Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Anonym nå, for denne er lett gjenkjennelig blant mine venner :fnise: Etter å ha kommet ut av et mange år langt forhold, og ENDELIG fått hukt tak i han jeg hadde siklet etter i månedsvis, var jeg rimelig nervøs og oppspilt ... Vi var på byen og feiret hans bursdag og for å døyve nervene drakk jeg "litt" for mye. Vi kom oss hjem, ting begynte å skje, og vi endte opp i sengen. Jeg var nokså usikker på egne evner etter å ha vært med bare en mann i mange mange år, og skulle være tøff og sexy, så jeg satt meg opp og ville ri han skikkelig. Det endte med at jeg mistet balansen og dro han med meg i fallet, slik at han havnet på rygg på gulvet. To ganger. I dag er vi kjærester, og det har selvsagt blitt en intern spøk :fnise: En gang spurte jeg hva han egentlig hadde tenkt etter denne horrible første natten, og da svarte han at "jeg var jo endel villere enn han trodde på forhånd" :skratte:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nuppdupp

jeg var litt full og tok telefonen da jeg og min daværende kjæreste hadde sex.. tenkte ikke så mye over det før han tok mobilen fra meg og heiv den avgårde. måtte le litt.. dakar :gjeiper:

tør ikke fortelle om flauere ting siden jeg kjenner folk her inne :gjeiper:

ramlet og dunket hode diverse plasser har jeg også gjort. veldig hardt også :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt om det kan sammenlignes med deres historier, men uansett: det værste som har skjedd meg er da vi lå i sengen hans og klinte, også kom moren hans inn uten forvarsel. hun sa: nei men oi, sann. der er du jo.. det er middag nå..

det var siste gang jeg var hjemme hos han, for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde for ikke så mange dager siden. Jeg har barn (jeg og barnefaren er ikke sammen) og siden jeg sluttet å amme for laaang tid siden så har jeg ikke hatt behovet for å begynne på p-piller da jeg ikke har hatt verken sex eller kjæreste.

Jeg var på byen og møtte en mann, og selv om det overhodet ikke var mine intensjoner så endte vi opp i senga (var litt i overkant kåt). Vi hadde sex og etter hvert så kjente jeg at det snart gikk for ham.

Tankegangen gikk sånn ca sånn (jeg hadde drukket altså): Nå går det snart for ham, da kommer han i meg. H"¤#"%¤!!!!!! HAN KAN IKKE KOMME I MEG!! JEG GÅR IKKE PÅ P-PILLER!! JEG KAN BLI GRAVID!!!!! Hvorpå jeg heldigvis hadde vett nok til å avbryte. Sa vel: WOPS! Du.. jeg går ikke på p-piller, og jeg vil ikke bli gravid. Han tok det fint da, og han fikk en blowjob. Men ikke akkurat mitt stolteste øyeblikk. Dro å kjøpte angrepille ved første anledning, og vurderer seriøst å begynne på pillen igjen :sjenert: I alle fall hvis jeg skal fortsette å være så tankeløs. At det ikke slo meg før at jeg kunne bli gravid :klaske:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det flaueste jeg kan komme på nå må være da jeg hadde rom ved det ene badet, og vi plutselig hører pappa synge System of a Down i dusjen. Satte en stopper for den akten, gitt - men i ettertid er det bare morsomt :skratte:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke så veldig flaut, men litt morsomt. Jeg og kjære hadde sex, husker ikke helt hva vi gjorde men når han kom så sprutet han rett opp i taket (!) så det kom en stor sædklatt der. Og det var høyt opp til taket, ikke noe skråvegg eller noe. Syns det var rimelig sprøtt :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym nå...

Jeg sovnet midt i hele greia.

Jeg var litt full og veldig trøtt, friend with benefits var litt full og brukte tusen millioner år på å komme, jeg var ferdig forlengst og ventet bare høflig på han, han lå øverst og fungerte vel som en litt aktiv men varm og god dyne. Zzzzzz.

Han ble fornærmet og såret og det kan jeg forstå. :sjenert: Det ble aldri noe vi kunne tulle med.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feis min nåværende mann midt i trynet når han tok meg bakfra. Jeg stod på riktig nok på gulvet på bena og magen ble presset inn.

Lagde riktig nok ingen lyd, men tror han så at rumpehullet utvidet seg.... :sjenert:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ide å bruke kondom når du ligger med randoms da. Bare et tips liksom!

Det tror jeg hun er klar over.....

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeee

Ikke så flaut, men forferdelig morsomt...

Jeg hadde etter om og men fått kjæresten til sengs, var kåt og keen, men hadde strekk i låret som gjorde det hele litt vanskelig.

Vi satte i gang, og alt gikk ok så lenge jeg slapp å spre beina for mye... Etterhvert glemte vi dette litt, og tilslutt knakk vi bare sammen i latter ettersom jeg sa au mer enn jeg nøt det...

Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har skalla hodet enten i nattbordet mitt eller i veggen... Alltid en fryd...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen skulle ha sex litt stille på rommet hans under foreldrenes soverom. Det var stille helt til hele senga knakk sammen med et digert brak.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dro hjem til en fyr jeg holdt på med for noen år siden, og vi hadde ikke hatt sex sammen før. Var ikke noe særlig forspill og vi startet i misjonær. Etter litt, skulle vi bytte og jeg skulle på topp.

Plutselig får han ett rart utrykk og sier, det er jo blod...

Jeg løp på badet og aldri følt meg så flau før.. hadde visst fått mensen litt tidligere gitt..

Trusa var helt ren så var maks uheldig. Han tok det helt greit, heldigvis, men jeg syns det var kjempeflaut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var snart ferdig med mensen, og regnet med at det ikke skulle være så mye blod igjen. Sa derfor ja til å ha sex på badet etter at vi hadde holdt på litt i dusjen. Midt under akten ser vi at det renner blod nedover føttene til begge to. Var ganske kjapt tilbake i dusjen for å si det sånn. Var så flaut å stå på kne og tørke opp dammen med blod som hadde kommet på gulvet... Kjæresten min prøvde hele kvelden å overbevise meg om at jeg ikke hadde noe å være flau over, men jeg regner med han ikke akkurat syntes det var så turn-on å ha blod rennende nedover føttene...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...