Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 21 aar gammel og har hatt sex med 2 menn. Hva som er normalt for min alder er individuelt. For en person med min personlighet ville det, dersom jeg hadde vaert singel i de siste tre aarene, vaert normalt aa ha hatt sex med kanskje 4 menn. Uansett, saa er jeg ikke stor fan av ONS of foretrekker sex med den man elsker/er forelsket i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på snart 20, og har ligget med 22 stk. Er vel kanskje litt mange ettersom jeg mistet jomfrudommen da jeg var 17.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 16 og er jomfru. blir overrasket over enkelte 19 åringer som har ligget med 30 stk osv.

Føler jeg er er klar for sex, men vet liksom ikke når det rette tidspunktet er.

Synes det blir litt feil å ha seg første gang, med en skikkelig full person på fest liksom. Jeg vet virkelig ikke

Anonymous poster hash: 29854...fd4

God tankegang! vent til du er klar, og har funnet deg en kjekk og snill gutt du stoler på, som du ikke kan vente å ha sex med! Sex er bedre da :)

Anonymous poster hash: a64c0...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

HÆ, hvordan er det mulig at jenter som ikke engang har rundt tjue har ligget med godt over 20 stk? Altså kjør på for all del, dømmer ingen her nå, bare syntes det hørtes litt ekstremt ut!

Er for øvrig 16 og jomfru :-)

Anonymous poster hash: b78c1...8d6

Når du mener at dette er ekstremt, så ligger det vel en slags fordømmelse i det, eller? Jenter må vel også få lov å være kåte og ligge med hvor mange de vil. Hvordan man er som person har lite med sexdrift å gjøre, og det burde være en selfølge at jenter på f.eks. 20 som har hatt 30-40 partnere eller mer behandles med like mye respekt som alle andre. Men det er det jo dessverre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år, ingen



Anonymous poster hash: 521ad...576
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jenter kommer opp i 20-30 på et "par år" og en mann kommer opp i 3-4 på samme tid er det rart da at han lever et ungkarsliv til 38-39ca for og komme opp i en 25-30stk?

Det fleste menn vil ikke bli sammen med en jente som har høvla 3 ganger så mange og det går ikke på usikkerhet, men man lurer på hva i helvetes tøs er dette når du har levd tilsvarende og hatt et rent helvete på samme felt.

Det er heller ikke dobbeltmoral for når begge har rundt samme antall det bryr man seg ikke, men en mann er jo nødt til drive på i mange år..

Anonymous poster hash: 89eea...ce4

Tror du tar feil her. De fleste skikkelige menn bryr seg ikke om det der. Om en dame har hatt 10 eller 100 spiller ingen rolle; det er hvordan hun ER som teller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, og har hatt sex med 25 menn:)

<3



Anonymous poster hash: 9d588...aad
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på snart 20, og har ligget med 22 stk. Er vel kanskje litt mange ettersom jeg mistet jomfrudommen da jeg var 17.

Rundt sju i året er da ikke så mange? Vær ikke så streng mot deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år, ingen.

Enig med denne AB:

Føler jeg er er klar for sex, men vet liksom ikke når det rette tidspunktet er.

Synes det blir litt feil å ha seg første gang, med en skikkelig full person på fest liksom. Jeg vet virkelig ikke



Anonymous poster hash: 29854...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 years old and stopped counting at 100+ (started at 13years old)

Love sex and Just enjoying Life :D



Anonymous poster hash: 2b8f1...f6b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 stk 31 år



Anonymous poster hash: cafb8...ee6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år, 39 stk



Anonymous poster hash: 81a42...beb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 år

Hatt sex med sikkert rundt 30, og det er heeeelt normalit i min vennekrets :)



Anonymous poster hash: 293fa...2ec
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år, 7 stk. Er bare 3 stk jeg IKKE angrer på. Min nåværende kjæreste, 1 pulevenn som var som en bestekompis og en annen bestekompis som jeg har alltid hatt en flørtende tone med. Har selvfølgelig ingenting å gjøre med disse guttene nå som jeg er i forhold!
De 4 andre er eksen min (angrer på hele forholdet, han var en helt annen person enn hva han ga uttrykk for), 3 ONS som jeg virkelig angrer på.



Anonymous poster hash: 2571a...52d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk overrasket over hvor mange menn som faktisk bryr seg om det.

Dere kan si skikkelige menn bryr seg ikke. Det er ikke min erfaring det er netopp dem som bryr seg mest.

Dem andre har mer gi faen holdning. Jeg bryr meg ikke og har ikke sjangs i havet til og vite hvor mange det har blitt men overraskes stadig når (merk gutter ikke jenter) kommer og snakker om det.

Alt fra kor gutten til bestekompisen som slapp ut av buret. Sistnevnte har dobbeltmoral men gutter bryr seg mer en dere faktisk tror..

Men la dem dømme dere.. Lettere for meg og få meg noe.

Sex og slipper mas og fjas angående forhold passer meg som plommen i egget :-)

Anonymous poster hash: 89eea...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...