Gå til innhold

VELDIG trente menn og kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

lite fint ja... Da jeg var yngre så gikk jeg jo for de "muskel gutta," men i dag ser jeg på disse som litt lavstatus, (da tenker jeg disse overbolede mennene i trang hvit singlett), og det ser man jo på de damene de omgir seg med også, typ Paradise Hotell deltakere....



Anonymous poster hash: 5ad88...b1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvifor skal du omtale deg sjølv som "FIT"? Kan du ikkje sei du er hyggeleg? At du er snill, respekterar andre, jobbar som *--*, at du er omgjengeleg, at du likar astronomi?

Å ete sunt for deg vil kanskje ikjke sei for nokon andre

Går du rundt og seier: "Hei, jeg heiter Lise og er fit. Jeg spiser sunt og tar vare på kroppen min"?

Kvifor er kroppen din viktigare enn det du har inne i hovudet ditt?

Berre kom med det :)

Eg ser generelt ned på treningsfolk, Johaug er blant dei. Ho er eit driavande idrettsmenneska, for all del, men kva er ho om ho ikkje hadde trena?

Eg har inga problem med å oppføra meg rundt dei, syne dei respekt og alt det der, men første inntrykket er som oftast at dei er ikkje nokon som fengjer meg.

Wow, ganske tydelig at du er ulykkelig over din egen kropp. Utrolig at du ser ned på folk som liker å ta vare på seg selv - eller er det kanskje bedre for deg å høre på kvinner og menn sutre over hvor feit de holder på å bli, hvor forferdelige kroppen deres er..osv. ? Makan til sjalusi. Jeg er helt sikker på at JOhaug har mye annet å tilby og at hun har valgt idrett som hennes yrke burde settes pris på. Det er BRA AT FOLK VIL HOLDE SEG I FORM ISTEDEN FOR Å SITTE BAK EN PCSKJERM OG SUTRE OM ANDRE.

Anonymous poster hash: 0d9d2...88b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Personlig synes jeg ikke hverken menn eller damer med veeldig synlige muskler har pene kropper. En som f.eks drev på med fitness kunne aldri tent meg. Når det er sagt er jeg derimot veeeeldig imponert over viljestyrken til de som legger så mye tid og krefter i treningen, og synes de fortjener skryt for arbeidet, så lenge de er sunne og ærlige i arbeidet som er lagt bak. Bolere får null creds. Mange finner store muskler attraktivt også, men alle tenner jo på forskjellige kroppsformer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...