Gå til innhold

"Ha seg neger" - noe kvinner snakker/drømmer/flåser om?


Gorgonzola

Anbefalte innlegg

Aldri hørt. Det hendte i begynnelsen av tjueåra at vi utvekslet erfaringer med ulike størrelser, uavhengig av hudfarge, men da med fokus på kleine og komiske erfaringer.



Anonymous poster hash: c084d...17b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare fordi jeg er ærlig så er jeg plutselig mann... Jammen mye rart man skal beskyldes for. :fnise: Men jeg kunne godt tenkt meg å være mann for et døgn. Da skulle jeg funnet hvordan sex er for mannen.

Kult!

Kan vi ikke bytte kjønn for et døgn da, jeg kunne godt tenke meg å være dame en stund :) .

Da hadde jeg nok gått maniac i titalls klesbutikker tenker jeg.... og hatt meg med flere mannfolk :wink:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har aldri vært i tema blant mine venninner.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!

Kan vi ikke bytte kjønn for et døgn da, jeg kunne godt tenke meg å være dame en stund :) .

Da hadde jeg nok gått maniac i titalls klesbutikker tenker jeg.... og hatt meg med flere mannfolk :wink:

Vet du trylleformulen så kan vi godt det. :) Vil tro det er litt av en opplevelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du trylleformulen så kan vi godt det. :) Vil tro det er litt av en opplevelse.

Skulle betalt mye for den formelen...... har den dessverre ikke :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg, Måtte leve ut fantasien jeg, men gikk tilbake til en nordisk mann etterpå. Sexen med en mørk en var bra da :)



Anonymous poster hash: c1e35...261
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at jeg har gjort det men...om så...hva så? Dere mannfolk finner dere thaier hele tiden.

Anonymous poster hash: 55931...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Blant de som ikke har fått grått hår ennå, ja.

Anonymous poster hash: db9d2...0c7

Aldri opplevd. Må være noe middelaldrende kvinner snakker om mens de er gøy på håret og er redd tiden løper fra dem. Samme gjengen som hyler fnisende over at de klasket en 18 åring på rumpa.

Jeg prøver å ikke se ned på slike, men det holder hardt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i portvinklubben er dette et tilbakevendende hett tema :wow:



Anonymous poster hash: 06a22...382
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenke meg et negerbarn, men har angst for aids så kommer ikke ha samleie med noen neger. Høres kanskje fryktelig fordomsfullt ut, men jeg har sånn angst for aids.

Anonymous poster hash: 71711...653

Folk på dette forumet overbruker ordet "angst". Uff. Tror man kan si at man har angst for alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke noe jeg har tenkt på.

Jeg har aldri hørt noen si at de vil ha en neger i senga heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 45, og altså en av disse middelaldrende kvinnene. Har ikke hørt dette diskutert med venninner. For meg føles det som om menn er minst like obsessed over penis-størrelse som kvinner. Slapp av med sex livet deres

Anonymous poster hash: 5665f...9e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for responsen. Mulig jeg har noen snåle damer i vennekretsen :fnise:

Tror ikke du har noen damer i vennekretsen i det hele tatt. Dette virker for fjernt.

Anonymous poster hash: 41ceb...695

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har noen damer i vennekretsen i det hele tatt. Dette virker for fjernt.

Anonymous poster hash: 41ceb...695

Glad i deg også ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

For eldre damer så er det nok ikke et stort tema. For yngre jenter i paradise-generasjonen så er det en av tingene de må ha prøvd innen 18-års dagen sammen med gangbang, DP, og et lesbisk forhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...