Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen som likte spanking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest alegria

Hvem har skrevet at du ikke får mene det du vil ? Det du skrev ble oppfattet som at du mener at menn kan spanke kvinner, men ikke omvendt. Så ber du andre om å slappe av fordi du formulerer deg på en slik måte som oppfattes feil av mange andre. Og nei, har null interesse av å vri om på det du mener, er mest interessert i meningene dine - ellers hadde jeg ikke lest innlegget ditt.

Ok, da får du mene at jeg formulerte det feil. Nå har jeg forklart meg, ferdig med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, men kanskje jeg skal foreslå det for partner da, har veldig lyst til å prøve :D

Men hva sier man?! Hvordan sa dere som holder på med dette fast, det til partner første gangen? Fikk dere rare blikk, eller var han/hun med på notene med engang?

Bør man ha drukket vin sammen først? :fnise:

Og gjør dere det til en lang lek, der den ene liksom skal plage den andre først og gjøre seg fortjent til det?

Uff, er bare redd det skal bli kleint, eller at han skal le :ler::tellesauer:



Anonymous poster hash: 61f8a...de9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Jeg tok bare hånden min over hans og førte den til rumpa, også begynte jeg å spanke meg selv med hånden hans, :ler: nå gjør han det av seg selv :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jeg ikke.



Anonymous poster hash: 0e3a3...fbd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er glad for at samboer er normal og ikke liker sånt. En eks "måtte" jeg klore til blods på ryggen og en annen bet meg. Smerte og sex er ikke min greie.

Anonymous poster hash: 6119f...bb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er jeg sammen med en som liker det, jeg liker det jo godt.

Ville ikke stilt det som et absolutt krav, men siden jeg liker det veldig godt så er det veldig greit at han jeg er sammen med også liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Er glad for at samboer er normal og ikke liker sånt. En eks "måtte" jeg klore til blods på ryggen og en annen bet meg. Smerte og sex er ikke min greie.

Anonymous poster hash: 6119f...bb7

Normal? Er det ikke normalt å bli spanket eller å like litt spennende sex? Føler meg ganske normal jeg da, selvom jeg liker at samboeren spanker.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Jeg svarte bare at jeg ikke vil ha spanking i et forhold.

Du skrev også at visse menn ville reagere på at du sa nei, og dermed det svaret du fikk. Hvorfor skulle en mann ikke ha likt det hvis jenta ikke likte det? Vi får jo ingen glede av å gi dere ris på rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev også at visse menn ville reagere på at du sa nei, og dermed det svaret du fikk. Hvorfor skulle en mann ikke ha likt det hvis jenta ikke likte det? Vi får jo ingen glede av å gi dere ris på rumpa.

Tuller du? Dominante får glede av å...dominere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kunne du blitt sammen med en mann/dame, som likte å bli spanka?

Eller en mann/dame som absolutt ville spanke deg?

Anonymous poster hash: 61f8a...de9

ja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuller du? Dominante får glede av å...dominere.

Det å dominere betyr så uendelig mye mer om å gi litt ris over rumpa. Og har man et så stort ønske om å være dominerende til den grad, så velger man da ei jente som liker å være underdanig, og dermed automatisk ikke har noe imot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å dominere betyr så uendelig mye mer om å gi litt ris over rumpa. Og har man et så stort ønske om å være dominerende til den grad, så velger man da ei jente som liker å være underdanig, og dermed automatisk ikke har noe imot det.

Du skriver at du aldri har hørt om menn som tenner på å gi ris, og at de kun gjør det fordi kvinner tenner på det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du aldri har hørt om menn som tenner på å gi ris, og at de kun gjør det fordi kvinner tenner på det.

Ja, det gjelder da når det gjelder dominant og underdanig også det. Det er akten av å dominere man liker, ikke selve det å slå på rumpa med håndflaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det gjelder da når det gjelder dominant og underdanig også det. Det er akten av å dominere man liker, ikke selve det å slå på rumpa med håndflaten.

Det går fint an å tenne på det å slå, men da naturligvis å slå en som også blir tent av det.

Det er skuffende å oppdage at partneren ikke tenner på det samme som en selv, så selvsagt vil enkelte mennesker bli skuffet hvis partneren ikke liker spanking.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint an å tenne på det å slå, men da naturligvis å slå en som også blir tent av det.

Det er skuffende å oppdage at partneren ikke tenner på det samme som en selv, så selvsagt vil enkelte mennesker bli skuffet hvis partneren ikke liker spanking.

Vell, jeg kan aldri se for meg at jeg ville blitt skuffet om jenta ikke likte at jeg spanka hu. Det finnes verre ting å ikke like syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, jeg kan aldri se for meg at jeg ville blitt skuffet om jenta ikke likte at jeg spanka hu. Det finnes verre ting å ikke like syns jeg.

Nei, selvfølgelig ville du ikke bli skuffet - du tenner jo ikke på det! Men alle er ikke som deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Sier ikke nei takk til å bli spanket, men kunne nok ikke blitt sammen med en mann som ville at jeg skulle spanke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...