Gå til innhold

Når barberte du deg sist ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I forrige århundre. Aldri igjen



Anonymous poster hash: e0949...88a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilerer alt på kroppen, under armhul, legger, underlivet og lår. Trenger bare å epilere 2-3 ganger i måneden nå og det er såå deilig og slippe barberingen og hårstubbene! I de første to månedene var det sykt vondt! Etterhvert blir det mindre og mindre smertefult, og hårene kommer ut både lysere og mykere :hoppe:

Hvordan klarer du det, jeg begynte å blø når jeg prøvde det nedentil! Har for lyse og korte hår på armer og ben til at det virker noe skikkelig...

Barberer alt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg barberer ofte så begynner det bare å svi som f.. Så gjør det ikke med mindre jeg vet jeg får bruk for å være fri for hår



Anonymous poster hash: e2a67...599
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager siden, fordi jeg maatte spare litt haar slik at jeg kan ta dem bort med epilator. Mye glattere etterpaa. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinneline

Hvordan klarer du det, jeg begynte å blø når jeg prøvde det nedentil! Har for lyse og korte hår på armer og ben til at det virker noe skikkelig...

Barberer alt hver dag.

Har prøvd mange epilatorer før jeg fant en som fungerte nedentil. Dusjer lenge først, bruker mye barberskum og epilerer i dusjen når hårene er varme. På tørr hud er det grisevondt!! Er ganske sta, så tvinger meg gjennom den ene timen med epilering i måneden :) Det er værdt det for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Jeg skjønner ikke alle som sier det klør. Hva er det som klør? Jeg er alltid glattbarbert, klør aldri her. Hvis jeg derimot er syk og ikke orker å barbere så kan det begynne å klø. Men er jo bare å barbere igjen, tar 1 min i dusjen :P

Enig. Er vel bare en unnskyldning for folk som ikke gidder :P aldri klødd hos meg heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel mellom annenhver eller femte dag, har lite hårvekst, synes ikke det klør så veldig etter jeg barberer, men har gjort det regelmessig i så mange år at jeg nok har blitt herdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarberte meg for maaange år siden. Aldri mer, det klødde som F.

Anonymous poster hash: fcb95...a24

Det er da du må barbere igjen ;) Hehe.. Evig prosess det der..

Anonymous poster hash: f3bc4...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dusjen i morges. Liker ikke hår, så det tas hver dag. Skipper av og til en dag hvis jeg ikke skal noe eller får besøk. Men det er sjelden.

Ikke plaget med at det klør.



Anonymous poster hash: 0ac60...7bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Par dager siden. Vanligvis hver dag. Men i helgen skal jeg og typen ut hver for oss, og da foretrekker vi at hverandre er litt hårete. Forstå det den som kan.

Anonymous poster hash: 0b1d6...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par dager siden. Vanligvis hver dag. Men i helgen skal jeg og typen ut hver for oss, og da foretrekker vi at hverandre er litt hårete. Forstå det den som kan.

Anonymous poster hash: 0b1d6...d99

Nei det gjorde jeg ikke...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei det gjorde jeg ikke...

Ikke vi heller egentlig. Kanskje det et en ekstra "trygghet" i at den andre er sjuskete når vi ikke er sammen.

Anonymous poster hash: 0b1d6...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...