det er viktig i et forhold og vise at vi elsker hverandre. 

 

Nå vet vi ikke om ts pynter på historien heller. Vi vet ikke typen sin versjon. Uansett, skjedd er skjedd.

Tenk hvis hun vil ha sex 10 ganger daglig, og så får hun seg en elsker på si og skylder på deg som bare orket 5 ganger daglig?

Anonymous poster hash: eab01...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Tenk hvis hun vil ha sex 10 ganger daglig, og så får hun seg en elsker på si og skylder på deg som bare orket 5 ganger daglig?

Anonymous poster hash: eab01...cfb

Jeg orker mer enn 5 ganger. Sier aldri nei til sex. Hvis jeg er så sliten at jeg ikke orker å reise meg opp så kan hun bare ri meg. Så lenge jeg blir kåt så orker jeg alt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...