Gå til innhold

Jeg søker litt leksehjelp


Meg12345

Anbefalte innlegg

Går første året på videregående. Har en innlevering som skal leveres om to dager, men har bare såvidt startet. Har egentlig jobbet med oppgaven lenge, men jeg står rett og slett helt fast. Nå er jeg helt tom for motivasjon og oppgaven gjør meg bare helt ekstremt stresset. Kan noen tenke seg å hjelpe meg over pm? Skal skrive 1-2 sider hvor jeg skal argumentere for en problemstilling.

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Vær så snill og gjør leksene mine? Skal leveres i morra."

Gjør dine egne lekser.



Anonymous poster hash: 4dc0d...a16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du at noen skal skrive oppgaven for deg? Slik "leksehjelp" er brudd på reglementet på skolen din. Oppdages det, vil det få konsekvenser for deg.

Hilsen Gymnaslærer Pedersen

Anonymous poster hash: 51580...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er oppgaven? Hva har du gjort? Hvorfor står du fast?

Anonymous poster hash: 96997...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker du at noen skal skrive oppgaven for deg? Slik "leksehjelp" er brudd på reglementet på skolen din. Oppdages det, vil det få konsekvenser for deg.

Anonymous poster hash: 51580...257

Fengsel?

Anonymous poster hash: c29f0...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fengsel?

Anonymous poster hash: c29f0...fae

Ha ha, nei :) Men regn med anmerkning og evt nedsatt karakter i orden/atferd i første omgang. Og møte med faglærer, avdelingsleder, samt foresatte. I verste fall fare for ikke å få vurdering i faget. Da dumper man i såfall ned et år. Kjipt å måtte ta et helt skoleår om igjen, ikke sant?

Anonymous poster hash: 51580...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, nei :) Men regn med anmerkning og evt nedsatt karakter i orden/atferd i første omgang. Og møte med faglærer, avdelingsleder, samt foresatte. I verste fall fare for ikke å få vurdering i faget. Da dumper man i såfall ned et år. Kjipt å måtte ta et helt skoleår om igjen, ikke sant?

Anonymous poster hash: 51580...257

Må gå et år om igjen fordi man fikk hjelp med leksene? Den var ny.

Anonymous poster hash: c29f0...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gå et år om igjen fordi man fikk hjelp med leksene? Den var ny.

Anonymous poster hash: c29f0...fae

Hvis man blir tatt i fusk, og læreren på det grunnlag setter "ikke vurdert" (IV) i faget, så vil man måtte det. Nye regler som har trådt i kraft i år. Bare sjekk med skolen din. Mange som ikke har fått med seg dette.

Anonymous poster hash: 51580...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man blir tatt i fusk, og læreren på det grunnlag setter "ikke vurdert" (IV) i faget, så vil man måtte det. Nye regler som har trådt i kraft i år. Bare sjekk med skolen din. Mange som ikke har fått med seg dette.

Anonymous poster hash: 51580...257

Om man får hjelp via pm på dette forum, hvordan i all verden skal en lærer finne ut det, og eventuelt i hvor stor grad man fikk hjelp?

Anonymous poster hash: c29f0...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...