Gå til innhold

Muslimsk svigersønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Hva hadde dere gjort, hvis deres barn kunne tenke seg å gifte seg med en muslim uten deres samtykke?

Anonymous poster hash: 31a9d...9af

 

En trenger ikke foreldrenes samtykke for å gifte seg.

Anonymous poster hash: 3b2fd...010

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En trenger ikke foreldrenes samtykke for å gifte seg.

Anonymous poster hash: 3b2fd...010

Tydeligvis. Hvis ikke risikerer du at kjæresten, broren han og svigerfar blir drept. Jf

Dagens pakistaner drap.

Og det er klart at man blir litt skeptisk til at egne barn skal bli dratt inn i middeladeroppgjør, ære, skam , klan og kaste.

Anonymous poster hash: de0eb...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

 

den siste tiden har jeg ikke klart å sove ordentlig om nettene, for jeg har vært bekymret på vegne av min kjære datter som skal gifte seg med en ung muslimsk mann som hun møtte via jobben. Begge er utdannet lege og arbeider sammen på sykehuset. Jeg har møtt ham, og han er en kjekk ung mann, men jeg er bekymret på vegne av min datters framtid. Hvordan vil hun klare å leve med en muslimsk mann, som har primitiv kvinnesyn, og kanskje hun må konvertere til Islam. Hvordan blir det med oppveksten til mine barnebarn, vil de bli muslimske?

 

Jeg har alltid sett for meg at min datter skulle gifte seg med en etnisk blond norsk mann, men valget hennes strider med mitt ideal. Jeg klarer ikke å se for meg henne sammen med en muslim. Det virker som om hun aldri har vært så lykkelig som hun er nå, men jeg stoler ikke på disse muslimske folkeslag...og lurer på om hvordan kan jeg få stoppet henne.....hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 4b37c...299

 

hadde heler tatt selvmord enn å lat min datter gifte seg med en muslimsk man. Hun vet ikke hva hun begir seg ut på- Kan være bra et år men bare vetn

Anonymous poster hash: 98df9...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hadde heler tatt selvmord enn å lat min datter gifte seg med en muslimsk man. Hun vet ikke hva hun begir seg ut på- Kan være bra et år men bare vetn

Anonymous poster hash: 98df9...ab7

 

Og hva vetner vi på?

Anonymous poster hash: e083f...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Barna blir ikke automatisk muslimer fordi en av foreldrene er det. Det er det samme som at barn ikke blir automatisk kristne, selv om faren eller moren er det.

Anonymous poster hash: 3b2fd...010

 

 

Hvis mannen er det så blir det ganske automatisk som regel. Det spørs jo om forelderen er ordentlig muslim eller ikke da. Er han bare lekemuslim (type holder seg unna pølser og sprit, men kan nyte en øl iblant), så er det kanskje ikke noen stor fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke muslimer dårlig i senga?

Anonymous poster hash: 4b37c...299

Nei, jeg er ikke dårlig i senga. Men kanskje noe du bare trøster deg meg, da du selv er dårlig i senga?

Anonymous poster hash: 3b93c...83a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg er ikke dårlig i senga. Men kanskje noe du bare trøster deg meg, da du selv er dårlig i senga?

Anonymous poster hash: 3b93c...83a

 

Spot on! + fra meg. 

Som om en religion utelukkende gjør deg god eller dårlig i senga!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mange snakker om muslimer nå. Er likt hvordan man snakket om jødene på 30 tallet.

Anonymous poster hash: 7e561...008

Hvorfor to setninger?

Anonymous poster hash: 4317e...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk-pakistanere er veldig ordentlige folk. De er rikeste ikke-vestlige innvandrere i Norge, og mest integrerte og veletablerte. Den nye generasjonen har gitt et løft til den pakistanske befolkningen, og universiteter og høgskoler oser av den norsk-pakistanske ungdommen. Vi finner leger, ingeniører, advokater, tannleger, businessfolk og politikere blant disse folka, og jeg tror at det ikke skal være noe problem for din datter å ha en muslimsk mann så lenge han er høyt utdannet og en oppegående person. Det gjelder stort sett alle folkegrupper, du kan finne mange drittsekker blant etniske nordmenn også, som bla. Anders B. Breivik. Bedre eksempel kommer jeg dessverre ikke på i farten.



Anonymous poster hash: 4b37c...299
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Norsk-pakistanere er veldig ordentlige folk. De er rikeste ikke-vestlige innvandrere i Norge, og mest integrerte og veletablerte. Den nye generasjonen har gitt et løft til den pakistanske befolkningen, og universiteter og høgskoler oser av den norsk-pakistanske ungdommen. Vi finner leger, ingeniører, advokater, tannleger, businessfolk og politikere blant disse folka, og jeg tror at det ikke skal være noe problem for din datter å ha en muslimsk mann så lenge han er høyt utdannet og en oppegående person. Det gjelder stort sett alle folkegrupper, du kan finne mange drittsekker blant etniske nordmenn også, som bla. Anders B. Breivik. Bedre eksempel kommer jeg dessverre ikke på i farten.

Anonymous poster hash: 4b37c...299

 

Av alle norsk-pakistanerne jeg har vært borti har noen av dem vært blant de mest skikkelige og mest pliktoppfyllende folkene jeg har kjent. Det skal jeg holde med deg i. Samtidig har mange andre norsk-pakistanere jeg har vært borti befunnet seg i motsatte enden av skalaen, med en offermentalitet uten like og mye anti-vestlig, jødehatende grums. 

 

Jeg vet ikke hva du bygger din påstand om at norsk-pakistanerne er de rikeste ikke-vestlige innvandrerne i Norge. Høyest inntekt har de i hvert fall langt ifra. De større innvandrergruppene fra Øst-Asia og Latin-Amerika, samt iranere og veldig mange av de større innvandrergruppene fra Øst-Europa har ifølge SSB større inntekt etter skatt per forbruksenhet. Norsk-pakistanere befinner seg på nedre halvdel av denne listen.

 

 

Denne artikkelen fra Aftenposten ifjor forteller at 96% av norske statsborgere med foreldre innvandret fra Pakistan inngikk ekteskap med en ektefelle med bakgrunn fra Pakistan. Henteekteskap blant norsk-pakistanere er dalende, men fortsatt henter så mye som 53% av norske statsborgere med foreldre fra Pakistan sin ektefelle i Pakistan. Å bedrive endogami i så stor grad som norsk-pakistanere gjør mener jeg ikke er mulig uten at det eksisterer en blanding av veldig sterk sosial kontroll innad i gruppen og antipati, motvilje og fordommer overfor andre grupper i det norske samfunnet. At norsk-pakistanere er de mest integrerte og veletablerte ikke-vestlige innvandrerne i Norge tror jeg ikke mange ikke-pakistanere vil si seg enige i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk-pakistanere er veldig ordentlige folk. De er rikeste ikke-vestlige innvandrere i Norge, og mest integrerte og veletablerte. Den nye generasjonen har gitt et løft til den pakistanske befolkningen, og universiteter og høgskoler oser av den norsk-pakistanske ungdommen. Vi finner leger, ingeniører, advokater, tannleger, businessfolk og politikere blant disse folka, og jeg tror at det ikke skal være noe problem for din datter å ha en muslimsk mann så lenge han er høyt utdannet og en oppegående person. Det gjelder stort sett alle folkegrupper, du kan finne mange drittsekker blant etniske nordmenn også, som bla. Anders B. Breivik. Bedre eksempel kommer jeg dessverre ikke på i farten.

Anonymous poster hash: 4b37c...299

Selv om de er leger og advokater så betyr ikke det at de har assimilert seg her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om de er leger og advokater så betyr ikke det at de har assimilert seg her

 

Assimilert? Syntes det er litt ekstremt å kreve det. Det var jo slikt vi holdt på med Samene før i tiden. Trodde vi var ferdige med det... Integrering holder i massevis for at samfunnet skal funke, noe mange norsk-pakistanere er i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assimilert? Syntes det er litt ekstremt å kreve det. Det var jo slikt vi holdt på med Samene før i tiden. Trodde vi var ferdige med det... Integrering holder i massevis for at samfunnet skal funke, noe mange norsk-pakistanere er i dag.

Det syns jeg ikke. Jeg er for total assimilering. Kulturen deres er ikke helt bra. Fortsatt blir norskpakistanskw kvinner presset av foreldrene til å gifte seg med fetteren sin. Ikke bra. Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om du har blitt såret av en muslimsk gutt, siden du har så mye hat mot dem.

Det syns jeg ikke. Jeg er for total assimilering. Kulturen deres er ikke helt bra. Fortsatt blir norskpakistanskw kvinner presset av foreldrene til å gifte seg med fetteren sin. Ikke bra.

 



Anonymous poster hash: 4b37c...299
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om du har blitt såret av en muslimsk gutt, siden du har så mye hat mot dem.

Anonymous poster hash: 4b37c...299

Herregud altså. Er det mulig. Du visste ikke at arrangerte ekteskap fortsatt er vanlig blant flere pakistanere i norge? Er du så redd for å framstå som rasistisk at du fester de skylappene så hardt fast?

Nei jeg hater ikke muslimer selv om jeg konstaterer fakta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil hun klare å leve med en muslimsk mann, som har primitiv kvinnesyn, og kanskje hun må konvertere til Islam. Hvordan blir det med oppveksten til mine barnebarn, vil de bli muslimske?

Har han et dårlig kvinnesyn? Er det planer om at hun skal konvertere? Skal barna automatisk også bli muslimer?

Eller er det bare spørsmål du stiller deg, basert på hva du tror er typisk?

 

Se på personlighet og evne til å gjøre datteren din lykkelig. Drit i nasjonalitet, religion osv!

Anonymous poster hash: 5641b...7bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Anarkist

Her lukter jeg diskriminering og hat fra etniske nordmenn som kanskje er misunnelige på muslimer som har funnet seg mening med livet. Ja, mening med livet er ikke å bare feste og drikke seg dritings og ende opp som en rotte i gamlehjem. Livet er mer enn det, livet handler om å leve i sølibat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei, jeg syns at det er veldig interessant tema å ta opp i den tiden når vi blir overflommet av muslimske mannfolk fra Østen. Mange foreldre er sikkert bekymret for sine døtrer som gir sitt hjertet til disse eksotiske mørke mannfolk.

 

Hva er deres formening???

Anonymkode: 0474a...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg syns at det er veldig interessant tema å ta opp i den tiden når vi blir overflommet av muslimske mannfolk fra Østen. Mange foreldre er sikkert bekymret for sine døtrer som gir sitt hjertet til disse eksotiske mørke mannfolk.

 

Hva er deres formening???

Anonymkode: 0474a...ab1

Det vil nok bli endel damer som blir sammen med disse mennene, og det vil nok skape utfordringer for både dem og familien deres. Ser også for meg at disse mennene vil prøve å gifte seg med norske damer, for dermed å kunne styrke sin "rett" til opphold her. 

Anonymkode: ac304...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...