Gå til innhold

Eier du sexleker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør du med stearinlysene :grine:

lol

Anonym poster: fa4c788b096706b2a814cb59743d3d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere:) Men ikke alle blir brukt like ofte da. Mest brukt er vibratoren selvsagt.

Min samling består av:

Et sett vagina kuler(selv om jeg er pissredd den tråden skal ryke så jeg ikke får dem ut igjen, lol)

En vibrator

Tre små klitorisvibratorer, men den ene har tatt kvelden

En cockring som dessverre også er ødelagt

Rosa, fluffy håndjern

Blindfold

Sexy nisse kostyme(teller det som sexleke? :P)

Øh... Vibrator rens, lol!

Men det er nok dildovibratoren som blir mest brukt ja. Hm, har lyst til å utvide samlingen med noe... :sjenert:

Anonym poster: 7e1aaf102db57e4bd80c79bdec117a74

Når det kommer til vaginakuler, finnes det vaginakuler som ikke har snor! Det er ganske uvanlig, i og med at folk, i likehet som deg, er redd for at de skal sitte fast osv. Du har ingen grunn til å engste deg. Vaginakuler vil falle ut av seg selv når du slapper av, de har ingen steder å 'forsvinne' ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kastet alt. Er dritredd for at jeg plutselig skal dø og så må preste-pappa rydde opp i leketøyet. Det holder i massevis at han må gå igjennom datamaskina mi, et lass med sexleketøy i tillegg hadde stoppet hjertet hans permanent :fnise:

Anonym poster: 48469d0d058127039d66dfd19129fa81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kastet alt. Er dritredd for at jeg plutselig skal dø og så må preste-pappa rydde opp i leketøyet. Det holder i massevis at han må gå igjennom datamaskina mi, et lass med sexleketøy i tillegg hadde stoppet hjertet hans permanent :fnise:

Anonym poster: 48469d0d058127039d66dfd19129fa81

Haha, måtte le litt nå. Vi har akkurat samme tankegang, bare at faren min ikke er prest og at jeg faktisk ikke har kastet sexleketøyene mine..

Anonym poster: 55534937ceefe2b09766cbff9eecb5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par buttplugs, ymse vibratorer, noen dildoer (et par med vibrering og en helt simpel en) ... Favoritten for tiden er nok en feeldoe vi har hatt et halvt års tid. Morsom sak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har liggende er:

-en rosa mellomstor glittervibrator ;)

-en svart noe mindre vibrator

-en rabbit (hvor en del kan tas av og brukes som ren klitorisvibrator)

-en naturtro dildo

-analkuler

Ellers har jeg alltid kondomer, glidemiddel, massajeoljer, rensevæsker, og faktisk en penisring liggende. Sånn i tilfelle en elsker vil låne en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kastet alt. Er dritredd for at jeg plutselig skal dø og så må preste-pappa rydde opp i leketøyet. Det holder i massevis at han må gå igjennom datamaskina mi, et lass med sexleketøy i tillegg hadde stoppet hjertet hans permanent :fnise:

Anonym poster: 48469d0d058127039d66dfd19129fa81

Hahaha! Den tanken har slått meg og faktisk ;) Men har ikke kastet noe enda.. ;)

Anonym poster: f542b9f8628489e30ad8f3caf9624f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...