Gå til innhold

Store kafeer i Oslo.


Gjest Kv84

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter kafeer jeg aldri har vært på før og som har god plass. Kan du tipse meg om noen? De må være i gåavstand fra t-banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor stor plass tenker du på da? Og er det vits å nevne sentrumsnære kafeer, eller har du vært på alle der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor plass tenker du på da? Og er det vits å nevne sentrumsnære kafeer, eller har du vært på alle der? :)

Ikke så veldig sentrumsnært, er så mye mennesker. Tenker på god plass, så man kan sitte der 1-2 timer med en bok, for så at de ikke tar bort glass og tallerken fordi de må få plass til nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javelin på kampen. er lite, men sittet der mange timer



Anonymous poster hash: 8c28b...1e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javelin på kampen. er lite, men sittet der mange timer

Anonymous poster hash: 8c28b...1e9

Er det langt fra t-banen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det langt fra t-banen?

I følge Google Maps så tar det 9 minutter å gå de 600 meterne fra Tøyen stasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Espresso House Continental åpner på fredag, og blir etter sigende Nord-Europas største kaffebar med sine 500 kvm over to etasjer.https://www.facebook.com/pages/Espresso-House-Norge-As/488511181202313 Anonymous poster hash: 4586b...afd

Var på Majorstua igår, og ser det kommer der United Bakeries var. Vet noen hva som har skjedd med United Bakeries? De er jo så populære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cafe Sara er stort, og er rett ved bussholdeplass og ganske nært trikk. 7 minutt å gå til tbane ca.



Anonymous poster hash: 10017...2bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det langt fra t-banen?

Nei, veldig nærme Ensjø T-bane 3 min gange kanskje? Bergener 10 min fra meg og jeg bor noen minutter en annen vei fra stasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, veldig nærme Ensjø T-bane 3 min gange kanskje? Bergener 10 min fra meg og jeg bor noen minutter en annen vei fra stasjonen.

Er det såpass lite at nye kunder er lett å kjenne igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du villig til å gå fra t-banen? Det er en kafé like ved Bislett stadion som heter Café Laundromat hvor man bl.a kan vaske klær. Der er det meningen at man skal kunne sitte lenge. Omtale finner du her: http://www.godt.no/#!/godt-ute/793/cafe-laundromat

God trakterkaffe og ålreit mat er i alle fall inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha vært der. Lokalet er stort og ingen vil legge merke til deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om det virker som du ikke innstilt å gå/ ta trikk så vil jeg alikevel anbefale grunerløkka. Masse kafeer her, og på Ryes og Nighthawk diner har jeg mange ganger sittet i timesvis. Et stort pluss på disse kafeene er at det gratis påfyll på kaffe og de går irundt og fyller på når de ser at du er tomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det såpass lite at nye kunder er lett å kjenne igjen? :)

Har ikke tenkt tanken så det vet jeg ikke. Men de har mange kunder.

Er det forresten varmt nok til å sitte ut nå?

Det vil jeg tro. Iallfall om du sitter i le. Javelin har en fin solvegg iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det virker som du ikke innstilt å gå/ ta trikk så vil jeg alikevel anbefale grunerløkka. Masse kafeer her, og på Ryes og Nighthawk diner har jeg mange ganger sittet i timesvis. Et stort pluss på disse kafeene er at det gratis påfyll på kaffe og de går irundt og fyller på når de ser at du er tomme.

Lukka går det vel greit å gå til fra sentrum? Hvor lang tid å gå? Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...