Gå til innhold

Jeg hater kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg rr en mann på 21 som hater kvinner. På grunn av statens likestillingspolitikk som kun tar hensyn når det kommer til kvinners fordeler. Jeg er for likestilling i den form at alle skal ha like muligheter, retter og plikter og søke til å legge til rette for alle. Men når dette kun blir gjort til kvinners fordel, så blir jeg virkelig irritert. Ikke bare dette, så faller bare fler og fler menn ut av familieinstitusjonen, der det blir debatert om det muligens kan være at de sosialøkonomisk svake blir selektert ut til fordel for utdannede. Disse får en gang ikke barn. Personlig har jeg aldri vert populær blant jentene, så dette kan være med på det og. Uansett må jeg si jeg hater kvinner, hva synes du om det?

Anonymous poster hash: e242a...293

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dette handler om at du plasserer skylden for din egen utilstrekkelighet et sted den ikke hører hjemme. Det er dessverre mange menn som tenker slik, i stedet for å se hva de selv kan gjøre for å forbedre sin egen situasjon.

Samt en uvilje til å se hvilke utfordringer kvinner enda har i dag. Menn blir ikke diskriminert, selv om det finnes visse skjevheter. Du må slutte å lese propaganda og konspirasjoner fra andre kvinnehatere.

Hilsen mann som er trygg på sin egen manndom og kjønnsrolle.

Anonymous poster hash: 543c1...286

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er en lite fruktbar holdning. Når det kommer til manglende evner med kvinner blir det for lett å skylde på utdannelse. Det er ikke det eneste du blir målt etter!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rr en mann på 21 som hater kvinner. På grunn av statens likestillingspolitikk som kun tar hensyn når det kommer til kvinners fordeler. Jeg er for likestilling i den form at alle skal ha like muligheter, retter og plikter og søke til å legge til rette for alle. Men når dette kun blir gjort til kvinners fordel, så blir jeg virkelig irritert. Ikke bare dette, så faller bare fler og fler menn ut av familieinstitusjonen, der det blir debatert om det muligens kan være at de sosialøkonomisk svake blir selektert ut til fordel for utdannede. Disse får en gang ikke barn. Personlig har jeg aldri vert populær blant jentene, så dette kan være med på det og. Uansett må jeg si jeg hater kvinner, hva synes du om det?

Anonymous poster hash: e242a...293

Vil si du er temmelig trangsynt :) Kanskje sliter med morskomplekser også? Så må jeg jo virkelig si at du går glipp av mye morro da:p hihi

Anonymous poster hash: d23e3...b1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette handler om at du plasserer skylden for din egen utilstrekkelighet et sted den ikke hører hjemme. Det er dessverre mange menn som tenker slik, i stedet for å se hva de selv kan gjøre for å forbedre sin egen situasjon.

Samt en uvilje til å se hvilke utfordringer kvinner enda har i dag. Menn blir ikke diskriminert, selv om det finnes visse skjevheter. Du må slutte å lese propaganda og konspirasjoner fra andre kvinnehatere.

Hilsen mann som er trygg på sin egen manndom og kjønnsrolle.Anonymous poster hash: 543c1...286

Jeg tar høy utdanning, så jeg føler ikke at jeg er særlig utilstrekkelig. Men jeg hater kvinner.

Anonymous poster hash: e242a...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett må jeg si jeg hater kvinner, hva synes du om det?

Anonymous poster hash: e242a...293

I could'nt care less.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel i 100 vis av år har alt vært til menns fordel, også ska du komme her å syte fordi kvinner har hatt likestilling i noen tiår?? :skratte:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er en lite fruktbar holdning. Når det kommer til manglende evner med kvinner blir det for lett å skylde på utdannelse. Det er ikke det eneste du blir målt etter!

Så er heller ikke dette grunnen da. Eksempelvis er 61 prosent av alle i høyere utdanning lvinner og 39 prosent menn. Hva med å legge opp den norske skolen slik at også gutter blir godt lært opp eller finne ut årsakene til atguttene faller fra? Kan det også ha med for lite disiplin i skolen og foreldre som jobber hele tiden slik at de ikke kan gi guttene den disiplinen de trenger? Kanskje foreldrene i Norge ikke lenger greier å oppdra sønner.

Anonymous poster hash: e242a...293

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel i 100 vis av år har alt vært til menns fordel, også ska du komme her å syte fordi kvinner har hatt likestilling i noen tiår?? :skratte:

Jeg vrur meg ikke om siste hundre årene, urettferd er urettferd. Kvinner i dag har ingen rett på fordeler fordi mødrene våre ikke hadde like muligheter før.

Anonymous poster hash: e242a...293

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samt en uvilje til å se hvilke utfordringer kvinner enda har i dag. Menn blir ikke diskriminert

Anonymous poster hash: 543c1...286

http://no.wikipedia.org/wiki/Forskjellsbehandling

Forskjellsbehandling eller diskriminering er et sosialt og politisk fenomen som innebærer at en person eller gruppe av personer særbehandles eller behandles på særskilt vis kun eller hovedsakelig på grunn av gruppetilhørighet eller andre faste personlige egenskaper. Eksempler på forskjellsbehandling er diskriminering av personer på grunn av etnisk eller religiøs tilhørighet, seksuell orientering, alder, funksjonsevne eller kjønn.

Også har vi slik som dette:

Hvis du begynner på elektro- og datateknologi ved HiST får du en gratis bærbar pc. Men bare hvis du er jente.

Jentedagen

Osv. Det er heugevis av eksempler å ta av på offentlige lover og regler som diskriminerer menn.
Så jo menn blir per definisjon diskriminert (se toppen for definisjon på diskriminering).
Så er det din tur. Hvilke offentlige lover og regler diskriminerer kvinner i dag? (husk å følge definisjonen nevnt på toppen av dette innlegget)

Anonymous poster hash: c8577...f8d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig trist at når du er så ung og hater kvinner. Jeg merker at menn fra slutten av 20-årene begynner å hate kvinner, men sjelden de yngre enn det. Jeg tror det har veldig mye med likestillingspolitikken å gjøre i Norge. Tror ikke dette er så vanlig i andre land.. Tror også det er menn opp til kanskje 50 år som også hater kvinner. Det er noe med likestillingspolitikken som har endret seg de siste årene.

Jeg er for likestilling på mangeområder, men jeg mener vi er fra naturens side skapt ulikt, og har ulike kvaliteter. Men selvfølgelig det finnes ikke noe svart/hvitt, vi er alle forskjellige. Ulike kvinner og ulike menn.

Men likestillingspolitikken er helt feil. Kan komme inn på mange punkter der, kan komme tilbake til det eventuelt senere.



Anonymous poster hash: 34724...c01
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir bare flere og flere unge menn som hater kvinner, og dette handler om likestillingspolitikk og for lite fokus på problemer som rammer menn. Det har ingen ting å gjøre med å føle at de er mer verdifull, men like mye, men at staten aldri prioriterer problemer som rammer dem. Altså en oppførsel som syner at de blir settmpå som mindre verdifulle.

Anonymous poster hash: e242a...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Menn har hatet kvinner gjennom alle tider og i alle samfunn, både når de har vært undertrykket og når de har fått rettigheter. Det finnes alltid en dårlig unnskyldning for misogynistene.

Likestillingen er kanskje den dårligste, og det er ikke minst ganske historieløst å påstå at det medfører at flere og flere unge menn hater kvinner. Dra til en tid eller et land hvor kvinner faktisk blir undertrykket og ikke har rettigheter i det hele tatt og se ekte kvinnehat. Det er mye mer harmonisk mellom kjønnene i Norge enn f.eks. India.

Likestilling fostrer ikke kvinnehatere, et samfunn som undertrykker kvinner fostrer kvinnehatere.

At noen alltid vil hate kvinner av den ene eller andre grunn er vanskelig å fjerne helt, men vi er på riktig spor i skandinavia. Ikke feil, som noen historieløse, navlebeskuende menn fra vesten liker å påstå.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg?

Nettopp. Det er vel nettopp det han sikter til.

Anonymous poster hash: 8d08e...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn har hatet kvinner gjennom alle tider og i alle samfunn, både når de har vært undertrykket og når de har fått rettigheter. Det finnes alltid en dårlig unnskyldning for misogynistene.

Likestillingen er kanskje den dårligste, og det er ikke minst ganske historieløst å påstå at det medfører at flere og flere unge menn hater kvinner. Dra til en tid eller et land hvor kvinner faktisk blir undertrykket og ikke har rettigheter i det hele tatt og se ekte kvinnehat. Det er mye mer harmonisk mellom kjønnene i Norge enn f.eks. India.

Likestilling fostrer ikke kvinnehatere, et samfunn som undertrykker kvinner fostrer kvinnehatere.

At noen alltid vil hate kvinner av den ene eller andre grunn er vanskelig å fjerne helt, men vi er på riktig spor i skandinavia. Ikke feil, som noen historieløse, navlebeskuende menn fra vesten liker å påstå.

Jeg synes det er trist at du skal tenke slik. Likestilling fostrer ikke kvinnehat nei, men når det ikke lenger er likestilling, der kvinner får fordeler. Det fostrer hatet. I Norge er det tydelig at kvinner har det mye bedre enn menn (blant de yngre og etter hvert som tiden går de eldre), og får det bare bedre og bedre.

Anonymous poster hash: e242a...293

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at ikke hver eneste kvinne i dette landet - eller verden for den saks skyld - er direkte ansvarlig for politikken du misliker?
Jeg er selv imot kvotering og en rekke andre forslag fra radikale feminister og det er ingenting mer irriterende enn menn som mener halve befolkningen er ansvarlig for lovforslag de aldri har støttet. Det blir jo som om jeg skulle hate all menn på bakgrunn av et par håpløse mannlige politikere (hvilket det er mange av for så vidt).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at ikke hver eneste kvinne i dette landet - eller verden for den saks skyld - er direkte ansvarlig for politikken du misliker?

Jeg er selv imot kvotering og en rekke andre forslag fra radikale feminister og det er ingenting mer irriterende enn menn som mener halve befolkningen er ansvarlig for lovforslag de aldri har støttet. Det blir jo som om jeg skulle hate all menn på bakgrunn av et par håpløse mannlige politikere (hvilket det er mange av for så vidt).

Jeg føler det slik fordi kvinner får fordelene

Anonymous poster hash: e242a...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...