Gå til innhold

Hvor ofte bj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, det oppfattes kanskje som et flåsete spørsmål, men jeg lurer altså på hvor ofte menn forventer å bli sugd. Jeg er ikke interessert i hva som er ideelt eller hva dere ville valgt hvis dere kunne velge fritt (jeg skjønner jo at da ville det vært daglig resten av livet :fnise: ), men sånn helt realistisk, hvor mye mener dere dere "bør" få?

Typen har visst lagt seg på en linje der han forventer bj hver gang vi har sex. Nå skal det sies at vi bor et stykke unna hverandre og derfor ser hverandre én gang i uken, av og til én gang annenhver uke, og det var vel kanskje derfor han alltid fikk det i en periode, men jeg er for å si det rett ut lei. Jeg synes det blir uforholdmessig mye suging, og han forventer ikke "litt som del av forspillet heller", han virker nesten skuffet når jeg prøver å fortsette med andre ting, og setningen "sug litt til a" kommer ofte når jeg prøver å antyde at kjellerinngangen står for tur. Han vil gjerne at jeg suger ham til han kommer, og da er vi ferdige :daane:

For min del er suging gøy som en del av forspillet. Jeg blir selvfølgelig tent av det, jeg elsker å kjenne at han blir hard, se at han blir opphisset osv., men siden jeg blir tent av det, vil jeg gjerne gå videre til "mer seriøse" ting etter en liten stund. Hvis jeg suger ham til han kommer, er jo han ferdig med sitt, og jeg ligger der våt og tent og får ikke så mye igjen for arbeidet. Jeg foretrekker de delene av sexen som involverer oss begge på en mer aktiv måte (les: penetrering). Det er også fryktelig demotiverende at han alltid ber om "mer" når jeg prøver å bytte aktivitet, for da føler jeg jo at jeg skuffer ham, og da er ikke sexen like gøy lenger.

Dette ble lenger enn planlagt, men i alle fall: Er det jeg som er urimelig? Vil mannfolk heller suges enn å ha sex?



Anonymous poster hash: cefd9...5c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dude91

Okei, det oppfattes kanskje som et flåsete spørsmål, men jeg lurer altså på hvor ofte menn forventer å bli sugd. Jeg er ikke interessert i hva som er ideelt eller hva dere ville valgt hvis dere kunne velge fritt (jeg skjønner jo at da ville det vært daglig resten av livet :fnise: ), men sånn helt realistisk, hvor mye mener dere dere "bør" få?

Typen har visst lagt seg på en linje der han forventer bj hver gang vi har sex. Nå skal det sies at vi bor et stykke unna hverandre og derfor ser hverandre én gang i uken, av og til én gang annenhver uke, og det var vel kanskje derfor han alltid fikk det i en periode, men jeg er for å si det rett ut lei. Jeg synes det blir uforholdmessig mye suging, og han forventer ikke "litt som del av forspillet heller", han virker nesten skuffet når jeg prøver å fortsette med andre ting, og setningen "sug litt til a" kommer ofte når jeg prøver å antyde at kjellerinngangen står for tur. Han vil gjerne at jeg suger ham til han kommer, og da er vi ferdige :daane:

For min del er suging gøy som en del av forspillet. Jeg blir selvfølgelig tent av det, jeg elsker å kjenne at han blir hard, se at han blir opphisset osv., men siden jeg blir tent av det, vil jeg gjerne gå videre til "mer seriøse" ting etter en liten stund. Hvis jeg suger ham til han kommer, er jo han ferdig med sitt, og jeg ligger der våt og tent og får ikke så mye igjen for arbeidet. Jeg foretrekker de delene av sexen som involverer oss begge på en mer aktiv måte (les: penetrering). Det er også fryktelig demotiverende at han alltid ber om "mer" når jeg prøver å bytte aktivitet, for da føler jeg jo at jeg skuffer ham, og da er ikke sexen like gøy lenger.

Dette ble lenger enn planlagt, men i alle fall: Er det jeg som er urimelig? Vil mannfolk heller suges enn å ha sex?

Anonymous poster hash: cefd9...5c2

Heller knulling enn bj, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer det ikke, nei. Håper? Neida. Men det er alltid greit med en kjapp liten BJ for å få ting fuktig og sånn, da. Men foreplay er alltid herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har ikke tenkt så nøye på det før.. Men hvis vi treffer hverandre ofte ville jeg nok prøvd å oppfordre til det hvis jeg ikke hadde fått det iløpet av en måned/tre uker.. Veit ikke, men det spørs litt på hvor mye sex vi har generelt..

Hvis dere bare har sex en 4-6 ganger i måneden ville jeg ikke "forventet" bj mer enn én av de gangene.

Nøkkelen til en god bj er jo at dama er kåt og klar til å gi jernet.. Hvis du sakte men sikkert mister lysten er jo det worstcase scenario for han..

Hva med å droppe det under forspillet og heller avslutte med det? Eventuelt si at du foretrekker andre ting, la det ligge litt, og heller komme tilbake og blow his mind om en liten stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å droppe det under forspillet og heller avslutte med det? Eventuelt si at du foretrekker andre ting, la det ligge litt, og heller komme tilbake og blow his mind om en liten stund?

Det er egentlig en god idé, det bare er så vanskelig å si nei når han spør. For han ber om det hvis jeg ikke går ned dit selv, og å nekte ham det han ber om under sex, legger liksom en demper på ting... Men ja, jeg må vel egentlig bare prøve å få formidlet at nok er nok for en liten stund.

Anonymous poster hash: cefd9...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir som en jobb/plikt så blir det ikke noe gøy mer. Virker som det er sånn du føler det.

Jeg suger kjæresten hver dag, men det er alltid jeg som tar initiativ. Hadde følt det var rimelig usexy om han hadde spurt om det hver gang vi skulle hatt sex. Synes Zilas sitt forslag om å suge etterpå høres bra ut, da får jo begge to det godt. Men uansett så synes jeg det blir feil at du skal suge han hver gang dere skal ha sex, sex bør jo være bra nok i seg selv iblant også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg i ett forhold gir jeg det hver gang som en del av forspill,

men ikke til han kommer hver gang, jeg ønsker jo at det skal

bli noe "mer" ut av det også når jeg initierer det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres veldig egoistisk ut.



Anonymous poster hash: b2350...2ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det oppfattes kanskje som et flåsete spørsmål, men jeg lurer altså på hvor ofte menn forventer å bli sugd. Jeg er ikke interessert i hva som er ideelt eller hva dere ville valgt hvis dere kunne velge fritt (jeg skjønner jo at da ville det vært daglig resten av livet :fnise: ), men sånn helt realistisk, hvor mye mener dere dere "bør" få?

Dette ble lenger enn planlagt, men i alle fall: Er det jeg som er urimelig? Vil mannfolk heller suges enn å ha sex?

Anonymous poster hash: cefd9...5c2

Slikk mer og bli sugd like så. Jeg forventer vell igrunn at jeg blir sugd på lik linje som hun blir slikket og lekt med.

Om jeg heller vil bli sugd enn sex? Det spørs helt på dagsformen. Som oftest er selvfølgelig sex prioritert. Men noen ganger er det utrolig deilig å få en gratis BJ også helt ut av det blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Okei, det oppfattes kanskje som et flåsete spørsmål, men jeg lurer altså på hvor ofte menn forventer å bli sugd. Jeg er ikke interessert i hva som er ideelt eller hva dere ville valgt hvis dere kunne velge fritt (jeg skjønner jo at da ville det vært daglig resten av livet :fnise: ), men sånn helt realistisk, hvor mye mener dere dere "bør" få?

Typen har visst lagt seg på en linje der han forventer bj hver gang vi har sex. Nå skal det sies at vi bor et stykke unna hverandre og derfor ser hverandre én gang i uken, av og til én gang annenhver uke, og det var vel kanskje derfor han alltid fikk det i en periode, men jeg er for å si det rett ut lei. Jeg synes det blir uforholdmessig mye suging, og han forventer ikke "litt som del av forspillet heller", han virker nesten skuffet når jeg prøver å fortsette med andre ting, og setningen "sug litt til a" kommer ofte når jeg prøver å antyde at kjellerinngangen står for tur. Han vil gjerne at jeg suger ham til han kommer, og da er vi ferdige :daane:

For min del er suging gøy som en del av forspillet. Jeg blir selvfølgelig tent av det, jeg elsker å kjenne at han blir hard, se at han blir opphisset osv., men siden jeg blir tent av det, vil jeg gjerne gå videre til "mer seriøse" ting etter en liten stund. Hvis jeg suger ham til han kommer, er jo han ferdig med sitt, og jeg ligger der våt og tent og får ikke så mye igjen for arbeidet. Jeg foretrekker de delene av sexen som involverer oss begge på en mer aktiv måte (les: penetrering). Det er også fryktelig demotiverende at han alltid ber om "mer" når jeg prøver å bytte aktivitet, for da føler jeg jo at jeg skuffer ham, og da er ikke sexen like gøy lenger.

Dette ble lenger enn planlagt, men i alle fall: Er det jeg som er urimelig? Vil mannfolk heller suges enn å ha sex?

Anonymous poster hash: cefd9...5c2

Du er bitchen hans. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør han ingenting for deg, TS?

Nja, mest med hendene, og det er han ikke så flink til som han tror :sjenert:

Takk for svar alle sammen. Føler jeg har fått bekreftet at jeg ikke er urimelig, så skal se hva jeg kan få gjort med situasjonen :)

Anonymous poster hash: cefd9...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Nja, mest med hendene, og det er han ikke så flink til som han tror :sjenert:

Takk for svar alle sammen. Føler jeg har fått bekreftet at jeg ikke er urimelig, så skal se hva jeg kan få gjort med situasjonen :)

Anonymous poster hash: cefd9...5c2

Jeg gjør det med glede, men i det scenariet du beskriver hadde jeg ganske kjapt mistet all lyst til igrunnen hva som helst, hele han og forholdet inkludert.

Høres ut som han er egoistisk, mangler sosiale antenner og er en elendig sexpartner.

Alt folk finner seg i altså, og det i forhold med null forpliktelser.

Endret av åffårno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det med glede, men i det scenariet du beskriver hadde jeg ganske kjapt mistet all lyst til igrunnen hva som helst, hele han og forholdet inkludert.

Høres ut som han er egoistisk, mangler sosiale antenner og er en elendig sexpartner.

Alt folk finner seg i altså, og det i forhold med null forpliktelser.

Jeg ser hvordan han må virke ut fra HI, men jeg føler for å påpeke at dette er et helt isolert problem som har oppstått de siste månedene. Han er ellers en fantastisk mann; blid, kjærlig, generøs og morsom, og når vi kommer oss videre fra den ¤%&/ suginga, er sexen utrolig god også. For meg er ikke et overfokus på suging noen grunn til å dumpe en ellers fantatisk fyr.

Anonymous poster hash: cefd9...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke så følsom, så får lite ut av å bli sugd. Forventer likevel at hun liker å gjøre det gjør det på eget initiativ for egen skyld, da jeg aldri har hatt jenter som ikke har likt å suge. Syns det er noe sært og rart med jenter som ikke fristes til å smake på, men forventer ikke å bli sugd som noe annet enn forspill og for å bli hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset forventes ingenting, men det har blitt en slags "Tradisjon" at jeg suger han tom på søndags morgen. Han digger det, og jeg digger det. Jeg orker som regel ikke sex på morgenen, og da synes jeg det er flott å gi han denne deilige opplevelsen på søndagsmorgen. Så sovner vi begge igjen og slapper av et par timer :)



Anonymous poster hash: 0fc7f...022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med han om dette da? Få han til å forstå at det ikke er noe gøy for deg når han holder på slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...