Gå til innhold

Hvite jenter som får barn med svarte menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest frk_Molly

Tenker ikke noe som helst om de. Folk får gjøre hva de vil og få barn med hvem de vil uten at det skal bry meg. Og hvordan vet du at barna hennes ikke var planlagte? Folk burde slutte å bry seg om hva andre gjør og heller passe på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at folk ikke liker at norske jenter er i lag med svarte menn eller for den saks skyld andre, er fordi en vet det at her er det ganske sikkert -1 for vår stamme. Mao er det en av oss som ikke får seg ei dame. Samtidig kan det ha mye med at de ikke har respekt for svarte, fordi de er faktisk ikke helt den beste gjengen. Noe en ser på landa deres.

Anonymous poster hash: 65177...618

De kan da være adoptert eller vokst opp her?

Anonymous poster hash: 0d29e...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slags "tvangstanke" knyttet til sortering av farger / sorter, hvor det å sortere f.eks. ei skål med Nonstop i hver sin farge gir meg god tilfredsstillelse. Å se dem ligge i én skål i et fullstendig kaos "irriterer" meg. Denne tankegangen gir seg også utslag i denne situasjonen. Hold ting fra hverandre. Hadde det derimot vært sånn at avkommet alltid enten hadde blitt helt hvit eller helt sort - så hadde det vært greit.

Anonymous poster hash: 50c8c...559

Dette var en søt måte å forkle rasisme

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg har en slags "tvangstanke" knyttet til sortering av farger / sorter, hvor det å sortere f.eks. ei skål med Nonstop i hver sin farge gir meg god tilfredsstillelse. Å se dem ligge i én skål i et fullstendig kaos "irriterer" meg. Denne tankegangen gir seg også utslag i denne situasjonen. Hold ting fra hverandre. Hadde det derimot vært sånn at avkommet alltid enten hadde blitt helt hvit eller helt sort - så hadde det vært greit.

Anonymous poster hash: 50c8c...559

Tvangstanke utan hermeteikn, trur eg me seier!

Tar du på alle nonstoppene og serverar dei til gjestene eller er desse dine nonstop? Set du ut fem-seks skåler med 15 nonstop i kvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt med en real svartpølse mellom beina å :)

Anonymous poster hash: 4052d...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller det? Mørke, gule og hvite er alle dem samme, jeg hadde ikke hatt noe imot å få barn med rihanna for eksempel



Anonymous poster hash: 0287b...abb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker ikke over det da datteren min pleier å leke med to mørkhudede tvillinger med norsk mor og afrikansk far. Har aldri brydd meg om at de har en annen hudfarge.

Men visst det er snakk om muslimer og konvertitter så ser jeg det i annet lys!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du på alle nonstoppene og serverar dei til gjestene eller er desse dine nonstop? Set du ut fem-seks skåler med 15 nonstop i kvar?

Hihi, nei jeg klarer å styre meg, så da er det kanskje ikke en ekte tvangstanke...? Men bare tanken på å se flere fulle skåler med hver sin farge da! Oh, goody! :fnise: Det gir meg ro i sjelen og ser bare så "riktig" ut :laugh:

Anonymous poster hash: 50c8c...559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Hihi, nei jeg klarer å styre meg, så da er det kanskje ikke en ekte tvangstanke...? Men bare tanken på å se flere fulle skåler med hver sin farge da! Oh, goody! :fnise: Det gir meg ro i sjelen og ser bare så "riktig" ut :laugh:

Anonymous poster hash: 50c8c...559

Flott og fargerikt ville eg sagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om hvite kvinner som får barn med svarte menn?

Anonymous poster hash: ba524...505

sannheten er at om du ikke hadde rasistiske motiver, ville du ikke reagert slik

Ajajaj, korrupsjon av sjelen

Endret av Haru
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en hvit jente på bussen med to svarte unger. Jeg tenkte først at dette var en flott jente, som er støttekontakt, eller hjelper vanskeligstilte barn. Så kalte en av ungene henne "mamma" og jeg skiftet plutselig mening om henne. Jeg så på henne som en uansvarlig person som får barn uten å planlegge, men jeg er ikke rasistisk.

Hva synes dere om hvite kvinner som får barn med svarte menn?

Anonymous poster hash: ba524...505

Jeg synes de får søte barn. Hvite og mørke mennesker som får barn sammen, får jo barn med en herlig fargekombinasjon!

Anonymous poster hash: 90e2b...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at folk ikke liker at norske jenter er i lag med svarte menn eller for den saks skyld andre, er fordi en vet det at her er det ganske sikkert -1 for vår stamme. Mao er det en av oss som ikke får seg ei dame. Samtidig kan det ha mye med at de ikke har respekt for svarte, fordi de er faktisk ikke helt den beste gjengen. Noe en ser på landa deres.

Anonymous poster hash: 65177...618

Men det er jo nok av menn som henter seg dame i Thailand, da gaar jo regnestykket ditt opp:P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at folk ikke liker at norske jenter er i lag med svarte menn eller for den saks skyld andre, er fordi en vet det at her er det ganske sikkert -1 for vår stamme. Mao er det en av oss som ikke får seg ei dame. Samtidig kan det ha mye med at de ikke har respekt for svarte, fordi de er faktisk ikke helt den beste gjengen. Noe en ser på landa deres.

Anonymous poster hash: 65177...618

Vår stamme? Hjelp. Og jeg som trodde jeg var immun mot idiotiske innlegg og meninger på KG. Hva mener du seriøst med "vår stamme"? Og hvor befinner du deg? I steinalderen?

Hvis du ikke får deg dame, er jeg alldeles overbevist om at det ikke er pga. av de "svarte mennene".....

Anonymous poster hash: 2bc90...d92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Forferderlig!

At det går an og finne seg en svart mann når man er hvit selv!

Det må være like ille som at en høy person finner seg en lav og vice versa. Hohoho.

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de får søte barn. Hvite og mørke mennesker som får barn sammen, får jo barn med en herlig fargekombinasjon!

Anonymous poster hash: 90e2b...ad9

Ja, de har nydelig hudfarge! Også slipper de å bruke spray tan sånn som jeg må :( Har så lyst på en mulattunge sjæl..

Anonymous poster hash: 87b49...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Malanthor

Ja, de har nydelig hudfarge! Også slipper de å bruke spray tan sånn som jeg må :( Har så lyst på en mulattunge sjæl..

Anonymous poster hash: 87b49...554

Ja fyttirakkern, spray tan burde nesten ha sin egen lille plass på gamle maslows pyramide.

Du får finne deg en kjekk mørk mann så du kan klekke ut en fin liten mulatt da vet du.

Ugh....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om hvite kvinner som får barn med svarte menn?

Anonymous poster hash: ba524...505

... de får vakre barn! :)

Mulatter er noe av det peneste jeg vet. <3

Anonymous poster hash: a2f4b...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du åpenbart er rasist - selv om du påstår det motsatte. Ikke greit å lyve for seg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg har en slags "tvangstanke" knyttet til sortering av farger / sorter, hvor det å sortere f.eks. ei skål med Nonstop i hver sin farge gir meg god tilfredsstillelse. Å se dem ligge i én skål i et fullstendig kaos "irriterer" meg. Denne tankegangen gir seg også utslag i denne situasjonen. Hold ting fra hverandre. Hadde det derimot vært sånn at avkommet alltid enten hadde blitt helt hvit eller helt sort - så hadde det vært greit.

Anonymous poster hash: 50c8c...559

Du får gå over til M da vet du. Nonstop smaker ikke noe godt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...