Gå til innhold

Når barberte du deg sist ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner å bli en stund siden....bør vel kanskje gjøre det snart, men kjenner latskapen trekker meg tilbake til sofaen og pysjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort det en gang...det klødde sinnsykt og jeg følte meg naken og "barnslig" der nede.. Skjønner ikke at dere kvinner vil gjøre det

Det blir jo så smooth! ;)

Anonymous poster hash: 17a98...c9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjøres veldig sjeldent, men det hender jeg stusser litt der nede.

Endret av Electron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

I morges i dusjen. Barberer meg hver dag :) Aldri plaget med nupper eller rødhet. Har vent meg til å alltid ta det hver dag i dusjen, så slipper man pigger og er alltid deilig glatt ,)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges i dusjen. Barberer meg hver dag :) Aldri plaget med nupper eller rødhet. Har vent meg til å alltid ta det hver dag i dusjen, så slipper man pigger og er alltid deilig glatt ,)

Ja det vil jeg tro knis...😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under armene: igår. Leggene: ca 4-5 md siden. Nedentil: Noen år siden.



Anonymous poster hash: 2858b...54d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Singelgut37

Begynner å bli en stund siden....bør vel kanskje gjøre det snart, men kjenner latskapen trekker meg tilbake til sofaen og pysjen.

La det gro du :) nogen liker du er lat hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberte leggene i sted, epilerte under armene i forgårs, og vokset nedentil i forgårs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To måneder siden? Har tenkt å slutte inntil videre....



Anonymous poster hash: 00678...eb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bor du ikke nær meg heheh

Haha, hadde jeg bodd i nærheten av deg, hadde jeg iallefall barbert meg :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinneline

Epilerer alt på kroppen, under armhul, legger, underlivet og lår. Trenger bare å epilere 2-3 ganger i måneden nå og det er såå deilig og slippe barberingen og hårstubbene! I de første to månedene var det sykt vondt! Etterhvert blir det mindre og mindre smertefult, og hårene kommer ut både lysere og mykere :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilerer alt på kroppen, under armhul, legger, underlivet og lår. Trenger bare å epilere 2-3 ganger i måneden nå og det er såå deilig og slippe barberingen og hårstubbene! I de første to månedene var det sykt vondt! Etterhvert blir det mindre og mindre smertefult, og hårene kommer ut både lysere og mykere :hoppe:

Wææ, jeg klarer ikke engang å epilere leggene.. Epilerer under armene da, det syns jeg er VELDIG greit :) Men skulle helst fått til å epilere både legger og lår. Har du noen erfaring med forskjellige epilatorer? Er noen vondere enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Singelgut37

Wææ, jeg klarer ikke engang å epilere leggene.. Epilerer under armene da, det syns jeg er VELDIG greit :) Men skulle helst fått til å epilere både legger og lår. Har du noen erfaring med forskjellige epilatorer? Er noen vondere enn andre?

Bare la det være da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la det være da :)

Nei, jeg liker å føle meg velstelt. Det innebærer for meg å være hårfri de fleste steder :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Wææ, jeg klarer ikke engang å epilere leggene.. Epilerer under armene da, det syns jeg er VELDIG greit :) Men skulle helst fått til å epilere både legger og lår. Har du noen erfaring med forskjellige epilatorer? Er noen vondere enn andre?

Som sagt var de første månedene helt grusomme! Gråt faktisk hver gang, men jeg var så bestemt :ler:

Jeg bruker i allefall BrAun silk epil 7 som kan brukes i vann, og det gjør mye mindre vondt når du bruker den mot våte, myke hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...