Gå til innhold

På en skala fra 1-10, hvor pen syns du selv du er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man tenker at 5 er snittet, altså midt på det jevne, så ville jeg tippe at jeg er en 6er..



Anonymous poster hash: 3993c...481
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

7-8 kanskje. Har hørt fra enkelte at jeg er en 10'er, men det tror jeg er overdrevet, kun for å være snill sikkert. 5 fra profil, 7-8 forfra (ansikt).

Enkelte dager føler jeg meg på 0, haha.

Hehe...snodig greier :skratte:

Ikke sikkert de overdrev faktisk..... Jeg selv liker...dvs....jeg ELSKER damer som har en litt "overdreven" feature i ansiktet....Om øynene enten er kjempestore...eller at hun har en bitteliten søt nese....Og ja kanskje også en fremtredene stor munn/tenner.

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale.jpg

På denne skalaen kan hun godt være "bare" en 6.....men kombinert med en dritkul personlighet og en spesiell "feature" i ansiktet vil hun sprenge skalaen greit. Vanskelig å forklare egentlig :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok sannsynligvis den hotteste hunken her! Oversatt til norsk blir det: det varmeste mannebeinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri interessert meg! Folk som er opptatt av hvor de ligger på "skalaen" er gørr kjedelige! i mine øyne får folk som har selvironi og humor 10+ uansett. De andre får tilsvarende trekk for selvopptatthet og selvhøytidelighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Har aldri interessert meg! Folk som er opptatt av hvor de ligger på "skalaen" er gørr kjedelige! i mine øyne får folk som har selvironi og humor 10+ uansett. De andre får tilsvarende trekk for selvopptatthet og selvhøytidelighet :)

U mad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan mennene her på forumet mener at de alle er 10 eller litt under. Med andre ord er det noen skikkelige karer her, inkluderer meg selvsagt :P

Endret av Javob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo utrolig vanskelig å skulle bedømme sånt selv - men når jeg har ordnet meg, kanskje 6-7?

Endret av magicpie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si 5-6 i ansiktet. 4 i profil og 3 på kropp.



Anonymous poster hash: d0a7f...781
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ansikt: 8 (Nesen ødelegger) Hvis nesen min var litt mindre og litt mer feminin så 10 :)

Kropp: 10



Anonymous poster hash: 26033...61d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Runforit

Vanskelig å bedømme selv, men synes selv jeg ser bra ut. Har greit store øyne, høye kinnbein, fyldige lepper, symmetrisk ansikt og ren hud. For ofte høre fra andre at jeg burde vært modell selv om jeg ikke helt ser den selv. Har aldri hatt problemer med å tiltrekke det motsatte kjønn.

Men hva som er vakkert kommer jo an på øyet som ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 på en dårlig dag. 7-8 på en god dag.



Anonymous poster hash: aa744...ecf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...