Gå til innhold

Muslimsk svigersønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

den siste tiden har jeg ikke klart å sove ordentlig om nettene, for jeg har vært bekymret på vegne av min kjære datter som skal gifte seg med en ung muslimsk mann som hun møtte via jobben. Begge er utdannet lege og arbeider sammen på sykehuset. Jeg har møtt ham, og han er en kjekk ung mann, men jeg er bekymret på vegne av min datters framtid. Hvordan vil hun klare å leve med en muslimsk mann, som har primitiv kvinnesyn, og kanskje hun må konvertere til Islam. Hvordan blir det med oppveksten til mine barnebarn, vil de bli muslimske?

 

Jeg har alltid sett for meg at min datter skulle gifte seg med en etnisk blond norsk mann, men valget hennes strider med mitt ideal. Jeg klarer ikke å se for meg henne sammen med en muslim. Det virker som om hun aldri har vært så lykkelig som hun er nå, men jeg stoler ikke på disse muslimske folkeslag...og lurer på om hvordan kan jeg få stoppet henne.....hva hadde dere gjort?



Anonymous poster hash: 4b37c...299
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

etnisk blond norsk

 

Det fins personer som ikke liker muslimer der ute, men 99,9% av dem ville akseptert en norsk mann med brunt, svart eller rødt hår. Troll



Anonymous poster hash: c7ba4...17f
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna blir muslimer, ja. Jeg skjønner godt at du bekymrer deg. Vi vil alle at barna våre skal ha et enkelt og trygt liv og hun kommer sikkert til å møte en del utfordringer pga dette. Du får støtte henne så godt du kan. Lykke til!



Anonymous poster hash: b79b8...9d0
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan fint være som de fleste "kristne", komplett ignorant for jesussvada og annet ååååndeliiiig vissvass, men som nyter godene som jul, påske og andre ferier.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

 

den siste tiden har jeg ikke klart å sove ordentlig om nettene, for jeg har vært bekymret på vegne av min kjære datter som skal gifte seg med en ung muslimsk mann som hun møtte via jobben. Begge er utdannet lege og arbeider sammen på sykehuset. Jeg har møtt ham, og han er en kjekk ung mann, men jeg er bekymret på vegne av min datters framtid. Hvordan vil hun klare å leve med en muslimsk mann, som har primitiv kvinnesyn, og kanskje hun må konvertere til Islam. Hvordan blir det med oppveksten til mine barnebarn, vil de bli muslimske?

 

Jeg har alltid sett for meg at min datter skulle gifte seg med en etnisk blond norsk mann, men valget hennes strider med mitt ideal. Jeg klarer ikke å se for meg henne sammen med en muslim. Det virker som om hun aldri har vært så lykkelig som hun er nå, men jeg stoler ikke på disse muslimske folkeslag...og lurer på om hvordan kan jeg få stoppet henne.....hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 4b37c...299

 

 

Tror du bør lese deg litt opp på moderne muslimske menn. Det er ikke alle muslimske menn som ønsker en kone som går i hijab og bare arbeider i hjemmet. 

 

Er man utdannet lege vil jeg tro man er ganske moderne og opplyst og datteren din vil sikkert få et godt liv.

 

Anonymous poster hash: 36147...155

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtt datteren din, og vær der for henne . Ikke skyv henne bort. Hun vil møte tøffe dager og perioder med han og hans familie, og da er det viktig at hun ikke føler seg alene. Jeg har jobbet på et senter for kvinner som har vært gjennom ulike ting, og hvor det har pågått psykisk/fysisk mishandling, er menn fra muslimske land en gjengangere, dessverre. Moderne eller ikke moderne, deres kultur og religion er hva de lever etter.



Anonymous poster hash: e26b6...a7f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Det lyser troll fra HI. Det var noe med slutten som ikke passet helt. De skal gifte seg, men samtidig lurer du på hvordan du skal få stoppet henne? Aner ugler i mosen ja..

Forøvrig hvis dette er reelt, er det litt komisk. Er det foreldre til en muslimsk gutt som ikke godtar svigerdatteren siden hun ikke er fra samme land er man lite intergrert og hele regla, men er det foreldre til en norsk jente som ikke godtar svigersønnen som er muslimsk, er man bare forsiktig og vil barnet best.

Nå er jeg imot tvangsekteskap (noe jeg tror de fleste i verden er), men så tror jeg også at de fleste muslimer av de 1 og noen MILLIARDER muslimer som finnes, ikke er som de 20-31,5 TUSEN ISIS krigerne.... 😑

(Kilde CNN, tall hentet fra CIA:http://edition.cnn.com/2014/09/11/world/meast/isis-syria-iraq/)

Endret av smilejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i alle fall at jeg kommer til å diskriminere barna. Prinsippielt mener jeg at dette er nordmenns land og vårt område. Som vi har arvet. Ikke mohammed.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader da ikke å være littegrann forsiktig, og bruke hodet. Det finnes mer enn nok eksempler på muslimske mannfolk som har vært kjempesnille og greie å ha med å gjøre før dem har giftet seg. Men som plutselig forvandler seg til noen helt ekstreme konfrollfreaker de luxe, etter at dem har giftet seg og fått noen unger..

 

 Noen som har sett "Ikke uten min datter" ?

 



Anonymous poster hash: 8c465...fe7
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare trygle om at han ignorere store deler av Koranen osv. Dukker datteren din opp i skaut er løpet kjørt. Også for evt. unger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan fint være som de fleste "kristne", komplett ignorant for jesussvada og annet ååååndeliiiig vissvass, men som nyter godene som jul, påske og andre ferier.

Nyter ikke du de samme godene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

 

Hei,

 

den siste tiden har jeg ikke klart å sove ordentlig om nettene, for jeg har vært bekymret på vegne av min kjære datter som skal gifte seg med en ung muslimsk mann som hun møtte via jobben. Begge er utdannet lege og arbeider sammen på sykehuset. Jeg har møtt ham, og han er en kjekk ung mann, men jeg er bekymret på vegne av min datters framtid. Hvordan vil hun klare å leve med en muslimsk mann, som har primitiv kvinnesyn, og kanskje hun må konvertere til Islam. Hvordan blir det med oppveksten til mine barnebarn, vil de bli muslimske?

 

Jeg har alltid sett for meg at min datter skulle gifte seg med en etnisk blond norsk mann, men valget hennes strider med mitt ideal. Jeg klarer ikke å se for meg henne sammen med en muslim. Det virker som om hun aldri har vært så lykkelig som hun er nå, men jeg stoler ikke på disse muslimske folkeslag...og lurer på om hvordan kan jeg få stoppet henne.....hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 4b37c...299

 

 

Du burde betale en kvinne til å forføre din datters mann. Og gjøre det slik at din datter tar dem i akten. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli kjedelig med alt dette muslim-hatet der ute. Kan folk snart finne en annen gruppe å hate?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også TS er et troll. Sett for seg en etnisk norsk blond mann som svigersønn? Er det virkelig noen som har ønsker for hvordan svigerbarnas utseende skal være? Min mor har også alltid vært skeptisk til det hun kaller "kulturforskjeller", men hvilken hårfarge dem som søsknene mine og jeg kommer hjem med har er da fullstendig likegyldig.

Anonymous poster hash: 43557...3e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror du bør lese deg litt opp på moderne muslimske menn. Det er ikke alle muslimske menn som ønsker en kone som går i hijab og bare arbeider i hjemmet. 

 

Er man utdannet lege vil jeg tro man er ganske moderne og opplyst og datteren din vil sikkert få et godt liv.

Anonymous poster hash: 36147...155

 

Selv om de fleste muslimer følger med i tiden, så holder de steilt på sin kultur og tro så fort de har klart å lure ei norsk dame til å gifte seg og få barn med dem. 

Jeg skjønner godt uroen til ts, hadde vært like urolig om det var min datter som skulle gifte seg med en muslim.

Anonymous poster hash: 66992...634

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

etnisk blond norsk

 

Det fins personer som ikke liker muslimer der ute, men 99,9% av dem ville akseptert en norsk mann med brunt, svart eller rødt hår. Troll

Anonymous poster hash: c7ba4...17f

 

 

les teksten omigjen, den muslingen var ikke blond , :P 

 

 

etnisk blond norsk

 

Det fins personer som ikke liker muslimer der ute, men 99,9% av dem ville akseptert en norsk mann med brunt, svart eller rødt hår. Troll

Anonymous poster hash: c7ba4...17f

 

finnes etnisk norske som er muslimer og :P alle er ikke innvandret/utenlandske :P 

Anonymous poster hash: 7470b...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli kjedelig med alt dette muslim-hatet der ute. Kan folk snart finne en annen gruppe å hate?

 

Hvordan mange snakker om muslimer nå. Er likt hvordan man snakket om jødene på 30 tallet.

Anonymous poster hash: 7e561...008

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også TS er et troll. Sett for seg en etnisk norsk blond mann som svigersønn? Er det virkelig noen som har ønsker for hvordan svigerbarnas utseende skal være? Min mor har også alltid vært skeptisk til det hun kaller "kulturforskjeller", men hvilken hårfarge dem som søsknene mine og jeg kommer hjem med har er da fullstendig likegyldig.

Anonymous poster hash: 43557...3e7

det var et eksempel da, hvis du fatter poenget med det hun skrev, så var det ikke en muslim hun hadde sett for seg som svigersønn :P 

Anonymous poster hash: 7470b...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var et eksempel da, hvis du fatter poenget med det hun skrev, så var det ikke en muslim hun hadde sett for seg som svigersønn :P

Anonymous poster hash: 7470b...e7b

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun isåfall måtte sette det så jævlig på spissen, nei. De færreste jeg vet om ser vel for seg at barna deres skal finne seg muslimer, og da ville de uttrykt nettopp DET.

Hele innlegget er forøvrig merkelig skrevet, høres ut som en som kjeder seg har kokt sammen en liten historie.

TROLL!

Anonymous poster hash: 43557...3e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...