Gå til innhold

Til dere som leser på do


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som leser på do - hvordan foregår det? Driter dere først for så å sette dere til å lese, foregår det samtidig, eller leser dere en stund først for så å drite mot slutten? Og hvorfor leser dere i det hele tatt? Jeg har aldri skjønt det konseptet der...



Anonymous poster hash: b3b06...3e9
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg heller, fatter ikke at folk kan sitte å trøkke i "timesvis", eller å sitte å lese i drittlukta si.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Tror det er for å få være litt i fred.

Tror ikke de fleste bruker så lang tid at de trenger å lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter de først så betyr jo det at bæsjen størkner i ræva når de har lest ferdig..



Anonymous poster hash: 634c5...850
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ulidelig kjedelig å bare sitte på do, så jeg drar med meg alt av underholdning jeg kan få med meg. I desperate tilfeller leser jeg bak flasken på håndsåpa eller lignende. Men jeg bruker ikke noe mer tid på do av den grunn. Fort inn, fort ut er mitt motto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å lese vitsehefte på do. Går fortere å drite når man ler samtidig. :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ulidelig kjedelig å bare sitte på do, så jeg drar med meg alt av underholdning jeg kan få med meg. I desperate tilfeller leser jeg bak flasken på håndsåpa eller lignende. Men jeg bruker ikke noe mer tid på do av den grunn. Fort inn, fort ut er mitt motto.

Men hallo? Jeg bruker ikke så lang tid på do at jeg rekker å kjede meg uansett om det er nr 1 eller 2... Er helt enig med TS. Skjønner ikke greia :P

Anonymous poster hash: ddd61...d8d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo? Jeg bruker ikke så lang tid på do at jeg rekker å kjede meg uansett om det er nr 1 eller 2... Er helt enig med TS. Skjønner ikke greia :P

Anonymous poster hash: ddd61...d8d

Jeg kjeder meg etter 30 sekunder også jeg, så uansett hvor kort tid det tar må jeg ha underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har irritabel tarm, så jeg blir av og til sittende litt lenger enn andre. Da er det greit å ha noe å drive med. Da leser jeg enten bøker, blad eller på mobilen. Hender jeg spiller på mobilen også :fnise: Jeg sitter ikke lenger enn jeg må altså. Har faktisk hørt at man kan få hemoroider av å sitte for lenge på toalettet :opplyser:

Har jeg ikke noe å lese, hender det jeg leser bak på shampoflasker eller lignende (som noen over her også gjør så jeg, haha). Jeg har vel egentlig alltid lest på do når jeg tenker meg om. Da jeg var liten hadde vi et lager med Donald-blad i skapet på badet, haha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har irritabel tarm, så jeg blir av og til sittende litt lenger enn andre. Da er det greit å ha noe å drive med. Da leser jeg enten bøker, blad eller på mobilen. Hender jeg spiller på mobilen også :fnise: Jeg sitter ikke lenger enn jeg må altså. Har faktisk hørt at man kan få hemoroider av å sitte for lenge på toalettet :opplyser:

Har jeg ikke noe å lese, hender det jeg leser bak på shampoflasker eller lignende (som noen over her også gjør så jeg, haha). Jeg har vel egentlig alltid lest på do når jeg tenker meg om. Da jeg var liten hadde vi et lager med Donald-blad i skapet på badet, haha.

Jeg sliter også med magen og kan bruke opptil en halv time på do. Da er det greit å ha noe å lese på.

Anonymous poster hash: e10a0...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Jeg sitter faktisk og driter akkurat nå :)

Dobesøk ble så utrolig mye morsommere etter at jeg fikk meg iPad :)

Og til spørsmålene:

Det varierer litt. Vanligvis driter jeg litt med en gang. Så slapper jeg litt av og leser (eller skriver som nå), og så presser jeg ut det siste, før jeg avslutter.

"Svoooosj"

Anonymous poster hash: 9cdab...a93

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du i ipaden like etter du har tørket deg i ræva eller vasker du deg på henda først.



Anonymous poster hash: 634c5...850
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar du i ipaden like etter du har tørket deg i ræva eller vasker du deg på henda først.

Anonymous poster hash: 634c5...850

Man legger jo selvfølgelig fra seg iPaden før tørkinga!

Og da er det ikke noe behov for å ta den opp igjen før håndvasken er gjort, og jeg skal ut fra badet igjen.

Anonymous poster hash: 9cdab...a93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha med mobilen på do, men har også et par blader liggende tilgjengelig. Har jeg ikke mobil/blad så leser jeg på såpeflasker, solpudder eller hva som helst med tekst på som jeg får tak i. :hoho:

Jeg leser mens jeg driter, har ikke noe fast mønster. Legger vekk før jeg tørker meg og tar ikke i mobilen før jeg har vasket hendene.

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke glem at dere som bruker lengre tid (til lesing) enn nødvendig på dritern vil ha større sjans til å utvikle hemorrider. Når man sitter der og presser unødig mye vil hemorridene velte ut..



Anonymous poster hash: 634c5...850
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at dere som bruker lengre tid (til lesing) enn nødvendig på dritern vil ha større sjans til å utvikle hemorrider. Når man sitter der og presser unødig mye vil hemorridene velte ut.. Anonymous poster hash: 634c5...850

Gledesdreper!!

Anonymous poster hash: 9cdab...a93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og lest der mye i sommer siden det er det kjøligste rommet i leiligheten. Hvis jeg blir sittende for å lese etter at jeg er "ferdig" drar jeg selvsagt ned.

Vasket der i dag og fant halve bokhylla i lintøyskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...