Gå til innhold

Flere som ikke har klart å la være å kjøpe ting til babyen?


simba80

Anbefalte innlegg

Gjest Roxie Hart

Oi, nå har dere vært flink alle sammen :ler:

Her er det litt innkjøpsstopp. Bestemte oss for å se det litt an og kanskje drøye det vi mangler til januarsalget og se om vi finner det der.

Men jeg er stadig borti kommoden på rommet og løfter litt på de bittebittesmå klærne vi har kjøpt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk endel klær i posten i dag, som jeg har bestilt fra h&m. Noe så søtt :)

Store ting har vi ikke begynt å kjøpe enda, foreldrene mine skal kjøpe barnevogn og bilstol. Men er det bare meg som synes det er en vanvittig jungel der ute? Jeg blir helt sliten av å prøve å lese meg opp på de beste vognene og stolene :sukk:

Også fikk samboeren tlf fra en kamerat i dag, som lurte på om han ville bli med på jobben hans noen kvelder og lage vugge til nurket!! Så koselig og snilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er helt ny her men tenkte å slenge meg med!

Hittil har jeg shoppa litt klær. Bodyer, Hello Kitty sparkebukse/pyjamas, Hello Kitty tøfler, joggebukse og masse sokker, massevis av bodyer i hvitt eller rosa (leter litt etter røde eller gule klær og) og idag kjøpte jeg en prinsessekjole med tilhørende sko på Accessorize og bolero til.

Bolero: http://www.monsoon.co.uk/content/ebiz/mons.../53001728_m.jpg

Sko: http://www.monsoon.co.uk/content/ebiz/mons...59803338_m1.jpg

Kjole: http://www.monsoon.co.uk/content/ebiz/mons...55808013_m1.jpg

Ellers har jeg fått strikka vognteppe, sammenleggbar stellematte til å ta med, babyhåndklær og babybadehåndklær, to kaninbamser, og har strikket babysokker. Har også fått kjøpt noen babybøker gjennom Go'boken. Har ikke gjort utstyrshandel enda da jeg vil vente til januarsalget men det er veldig fristende å handle! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvor mye har dere andre kjøpt av klær i de forskjellige størrelsene? Bodyer har jeg haugevis av, men føler at jeg har lite gensere, bukser og pysjamaser. Og hvilken babycall skal man kjøpe tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 bodyer i str 50, men de har jeg fått i gave, og jeg er rimelig sikker på at lille i magen går rett på størrelse 56 :fnise: Det gjorde nemlig både jeg og min bror.

Jeg har haugevis med bodyer, 4 sett med sparkebukse og bodyer, 4 pysjamaser, 3 bukser, 5 strømpebukser og 2-3 gensere og MASSE sokker. Og så har jeg en bildress som er ufattelig søt- Alt i str 56. Jeg mangler ei god lue eller to i ull da

De sier jo at man den første tiden bruker mest body + strømpebukse siden man er mest innendørs :)

Babycall skal vi ikke ha den første tiden, da jeg ikke ser behovet. Vugga han skal sove i er på soverommet, som ligger vegg i vegg med stua jeg kommer til å oppholde meg i når han sover på dagtid. Vugga er også enkel for meg å flytte inn på stua etter behov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ok da har jeg ikke så lite likevel da :sjenert: men jeg kjøpte enda mer i går! får liksom ikke roet meg ned, er så redd for at hun skal mangle noe. Tullete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...