Gå til innhold

Han gikk fra meg på grunn av en dårlig spøk.. hjelp :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er litt skalu på at jeg har guttevenner, men han er åpen om det og vi kunne le litt av det sammen, fordi han er selvironisk... men jeg ble lei av at han alltid spurte og grov etter å h a vært på besøk hos guttevenner, så jeg tenkte jeg skulle ta en litt slem spøk for å få han til å ta seg sammen, og kanskje le litt av...

Så jeg samlet sammen kjærestens brukte kondomer etter sex en periode og la dem i fryseren, når hadde samlet masse av dem tinte jeg dem opp og helte sæden i en kakesprøyte (ekkelt, I know men dette skulle være tidenes spøk da...) så utvidet jeg meg nedentil med å bruke glidemiddel og strekke meg ut med hånden slå det ble veldig løst og åpent.

Litt før kjæresten skulle komme innom sprøytet jeg inn sæden hans i skjeden. Vet det høres sykt ut men vi har litt særegen humor da... sa til ham at jeg hadde hatt besøk i leiligheten av en guttevenn han er spesielt sjalu på. Jeg så at han blei irritert...

Litt senere va det tid for litt sex, og han fikk jo helt sjokk når han stakk den inn i meg og kjente INGENTING fordi jeg var så vidåpen der nede (han har tynt utstyr også, så vi kjente ingenting...) , og sæden rant ut og lukta MASSE... han fikk helt sjokk, så jeg klarte ikke spille med mer på spøken, så fortalte han hva jeg hadde gjort, og begynte å le meg i hjel. Men han kledde på seg og dro rett hjem...

selv om jeg slutta og le når jeg så hvor dårlig han tok spøken. Han sier det er slutt, og selv omj han sier at han tror på at jeg gjorde det som en spøk vet jeg at han mistenker at jeg har vært utro... føler meg så DUM... hvordan bevise for han at jeg ikke har gjort noe galt? Jeg forstår nå at det var dårlig spøk, men jeg visste ikke han var så usikker heller... er så lei meg!

Anonym poster: f0e53be7748d77f3b770f6cc6db719d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

TS her, jeg vet det høres sykt ut men dere må forstå at jeg og kjæresten har en litt spesiell humor som er litt sprø.. det er litt vansklig å forklare. Derfor er det en nå mer forvirrende og jævlig med reaksjonen hans...

Anonym poster: f0e53be7748d77f3b770f6cc6db719d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

TS her, jeg vet det høres sykt ut men dere må forstå at jeg og kjæresten har en litt spesiell humor som er litt sprø.. det er litt vansklig å forklare. Derfor er det en nå mer forvirrende og jævlig med reaksjonen hans...

Anonym poster: f0e53be7748d77f3b770f6cc6db719d1

Siden han gikk fra deg på grunn av dette så har du nok overvurdert hans "sprøe" humor..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen ide dessverre, men jeg vil gjerne jaggu vite hvordan du gjør det om du får det til.

Jeg tror denne mannen kan du bare glemme.

Akkurat slike ting spøker man ikke med. Noen som er sjalu må heller gjøres trygg i sin posisjon som kjæreste og at han er spesiell.

Var du virkelig glad i han så ville du heller trappet omgangen litt ned med de andre for å vise kjæresten at du tar hensyn til hans følelser ( istedenfor å tråkke på de og kjøre ditt eget løp ).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å tro at dette er sant, HVIS dette er sant, så er du faen meg ikke frisk i huet, vet du det?

Anonym poster: 8ee87aa3590f8f2488df67c2da3c80ff

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, jeg vet det høres sykt ut men dere må forstå at jeg og kjæresten har en litt spesiell humor som er litt sprø.. det er litt vansklig å forklare. Derfor er det en nå mer forvirrende og jævlig med reaksjonen hans...

Anonym poster: f0e53be7748d77f3b770f6cc6db719d1

har dere en spess sjargong? :biggrin:

du virker jo passe psyko da, så det var godt han gikk fra deg. Tviler på at det er sant da men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

har dere en spess sjargong? :biggrin:

LOL

Og LOL til TS. La ikke sannheten komme i veien for en god historie er ev av mine leveregler også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her, jeg vet det høres sykt ut men dere må forstå at jeg og kjæresten har en litt spesiell humor som er litt sprø.. det er litt vansklig å forklare. Derfor er det en nå mer forvirrende og jævlig med reaksjonen hans...

Anonym poster: f0e53be7748d77f3b770f6cc6db719d1

Er du overrasket fordi han hadde en NORMAL reaksjon for en gangs skyld, eller?

Anonym poster: c3b92d1d482ea9712b5c9e49ac6d81d7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

har dere en spess sjargong? :biggrin:

du virker jo passe psyko da, så det var godt han gikk fra deg. Tviler på at det er sant da men

I see what you did there... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor hygienisk er det egentlig å sprøyte masse gammel sæd inn i et finjustert bakteriemiljø..?

Og ikke minst; hvor appetitelig er det å oppbevare sæd i frysa sammen med mat?

Anonym poster: c3b92d1d482ea9712b5c9e49ac6d81d7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst; hvor appetitelig er det å oppbevare sæd i frysa sammen med mat?

Anonym poster: c3b92d1d482ea9712b5c9e49ac6d81d7

Hun oppbevarte det sikkert i en egen skuff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utvidet jeg meg nedentil med å bruke glidemiddel og strekke meg ut med hånden slå det ble veldig løst og åpent.

Kan du lære meg hvordan man strekker musa så den blir løs og åpen? Hadde vært veldig praktisk på Danmarksturer, f.eks.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun oppbevarte det sikkert i en egen skuff!

Sammen med mat som bare han liker? :lur:

Anonym poster: d5bee0c904858a0ccc096c018cd85288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...