Gå til innhold

"Ha seg neger" - noe kvinner snakker/drømmer/flåser om?


Gorgonzola

Anbefalte innlegg

Gjest åffårno

Nei, det har aldri kommet opp som tema blant norske eller afrikanske venninner. Ei heller fra andre nasjonaliteter. Og ja, de har vært i forhold/hatt sex med afrikanske og norske menn.

Vi er alle i aldersjiktet du snakker om, har snakket mye om sex og de har generelt vært veldig generøse med detaljer om det meste som foregikk og nøyaktig hva som var amazing med akkurat den personen.

Men størrelsen på menn av afrikansk opprinnelse har aldri kommet opp som tema. Ei heller på norske menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det tror jeg, Måtte leve ut fantasien jeg, men gikk tilbake til en nordisk mann etterpå. Sexen med en mørk en var bra da :)

Anonymous poster hash: c1e35...261

Nå må du være forsiktig med hva du sier, du blir nemlig mann her på dette forumet om du innrømmer å ha lyst på en mørk mann... :P Det gjorde i hvertfall jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med gorgon. Jeg blir ofte forskrekket over mine medsøstres tanker om størrelse. For det er det det går på. Ikke det at de har en annen farge på huden. De er med på å bygge opp mytene om en stor, feit negerpikk. Gjerne samtidig som de rakker ned på småpikkede nordmenn.

Og en annen ting jeg hører mer og mer av, er hvordan ons'er, ekser, og til og med nåværende kjærester blir utlevert og gjerne latterliggjort. Størrelse ser ut til å bety mer og mer. Men jeg tror og håper det kun er fordi kvinner er blitt mer og mer store i kjeften. At det er mer bjeffing enn noe annet. For dette påvirker selvsagt menn også. De vet det er en stor sjanse for at de selv blir latterliggjort blant venninnene på neste lunsj. Og skaper mer og mer usikkerhet. Kvinner er blitt mer og mer åpne, noe som definitivt kommer til å slå tilbake på dem selv.

Jeg dater en herlig fyr nå, som dessverre er et nervevrak i senga. Han bekymrer seg utrolig mye for størrelsen sin, ettersom noen ekser følte det var viktig å fortelle ham hvor liten og udugelig han var. Og han er ikke liten engang. Men det har jo egentlig ingenting å si. Hva er greia med å oppføre seg slik? Jeg kommer til å bruke masse tid og energi på å berolige ham, men det gjør jeg gjerne, fordi jeg elsker ham. Men jeg forbanner kvinner som slenger slik dritt. Og hvorfor? Er det fordi vi vet at det er mannens svake punkt?



Anonymous poster hash: 29c77...887
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det, men skjønner ikke greia. For min del så tenner jeg ikke på afrikanske menn, så da blir det noe uaktuelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til det tror jeg fremmedfrykten er for stor du... Tror jeg har flere single venninner som har angst for HIV enn en drømm om en svart mann...



Anonymous poster hash: aa0a5...02d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si vi har vært innom det. Snakkes det om peniser i min omgangskrets er det som regel historier om de "rare" penisene vi har vært borti. Det snakkes sjelden om nåværende partners penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg aldri hørt om. Men hvis det er en mann med ekstremt stor penis så kan det bli snakket om ( partners penis diskuterer man aldri da).

Endret av Gullrose
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si vi har vært innom det. Snakkes det om peniser i min omgangskrets er det som regel historier om de "rare" penisene vi har vært borti. Det snakkes sjelden om nåværende partners penis.

Jeg har aldri hørt menn prate om partneres eller tidligere partneres penis, rare eller fine. Som mye kjipt man kan bli utsatt for hvis man har noe litt annerledes. Komplekser og noia går hånd i hånd.

Anonymous poster hash: b3c03...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt menn prate om partneres eller tidligere partneres penis, rare eller fine. Som mye kjipt man kan bli utsatt for hvis man har noe litt annerledes. Komplekser og noia går hånd i hånd.

Anonymous poster hash: b3c03...4ff

Kanskje ikke så rart at du aldri har hørt menn prate om partnerens penis. (Med mindre du av en eller annen grunn snakker om homofile da?)

Anonymous poster hash: 946f1...c9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke vært mye snakk om det generelt.. Men jeg har ei venninne som virkelig ønsker seg dette. Eller aller helst å være midt imellom to av dem ;) Noen har fortsatt disse tankene om at afrikanere har det største utstyret f.eks. og i tillegg at det er en litt større relasjon til en dyrisk side der, som tiltrekker seg noen som liker litt røff og veldig kåt sex..



Anonymous poster hash: fd79a...490
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grovt rasistisk tråd.



Anonymous poster hash: 25563...647
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri opplevd. Må være noe middelaldrende kvinner snakker om mens de er gøy på håret og er redd tiden løper fra dem. Samme gjengen som hyler fnisende over at de klasket en 18 åring på rumpa.

Jeg prøver å ikke se ned på slike, men det holder hardt.

Ikke alle middelaldrende kvinner i så fall. Mine venninner og jeg har aldri hatt for vane å diskutere sex oss i mellom og vi er nok landet i gruppen "middelaldrende" nå. Jeg kan ikke svare for selvsamme venninners fantasier, men samtlige er gift eller samboende med blendahvite menn. Jeg kan svare for meg selv, og jeg aldri hatt lyst på sex med en svart mann.

Anonymous poster hash: c45e7...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager virklig hvis jeg fornærmer noen nå.. Men jeg personlig synes svart pikk er turnoff.. Forsøkte en gang å ha sex med en marokkaner som både var kjekk og sjarmerende, men jeg måtte bare dytte han bort og beklage..

Anonymous poster hash: 8ef6b...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Beklager virklig hvis jeg fornærmer noen nå.. Men jeg personlig synes svart pikk er turnoff.. Forsøkte en gang å ha sex med en marokkaner som både var kjekk og sjarmerende, men jeg måtte bare dytte han bort og beklage..

Anonymous poster hash: 8ef6b...72c

Hvorfor er det turnoff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
På 19.4.2014 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne tenke meg et negerbarn, men har angst for aids så kommer ikke ha samleie med noen neger. Høres kanskje fryktelig fordomsfullt ut, men jeg har sånn angst for aids.

 


Anonymous poster hash: 71711...653

 

😳

Anonymkode: 4c24c...4e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...