Gå til innhold

Din første kjendiscrush


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pinky, i den Kaptein Sabeltann VHS*n som kom i 1992. Var vell 6 år eller noe slik på den tiden. Den VHS'n ble utslitt ja... flaut..

Så gikk det noen år, da var Nick Carter det store før Leonardo Dicaprio tok over....



Anonymous poster hash: 8f371...785
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leonardo DiCaprio i Titanic. Jeg hadde innrammet bilde på nattbordsskuffen min, overalt hvor det fantes vindu med dugg på skrev jeg inn I love Leo og var 100% overbevist om at følelsene mine for han var helt reelle;)



Anonymous poster hash: a2eed...ae1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil Rekdal, av alle mennesker. :rodme: Jeg har en skoledagbok fra tidlig nittitall som er så full av Kjetil Rekdal-greier at det nesten er godt gjort.

Kan ikke si at det fortsatt er tilfelle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han morsomme fra Borgen Skole serien? Husker ikke hva karakteren heter og aner ikke hvem skuespilleren er, men husker jeg synes han var artig og virket snill. Det på tross av at jeg helt klart alltid har foretrukket mørkhårede utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha Johan Olav Koss når jeg var fire...

Anonymous poster hash: 91af0...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her: http://boombangablog.merseyblogs.co.uk/2010/04/23/greece2004/greece2004.jpg

Så han på MGP i 2004 og jammen ble jeg forelsket og drømte om et vakkert liv sammen.
Litt artig å se hvor mye smaken har forandret seg :fnise:


Edit: Glem det. Googlet bilder av ham nå, og han er jo faen meg fortsatt like deilig

Endret av Skilpadden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å høres så forbanna pedo ut at det er skremmende, men prinsessen i Never Ending Story. Da var jeg sju år gammel. Hennes ømhet, kjærlighet og godhet gjorde at jeg felte en tåre den gang da. Hennes skjønnhet, både utenpå og innenfra, rørte så sterkt ved noe inne i meg.

http://data1.whicdn.com/images/31686077/large.jpg



Anonymous poster hash: 57141...be6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er det dine første kjendiscrush? Hvor gammel er du? :)

Anonymous poster hash: 5eedf...b5f

født på 90-tallet.. Jeg har aldri vært noe spesielt fan av kjendiser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første kjendis-crush (hvis dette kvalifiserer) var Storm i Blåjfjell :fnise: Og nei, er ikke like forrelsket nå for å si det slik hehe :ler:



Anonymous poster hash: b748d...50f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...