Gå til innhold

Truseløs på jobb


Gjest Gjest_Carla_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Carla_*

I disse varme dager følte jeg at jeg skulle føle meg litt frekk. Jeg jobber i klesforretning, og stilte på jobb med bare knelangt skjørt. topp og bh. Det var utrolig pirrende. Er det andre som har stilt på jobb på denne måten? Kan anbefales. Betjene kunder og tenke" du skulle bare visst!"

Litt av et "cick".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Det var det jeg syntes, at det lukter mus innemellom klærne.

Endret av Towelie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan gjør dere det da?

Når dere blir kåte og det renner i strie strømmer utav musa?

Flyr på do støtt for å tørke vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie
Hvordan gjør dere det da?

Når dere blir kåte og det renner i strie strømmer utav musa?

Flyr på do støtt for å tørke vekk?

Ja, det er et problem hele tiden på jobb, ja! :overrasket::ler:

Hvis jeg skulle gjort det på jobb, skulle jeg virkelig hatt store sjekkeplaner på kollegaen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg jobber på et bo- og behandlingssenter der snittalderen på beboerne er 85 år.

Tenker overhode ikke på sex der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg jobber på et bo- og behandlingssenter der snittalderen på beboerne er 85 år.

Tenker overhode ikke på sex der.

Tror jeg hadde tatt på med dobbelt sett med store tykke truser fremfor å gå truseløs. ;)

Men seriøst jenter; har dere ikke mer eller mindre utflod hele tida? Og uansett hvor man er hen, jobb eller fritid - hvordan løse problematikken med "lekkasje"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men seriøst jenter; har dere ikke mer eller mindre utflod hele tida? Og uansett hvor man er hen, jobb eller fritid - hvordan løse problematikken med "lekkasje"?

Joda- men det er sjelden snakk om utflod i bøtter og spann :ler:

Det kunne kanskje blitt en liten flekk, hvis jeg var virkelig tent og det var riktig tid i måneden... men ellers holder fuktigheten seg godt inne. Siden du lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt poenget jeg. Fitta er jo under der uansett om man har tuse eller ikke den og veldig få har glede av å få et glimt av ei svett mus under et skjørt. Det ser jo bare billig ut da, men mange butikkdamer er jo av den typen ser det ut som... Uansett er jeg så fuktig der at det ville bare blitt ekkelt, og jeg greier nok ikke la være å tenke på sex på jobb selv om ikke yrket i seg selv er sexy, jeg er jo ikke helt frigid heller da. Når kjæresten sender sexy sms, eller man tenker på hva man gjorde sammen dagen før så blir det litt våtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Bare meg som har masse utflod stort sett hele tiden da?  :sjenert:

Nei, du er ikke alene om å ha utflod stort sett hele tiden. Den eneste perioden jeg ikke har utflod er uka etter at mensen er ferdig, ellers har jeg utflod hele tiden og gå uten truse hele dagen ville blitt litt grisete...........Eventuellt med en hel masse dobesøk for å tørke........... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Aldri om jeg går uten truser på jobb... :forvirret:

Men høst og vår går gjerne med litt kult undertøy som f. eks hofteholder under hverdagsskjørtet.. :sjenert: Tror kanskje det gir meg litt den samme følelsen som trådstarter beskriver. Merker faktisk at jeg får litt sånn indre attitude om jeg skal en presentasjon eller i et viktig møte på jobb.

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest bløt mus
Nei, du er ikke alene om å ha utflod stort sett hele tiden. Den eneste perioden jeg ikke har utflod er uka etter at mensen er ferdig, ellers har jeg utflod hele tiden og gå uten truse hele dagen ville blitt litt grisete...........Eventuellt med en hel masse dobesøk for å tørke........... :forvirret:

Jeg også... er ikke noe galt som noe lege kan finne iallefaall...men synes det er ekkelt, men d har bestandig vært sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorleif

som mann syns jeg det er spennende å tenke på at noen av dere er truseløse under skjørtet. Veldig pirrende. Men det er jo en veldig erotisk sak, til å bli opphisset av.

Skulle ønske min kone ville overraske meg en vakker dag. På den annen side, om hun gikk truseløs på jobb ville jeg vel kanskje begynt å lure...

er det bare kult, eller litt i overkante frekt å gå uten truse på denne måten, mener det har vært andre tråder her inne om det samme temaet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorleif

som mann syns jeg det er spennende å tenke på at noen av dere er truseløse under skjørtet. Veldig pirrende. Men det er jo en veldig erotisk sak, til å bli opphisset av.

Skulle ønske min kone ville overraske meg en vakker dag. På den annen side, om hun gikk truseløs på jobb ville jeg vel kanskje begynt å lure...

er det bare kult, eller litt i overkante frekt å gå uten truse på denne måten, mener det har vært andre tråder her inne om det samme temaet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...