Gå til innhold

Å snakke innslutte bisetninger/leddsetninger betyr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tolker det som at de litt enkle ikke miner innskutte bisetninger mens de mer oppegående liker det og følger tankerekkene :-)

Anonymous poster hash: a3813...574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil nok tro at åndssnobberi er et viktig element.

Kona mi er langt fra noen åndssnobb, og hun elsker Slottet. Dessverre ble hun skuffet over Prosessen, og jeg kan egentlig forstå henne, selv om noe av det beste Kafka har skrevet befinner seg i den sistnevnte romanen. For øvrig mener jeg det er verd å merke seg at ingen av disse bøkene ble utgitt mens Kafka var i live, så han skrev ikke akkurat for å tjene penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kona mi er langt fra noen åndssnobb, og hun elsker Slottet. Dessverre ble hun skuffet over Prosessen, og jeg kan egentlig forstå henne, selv om noe av det beste Kafka har skrevet befinner seg i den sistnevnte romanen. For øvrig mener jeg det er verd å merke seg at ingen av disse bøkene ble utgitt mens Kafka var i live, så han skrev ikke akkurat for å tjene penger.

Det er jeg klar over. Gjør meg ikke mer imponert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg klar over. Gjør meg ikke mer imponert...

Så lar du bare være å lese ham.

Vi andre må få lov til å sette pris på litteraturen hans uten at du skal kalle oss åndssnobber og andre mindre koselige ting.

Anonymous poster hash: 2d45f...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Så lar du bare være å lese ham.

Vi andre må få lov til å sette pris på litteraturen hans uten at du skal kalle oss åndssnobber og andre mindre koselige ting.

Anonymous poster hash: 2d45f...b09

Det er jo litt for sent når en er ferdig med boken. Det er tid som en aldri får tilbake. Optimist som jeg er hadde jeg jo håpt at det skulle bli bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo litt for sent når en er ferdig med boken. Det er tid som en aldri får tilbake. Optimist som jeg er hadde jeg jo håpt at det skulle bli bedre...

Du behøver jo fortsatt ikke å snakke nedsettende om de som fikk noe ut av det, da.....

Anonymous poster hash: 2d45f...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...