Gå til innhold

Skilpadder


Gilraen

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har litt greie på skilpadder?

Jeg har en på litt over ett år, og to andre på snart 2 år. Jeg leste i en bok jeg har om skilpadder, og der sto det at skilpadder ikke blir skjønnsmodne før rundt 3 års alder. Men han på rundt 1 år forfører og forfører så best han klarer på de to andre. Vel, nå har han sluttet mer med det, og går derimot rett på i stedet.. Spesiellt på den andre hannen.. Hvorfor det? Og hva kan jeg gjøre? Jeg har ikke penger til å skille dem ennå. Det er for dyrt med nytt akvarium og utstyr. Hadde ikke regnet med å skaffe meg nytt før om et par år, og da vil det gå opp økonomisk.

Og forresten, er det noen som vet om noen bra steder på internett hvor man kan få bestilt ting til skilpadder? :)

PS. Han på ett år er en guløret terrapin, mens de to andre er kinesiske trekjøler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reptilnet er nok den siden som er mest aktiv i skandinavia.

Ang akvarium: du kan gjøre et kupp om du følger med på kjøp/salg på akvaforum.no.

Kan gjøre kupp på Finn.no og zett.no også, men da skal du vite litt pris..... Utrolig mange der forlanger full pris, ev mer fordi der er en dyr fisk osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reptilnet er nok den siden som er mest aktiv i skandinavia.

Ang akvarium: du kan gjøre et kupp om du følger med på kjøp/salg på akvaforum.no.

Kan gjøre kupp på Finn.no og zett.no også, men da skal du vite litt pris..... Utrolig mange der forlanger full pris, ev mer fordi der er en dyr fisk osv :)

Takker for svar :-)

Har sjekket en del akvarier på nettet, men der følger ikke alt jeg trenger med.. Så blir dyrt med alt utstyr... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...