Gå til innhold

Menn i dag er pingler.


Mons

Anbefalte innlegg

Her er en historie fra min oppvekst:

Det å la være å skjenke øl til en gjest var en alvorlig fornærmelse og kunne bli årsak til konflikt og strid. Dette kan man lese i sagaen om Egil Skallagrimsson. Først spydde Egil i ansiktet på verten og ønsket drepe ham, dernest ble han mildere til sinns og nøyde seg med å klemme ut det ene øyet på verten. Verten hadde gjort Egil rasende med å by fram surmelk i stedet for skikkelig øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egil er en mann du kan stole på. Spennende? Ja, definitivt :danse:

Egil er kjernekar.

Min helt.

Mitt alt.

Gode gamle Egil :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egil er en kjernekar!

La oss ta en fest med han. Så skal :hug: jeg passe på deg.

Menn som Egil er jo bare dritkule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egil er best

Ingen protest

Den som står i mot

Får øyet sitt klemt ut av Egil

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egil er stor gutt, men Ingen øl han fikk

penetrerte verten med sin kjempepikk

Verten hjemover gikk, fikk ikke sove pga mareritt

Hevnen var søt, han ønsket ikke han død

men "surmelk" i ølla Egil fikk

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øye for øye.

Tann for tann.

Slike milde reaksjoner

byr meg i mot.

Egil er trygg.

Han kjenner reglene.

Jeg digger trygge folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egil er stor gutt, men Ingen øl han fikk

penetrerte verten med sin kjempepikk

Verten hjemover gikk, fikk ikke sove pga mareritt

Hevnen var søt, han ønsket ikke han død

men "surmelk" i ølla Egil fikk

:laugh:

Du verden! Dette har aldri Egil fortalt til meg. Jeg tror vi menn bør snakke sammen om annet enn mus og biler. Nå føler jeg meg plutselig helt mindreverdig. Han har jo aldri fått den respekten for kjempekøllen sin som han fortjener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Her er en historie fra min oppvekst:

Det å la være å skjenke øl til en gjest var en alvorlig fornærmelse og kunne bli årsak til konflikt og strid. Dette kan man lese i sagaen om Egil Skallagrimsson. Først spydde Egil i ansiktet på verten og ønsket drepe ham, dernest ble han mildere til sinns og nøyde seg med å klemme ut det ene øyet på verten. Verten hadde gjort Egil rasende med å by fram surmelk i stedet for skikkelig øl.

Så du vokste opp i en tind fult av femi menn som drakk øl

Skikkelige menn drikker 96% alkohol ikke jentedrikken øl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Ekte menn drikke 70 prosenter og skyller ned med 30 prosenter, slik min bestefar gjorde. Det var saft det for han.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du vokste opp i en tind fult av femi menn som drakk øl

Skikkelige menn drikker 96% alkohol ikke jentedrikken øl

Hvahaha, 96 er for småjenter og homofile . Alle vet at ekte menn drikker fluesoppstuing og tygger skrå.

Anonymous poster hash: f02d1...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Hvahaha, 96 er for småjenter og homofile . Alle vet at ekte menn drikker fluesoppstuing og tygger skrå.

Anonymous poster hash: f02d1...2e7

Skal si meg enig der. Ekte menn drikker 96 prosenter til frokost, drikker sitt eget piss som også har en del alkohol i til kvelds og finner sin egen middag i larvehaugen i hagen. Den får han også all vesken av ellers. Bear Grylls har hentet inspirasjon for denne. Skrå det tygger han, med snus i lippa og røyk i munnen. To bokser og tre pakker dagen. Med kanskje litt sniffe tobakk til kos. Te drikker han ikke, det er for barn. Her går det i kaffe, men her blir bare bønnene ristet og tygd, som igjen blir blandet med spyttet. Her skal ingen ting gå til spille. Arbeide det gjør han hver dag, 16 timer i døgnet, sju dager i veka, 52 veker i året. Og det er ikke en hvilken som helst jobb, nei det er kål, gull og sølvgruvedrift. I lag med trehogger og jeger. Familie har en ekte mann ikke, men damene stiller seg likevel i kø, men ingen slipper til. For en ekte mann har andre ting å drive på med en damer.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen i Oslo har senket seg noe. Også innvendig. Godt at man klarer å holde kjeft på byen. Hva hjelper det å si at man kjenner han Egil? Nei, språket er generelt en overvurdert kommunikasjonsform. Egentlig merkelig - bikkjer tar poenget. De virkelig ønsker å følge reglene man er enige om, med en som kjenner han Egil.

Når det er sagt, (som politikerne sier), tenkte jeg lite på alkohol da jeg vrengte ut mitt indre og fortalte om Egil. Jeg har en gang helt i meg 1,5 dl 70% rom på styrten. Det holdt med den ene gangen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...