Gå til innhold

Hvite jenter som får barn med svarte menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman

Jaja se lyst på det. Disse barna kan bli norske undercover agenter i Afrika eller den nye John Carew.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun har adoptert barna er de vel i aller høyeste grad planlagte? :klo:



Anonymous poster hash: 585b1...fe5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller da vel ingen rolle om hvite får barn med svarte, gule eller grønne, foreldre er foreldre i den sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hvis to med ulik hudfarge får barn sammen, er det altså ikke planlagt? Selv om de har har "planlagt" i flere år?

Voks opp, lær deg litt om kjærlighet "og sånt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvite jenter som får barn med svarte menn" - er det bevisst at du skriver sånn, eller er du litt kjønnsdiskriminerende også? Stakkars de små hvite jentene som ikke kan tenke sjæl og får barn med store, sterke, svarte menn...

Hva med hvite kvinner som får barn med svarte gutter, da?



Anonymous poster hash: be194...290
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en hvit jente på bussen med to svarte unger. Jeg tenkte først at dette var en flott jente, som er støttekontakt, eller hjelper vanskeligstilte barn. Så kalte en av ungene henne "mamma" og jeg skiftet plutselig mening om henne. Jeg så på henne som en uansvarlig person som får barn uten å planlegge, men jeg er ikke rasistisk.

Hva synes dere om hvite kvinner som får barn med svarte menn?

Anonymous poster hash: ba524...505

Folk må få barn med hvem de vil.

Men tror det vil være turnoff for mange fremtidige etnisk norske menn OM hun skulle bli alenemor.

Kjernefamilien med Kari, Per og et barn som åpenbart ikke er i nærheten av å ligne på Per :fnise:

Blir nok mange spekulasjoner om Kari har vært på asylmottaket og Per er tidenes dørmatte som har godtatt det.

Hver eneste gang de møter nye folk. (Og meget få under 30 adopterer så det alternativet) vil ikke bli vurdert.

Tror dette går begge veier. Aiysha fra pakistan som får barn med Kjetil fra skedsmo og blir singel vil nok slite med å bli godtatt av familien til Ahmed og Ali.

Eller om Ola fra Tynset blir skilt fra thaidama, det øker ikke oddsen hos de lokale norske jentene.

Det er trist men verden er fordomsfull om vi vil eller ikke.

Anonymous poster hash: 5042b...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår stamme? Hjelp. Og jeg som trodde jeg var immun mot idiotiske innlegg og meninger på KG. Hva mener du seriøst med "vår stamme"? Og hvor befinner du deg? I steinalderen?

Hvis du ikke får deg dame, er jeg alldeles overbevist om at det ikke er pga. av de "svarte mennene".....

Anonymous poster hash: 2bc90...d92

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun uansvarlig fordi hun har barn med en svart mann?
Enten er du et troll eller så er du faktisk rasistisk.



Anonymous poster hash: 1a4d7...3a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rasistisk?????? Ville trodd det bare var en jente som fikk barn med kjæresten sin, jeg. Hva er så galt med det? Lær deg å la vær å dømme folk før du i det hele tatt vet noe om situasjonen. Her vet du jo absolutt ingenting.



Anonymous poster hash: 18ac9...28c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva synes du om hvite menn som får barn med brune kvinner da, er de også uansvarlige

Ikke meg du spør men svarer.

Nei. De har erobret den andre stammen sine kvinner. Og er derfor helter hos oss..(big ironi alert)

Poenget, skjønner du, er at kvinner er et verdifullt objekt og det er konkurranse mellom kulturene/klanene/nasjonene/gruppene/bygdene. (stryk det som ikke passer).

Dette nesten utvisket i vår kultur, men i gamle dager var det krig om seterjentene imellom dalene.

Men det ligger dypt innpoden et eller annet sted. "Vår" flokk. idag kan det være skolen, klassen, kollektivet, religiøs gruppe osv

I andre kulturerer vi har importert er det derimot synlig. Om en av "deres" kvinner skulle tråkke feil vil det få konsekvenser. Både for å straffe jenta som er jenta ville veier og avskrekke de andre hunnene. Når færre en 2% av pakistanske kvinner gifter seg med etnisk norske menn, etter 40 års integrering, sier det seg selv at kustusen er sterk innen flokken.

Derimot hvis en mann erobrer en annen flokks kvinne og setter barn på henne vil barnet tilhøre mannens flokk og den vil bli sterkere.

Å passe på kvinnene har vært nødvendig for en gruppes overlevelse og styrke, og det sitter i DNA et. Hvit nordmann sjekker opp feil dame og han får møte de andre hannenen i flokken. Hennes brødre og fettere. Ikke ulikt ulveflokker. Vi er trossalt menneskedyr :opplyser: , oss mot dem har gjort at vi har overlevd.

Anonymous poster hash: 5042b...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke denne "oss og dem" og "landa deres" osv. Hvilken hudfarge en person har, forteller faktisk ikke om denne personens nasjonalitet eller kulturell tilhørighet.



Anonymous poster hash: 6ba73...a76
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke denne "oss og dem" og "landa deres" osv. Hvilken hudfarge en person har, forteller faktisk ikke om denne personens nasjonalitet eller kulturell tilhørighet.

Anonymous poster hash: 6ba73...a76

Tror seriøst ingen bryr seg om hudfarge lenger. Verdikonfliktene i samfunnet har religiøse og kulturellle linjer.

De som har flest på sin side endrer samfunnet i sin retning.

Anonymous poster hash: 5042b...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...