Gå til innhold

Forsiktig med hva du ønsker deg.


Chiyo

Anbefalte innlegg

Gjest Belle âme

Det skal du få, men banantreet er omringa av blodtørste nasehorn.

eg ønsker meg magiske krefter så eg kan gi meg sjølv det eg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal du få, men banantreet er omringa av blodtørste nasehorn.

eg ønsker meg magiske krefter så eg kan gi meg sjølv det eg vil.

Det får du, men du blir ond og utsletter hele menneskeheten og mister de magiske kreftene dine *oops...hva nå?*

Jeg ønsker meg ny seng....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seng skal bli -men den er i India i et meditasjonstempel, og den eneste måten å få tak i den på er å oppdage ditt tredje øye.

Jeg ønsker at flere rundt meg kan få oppdage kjærlighet og solidaritet.



Anonymous poster hash: c08e8...965
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Seng skal bli -men den er i India i et meditasjonstempel, og den eneste måten å få tak i den på er å oppdage ditt tredje øye. Jeg ønsker at flere rundt meg kan få oppdage kjærlighet og solidaritet. Anonymous poster hash: c08e8...965

Og vips, så har kjærlighetsfeen svingt med tryllestaven, og alle føler kjærlighet og solidaritet med DEG! Det siste vi ser er en fortvilet person som løper skrikende mot et stup, forfulgt av en horde med mennesker som vil ha en bit av deg, tilbe deg, øse av sin kjærlighet til deg, deres elskede gud.

Jeg ønsker meg pizza.

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spook

Værsågod! Pizzaen er i ovnen.. Men du sovnet på sofaen og våkner til en røyklagt leilighet og en svart kullbit i ovnen.

Jeg ønsker jeg fikk sove snart...

Endret av Spook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Værsågod! Pizzaen er i ovnen.. Men du sovnet på sofaen og våkner til en røyklagt leilighet og en svart kullbit i ovnen.

Jeg ønsker jeg fikk sove snart...

Jepp, det skal vi nok ordne. Du sovner og våkner ikke før i 2060. Du dør deretter av sjokket.

Jeg vil bli kvitt hodepinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan ordnes ved at du tar en Paracet. Men dermed tar du feil tabletter, og forsyner deg med cyanid-pillene ved en feiltakelse. :(

Jeg vil bli kvitt all fattigdom og sult i verden, samt all krig og annen elendighet....



Anonymous poster hash: 2d0e8...66c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får oppfylt ønsket ditt, men det blir en dystopi: Jorden er invadert av aliens som utøver tankekontroll.

Jeg vil lære meg de største språkene (kinesisk, russisk, arabisk etc) uten å jobbe for det.

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ønsket ditt oppfylt, men må også oppleve hvordan det er å være kvinne i den russiske, kinesiske og arabiske kultur fra gammelt av.

Jeg ønsker meg en ostehøvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du, men ostehøvelen høvler alt den er i nærheten av, kjøkkenbenk, bord, fat, skuffer osv.

Jeg ønsker meg et tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få et tog, men det blir et leketog

Jeg ønsker meg fint vær resten av sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fint vær - for stormforskere og tornadojegere. De storkoser seg med alle herjiingene erkstremværet forårsaker.

Jeg vil at gulvet skal vaske seg selv.



Anonymous poster hash: a5659...b69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Det blir fint vær - for stormforskere og tornadojegere. De storkoser seg med alle herjiingene erkstremværet forårsaker. Jeg vil at gulvet skal vaske seg selv. Anonymous poster hash: a5659...b69

Gulvet vasker seg selv, men det boner seg selv også, så du sklir på det nybonede gulvet og må tilbringe hele sommeren på sykehuset med hele kroppen i gips.

Jeg ønsker at bikkja var ferdig med løpetida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker at bikkja var ferdig med løpetida.

Løpetiden er over...men det du ikke vet er at frøkenen snek seg til et herrebesøk mens hun var alene. Gratulerer, du skal bli mormor til åtte viltre valper som tisser på gulvet og biter istykker favorittskoene dine.

Jeg skulle ønske at alt ugrasset i hagen magisk døde helt av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpetiden er over...men det du ikke vet er at frøkenen snek seg til et herrebesøk mens hun var alene. Gratulerer, du skal bli mormor til åtte viltre valper som tisser på gulvet og biter istykker favorittskoene dine.

Jeg skulle ønske at alt ugrasset i hagen magisk døde helt av seg selv :)

Du får tak i et nytt og eksperimentelt sprøytemiddel av en venn av deg, som er bioingeniør (han har mekka det selv etter jobb, på labben).

Problemet er bare at vennen din blingsa og smugler ut en femliter med et modifisert influensavirus istedet. En stund etter du sprøyta med "ugressmiddelet" leker noen nabobarn nede på plenen din uten lov, og de begynner å spre viruset i befolkningen. Etter en måned er halve verden dødd ut, men viruset bare fortsetter å spre seg. Ironisk nok er du en av de få som er naturlig immun mot epidemien, og følger med på nyhetene hva som skjer (svært få og sporadiske nyhetssendinger, forresten, siden mange hundretusen bare i Norge er strøket med).

Et halvt år frem i tid merker du at du har ei tann som bør fikses, den begynner å verke noe aldeles fryktelig. Litt dumt at mesteparten av befolkningen er dødd ut, inkludert alle tannlegene.

****

Jeg ønsker meg ei strykefri skjorte.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får masse oreois, men du må rotfylle alle tenna dine:P

Jeg ønsker meg B eller bedre på eksamen:D



Anonymous poster hash: e884c...98d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Du får masse oreois, men du må rotfylle alle tenna dine:P Jeg ønsker meg B eller bedre på eksamen:D Anonymous poster hash: e884c...98d

Du får såvidt B på eksamen- eksamen i ABC for seksåringer. Gratulerer lille venn!

Jeg trenger ny madrass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en ny madrass, og den er så finurlig at når vekkerklokka ringer blir du kastet ut av senga og får ikke komme tilbake på 16 timer.

Jeg ønsker meg nye briller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en ny madrass, og den er så finurlig at når vekkerklokka ringer blir du kastet ut av senga og får ikke komme tilbake på 16 timer.

Jeg ønsker meg nye briller

Ønsket oppfylt, men du har fått briller som skal hjelpe deg å se bedre om du er nærsynt og ikke langsynt. Nå ser du enda mindre enn før.

Jeg ønsker meg penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...