Gå til innhold

Cairn terrier valper


Gjest TsS

Anbefalte innlegg

Vil finne noe mer info om denne rasen. og gjerne oppdrettere,,min venninne kjøpte sin gjennom Danmark. så er det noen som har ekstra info om dt å ha hund 8denne rasen9 og hvor jeg kan kjøpe det7oppdrettere....

Takk :)

Endret av TsS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk!

Hva bruker du din skjønne på?

Kjæresten og jeg blir sambo i mai..`Og vi har lenge snakket om katt... Men jeg vil ha litt mer ut av dyret.. En hund som liker korte turer, vel som lange. Som er glad i kos, og vil bli en del av familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Hva bruker du din skjønne på?

Kjæresten og jeg blir sambo i mai..`Og vi har lenge snakket om katt... Men jeg vil ha litt mer ut av dyret.. En hund som liker korte turer, vel som lange. Som er glad i kos, og vil bli en del av familien :)

Jeg vil også ha Cairn en gang :) Har lest masse om rasen og det er jo en tøff og morsom liten sak. Syns det var så fint det jeg leste om at den var "The best little pal in the world". Jeg har Wheaten selv og det sies at terriene er hundeverdens katter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idefix er et familiemedlem som elsker action,- han går gledelig lange turer med de små beina, elsker pinner og svømmer som en fisk når vi tar ham med på bading om sommeren. Og nå i det siste har han faktisk begynt å rutsje i rutsjebane! Vi har en barnehage i nærheten, og når den er stengt låner vi lekeplassen der. Vi kaster pinner ned rutsjebanen og Idefix renner etter. :ler:

Når vi er inne ligger han gjerne og slapper av på en av favorittplassene sine, (ofte ligger han på ryggen, akkurat som et menneske ) :ler:

Men hører han at vi går et annet sted, er han som regel raskt på beina. Han vil helst være der vi er, så man må være rask med dodøra om man liker litt privatliv. ;)

Idefix får oss ofte til å le, for han er litt klovnete. Det hender vi ler så vi griner når han fyker i ring etter halen sin. Får han tak i den drar han gjerne av noen pelsdotter og så står han og "spytter" etterpå. :legrine:

Vofsen vår er lettlært, men han trenger en bestemt hånd. Han er jo terrier, så han vil gjerne prøve å være sjefen. Da gjelder det å vise ham "hvem som går med buksene i familien"! ;)

Han elsker å være med andre hunder. Er aldri redd og aldri hissig. :-D

Men lekeslossing,- det er kjempegøy!!! Han kan holde på med det i timevis med min brors hund, som er ca. tre ganger så stor som ham. NO FEAR! :briller:

Cairn terriere er herlige vesner, så dere kan glede dere! Lykke til! :)

Endret av Naken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...