Gå til innhold

Caramela's rare dager


Caramela

Anbefalte innlegg

Gjest Dagdrømmer

Oi! Det var voldsomt til tegnsetting, kompis :)

Jeg skal forresten tilfredsstille mine lyster, på rett måte. Men la oss være enige om at hva som er "rett måte", er individuelt ;) For min del er planen å lete etter en kjæreste, holde seg unna ymse pulevenner, og ikke havne i senga med potensielle kjæresteemner før vi i det minste har vært på tre dater og begge er enige om hva man søker. Progress :fnise:

Siden jeg fikset røykesluttingen, så skal jeg jaggu med fikse detta også! :jepp:

Tenkte å kjøre samme plan som deg, hehe. Null sex før jeg har forsikret meg at det faktisk er litt "love in the air" og ikke bare bruk-og-kast slik som han kjekke tydeligvis tenkte om meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte å kjøre samme plan som deg, hehe. Null sex før jeg har forsikret meg at det faktisk er litt "love in the air" og ikke bare bruk-og-kast slik som han kjekke tydeligvis tenkte om meg :fnise:

Jepp! Jeg tror vi kan ha godt av det :) Såklart måtte jeg bare ha en siste runde med han pulevennen.. bare en sånn siste gang.. Men det var det. Nå er jeg ferdig! :fnise:

Lurer på hvor lenge det holder. Får ta det som en utfordring, så kanskje gutta ser på oss som en utfordring det er verdt å bryne seg på. We can do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pft, det sier du nå, bare vent til den dagen du møter en på byen som danser med deg, får deg til å le og kysser deg på halsen, hvisker deg i dine ører hvor deilig du er mens han biter deg i leppa = du faller pladask. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still going strong! :fnise:

Har blitt invitert på kinodate og kaffedate, men takket nei. Siden jeg har bestemt meg for å flytte sørover til høsten, så er det enda lettere å unngå nye/pleie gamle relasjoner. Ny plan for livet: Si opp jobb. Få ny jobb. Flytte. Bli trygg i jobb. Finne mann. Nyt livet. Flytte sammen. Nyte livet enda mer. Gifte seg. Poppe kids. Bli gammel. Dø. Lykkelig :) Wii! Glær mæ!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en ... God plan. :fnise:

Hehe, jepp! I morra tar jeg første steg, oppsigelsesmøte med sjefen 13.00!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bærer det avsted? :)

Lykke til forresten! :)

Takk :)

I september er planen å ende opp et sted i strekning Oslo-Kristiansand. Alt etter hvor jeg får napp på jobb :) Så lenge det er i sør, er jeg fornøyd! En sørlandspie vil alltid være en sørlandspie :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

I september er planen å ende opp et sted i strekning Oslo-Kristiansand. Alt etter hvor jeg får napp på jobb :) Så lenge det er i sør, er jeg fornøyd! En sørlandspie vil alltid være en sørlandspie :)

Velkommen tilbake.

obama-beer_375x449.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
På 6.6.2012 den 21.38, Caramela skrev:

Still going strong! :fnise:

 

Har blitt invitert på kinodate og kaffedate, men takket nei. Siden jeg har bestemt meg for å flytte sørover til høsten, så er det enda lettere å unngå nye/pleie gamle relasjoner. Ny plan for livet: Si opp jobb. Få ny jobb. Flytte. Bli trygg i jobb. Finne mann. Nyt livet. Flytte sammen. Nyte livet enda mer. Gifte seg. Poppe kids. Bli gammel. Dø. Lykkelig :) Wii! Glær mæ!

Hvordan gikk det med målene?

Jeg sa opp jobben. Flyttet. Fikk ny jobb. Ble trygg i jobben. Mistet jobben (ustabil oljebransje). Fikk ny jobb. Blitt trygg i jobben.

Nå skal jeg visstnok finne mann, nyte livet, gifte meg, poppe kids, bli gammel og dø.

Jeg nyter i alle fall livet, dumper beilere og blir håpløst forelsket i feil menn 😂 

Noen ting forandrer seg ikke ❤

 

/Caramela 7 år eldre

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...