Gå til innhold

20 år og 11 sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er mange. Det at du spør her, viser at du ikke er helt komfortabel med det. Kun en liten andel av kvinner (emosjonelle avvik) klarer å ha mange partnere. De fleste kvinner knytter seg emosjonelt til en mann under sex. Denne hormonresponsen svekkes på sikt ved mange partnere og kvinner vet intuitivt at det føles "unaturlig" å ha mange partnere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke vært komfortabelt med et så høyt tall.



Anonymous poster hash: d09d3...62d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mange, er selv 37 år og har hatt 7 stk til sammen.

Men er hverken negativt eller positivt, da alt er individuelt :)



Anonymous poster hash: 8ecae...71b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er mange. Det at du spør her, viser at du ikke er helt komfortabel med det. Kun en liten andel av kvinner (emosjonelle avvik) klarer å ha mange partnere. De fleste kvinner knytter seg emosjonelt til en mann under sex. Denne hormonresponsen svekkes på sikt ved mange partnere og kvinner vet intuitivt at det føles "unaturlig" å ha mange partnere.

For min del, som kvinne, så skiller jeg på sex med følelser og random sex.

Har aldri følt at det er "unaturlig" å ha hatt så mange partnere som jeg har (25 stk). Syns ikke det er mye heller, for meg personlig. Og hva andre da mener er jo hamrende irrelevant, for det er bare min sak. Ingen andre har noe med det eller kan ha en mening om hva jeg personlig gjør under dynen. Det er jo ikke noe man går rundt og skryter av (ikke at jeg syns det er noe problem å si det heller forsåvidt) og det er jo heller ikke så vanlig å spørre folk om dette (i mine kretser iallefall).

Anonymous poster hash: 24ff9...bc6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 og har hatt 29 ....

Anonymous poster hash: d53b2...ee5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

For min del, som kvinne, så skiller jeg på sex med følelser og random sex.

Har aldri følt at det er "unaturlig" å ha hatt så mange partnere som jeg har (25 stk). Syns ikke det er mye heller, for meg personlig. Og hva andre da mener er jo hamrende irrelevant, for det er bare min sak. Ingen andre har noe med det eller kan ha en mening om hva jeg personlig gjør under dynen. Det er jo ikke noe man går rundt og skryter av (ikke at jeg syns det er noe problem å si det heller forsåvidt) og det er jo heller ikke så vanlig å spørre folk om dette (i mine kretser iallefall).

Anonymous poster hash: 24ff9...bc6

Det er mange som ikke er interessert i et forhold med en jente som har hatt så mange sexpartnere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 (jente) og har hatt nærme 100.
For å besvare kommentarer før de kommer:
Ja, jeg begynte ekstremt tidlig.

Ja, jeg har alltid hatt et dårlig selvbilde og ikke respektert kroppen min eller meg selv.

Ja, jeg skammer meg.

Nei, jeg kommer ikke til å leve alene og ulykkelig resten av livet selvom jeg har hatt såppass mange sexpartnere.

Ikke skjønner jeg hvorfor dette skulle påvirke evt. senere forhold, da man overhodet ikke har plikt til å fortelle hvor mange sexpartnere man har hatt.



Anonymous poster hash: 7e1b4...c0a
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det med sexpartnere er veldig individuelt, er selv 20 og har hatt sex med 6 og har aldri vært i et fast forhold. Men det er akkurat det, de som har vært i faste forhold har selvfølgelig færre sexpartnere enn de som ikke har det og derfor er det vanskelig å gi et fasitsvar på hvor mange sexpartnere som er "vanlig". Jeg synes ikke antall sexpartnere skal definere deg som person og hvis noen dømmer deg for det eller dumper deg er de trangsynte og arrogante og ikke verdt tiden din uansett.. Selvfølgelig, hvis det er slik at du har sex med en ny person hver bidige helg over en lang periode, kan man kanskje kategoriseres som litt løssluppen, men da snakker jeg om en god del mer sexpartnere enn det du har hatt, og synes fortsatt ikke at andre skal ha tillatelse til å se ned på deg og kalle deg "løs" av den grunn. Før i tiden var det kanskje ikke like vanlig med mange sexpartnere når du var ung, men det er en annen tid nå, og synes man skal få lov til å ha sex med de man vil uten å måtte tenke over hva andre synes om det! :)

Anonymous poster hash: 73069...f00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som ikke er interessert i et forhold med en jente som har hatt så mange sexpartnere.

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 73069...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 73069...f00

Fordi det tyder på at du har har dårlig selvkontroll, fordi de færreste menn har hatt så mange sexpartnere selv, og fordi mange menn ikke liker tanken på at så mange har hatt sex med dama hans.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dette er avskrekkende mange. La oss si at man debuterer i 17-18års alderen og har sex med 3-4 i året. Ikke så ille etter min mening.

Et annet spørsmål er om dette er en utvikling som fortsetter. Hvis det er en lineær sammenheng så vil du ha rundt 30 når du er 25 år og litt i underkant av 50 når du er 30.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi det tyder på at du har har dårlig selvkontroll, fordi de færreste menn har hatt så mange sexpartnere selv, og fordi mange menn ikke liker tanken på at så mange har hatt sex med dama hans.

Dårlig selvkontroll? Vil ikke si at du automatisk har dårlig selvkontroll selv om du har hatt mange sexpartnere.. Og det med at de færreste menn har hatt 11 eller fler sexpartnere når de er 20, vil jeg umulig tro du har grunnlag til å påstå, heller motsatt! Og hva har egentlig fortid å si hvis du virkelig liker jenten? Vil si gutter som tenker slik er kontrollerende og bør gå i seg selv isteden for å dømme og legge skylden på jenten..

Anonymous poster hash: 73069...f00

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det tyder på at du har har dårlig selvkontroll, fordi de færreste menn har hatt så mange sexpartnere selv, og fordi mange menn ikke liker tanken på at så mange har hatt sex med dama hans.

Tull og tøys. Du har kanskje ikke hatt så mange sexpartnere, men ikke dra alle over en kam og si at de færreste menn har det. Det trenger heller ikke tyde på noe form for dårlig selvkontroll, det kan hende de bare har hatt et fåtall faste forhold. Eller ingen faste forhold, fordi de ikke ønsker å hoppe fra forhold til forhold som så mange gjør i dag. Det betyr ikke at de må leve uten sex av den grunn.

Det tyder på at det er de som tenker slik som dette har veldig dårlig selvbilde siden de ikke tåler tanken på at det fantes andre før de kom inn i bildet. Så lenge man ikke drar med seg kjønnssykdommer bør det være positivt med litt tidligere seksuell erfaring.

Anonymous poster hash: eff85...2d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 (jente) og har hatt nærme 100.

Ja, jeg skammer meg.

Anonymous poster hash: 7e1b4...c0a

Hvorfor skammer du deg?? :(

Anonymous poster hash: a6b50...ac6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...