Gå til innhold

Min Bengal katt og meg på tur


Big Sister

Anbefalte innlegg

For et par ukers tid siden var jeg og min lille Snøhvit på fjelltur:) Typen min var på guttetur med gutta og jeg tok bilen min til hytta. Snøhvit er Bengalkatt på litt over ett år, og hun er det viktigste i livet mitt. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten hun.

Jeg dro oppover på lørdag og må si vi koste oss. Vi var veldig heldig med været og jeg bestemte meg for å prøve den nye (katte)-båndet jeg hadde kjøpt. Vi gikk en lang og fin tur.. Stakkar, hun var så sliten når vi kom tilbake til hytta, men jeg så på hun at hun hadde godt av det og at hun trivdes i de nye omgivelsene sine.

Jeg bor nede i byen og vurderer å la henne få lov til å bli med i parken. Det begynner å kanskje bli litt kjølig så jeg vet egentlig ikke om det er så bra. Bør jeg vente til våren igjen? Det hadde ihvertfall hvert morro å se om hun trives like godt nede i byen slik som hun gjorde på hytta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du holder katten din kun inne til vanlig og ellers holder henne i bånd ville jeg ikke skrevet om det her på dette forumet. Svært mange forumbrukere her ser det som sin livsoppgave å misjonere sin motstand mot innekatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært mange forumbrukere her ser det som sin livsoppgave å misjonere sin motstand mot innekatter.

Beklager, det er feil. Jeg er en av dem som har sterke meninger om innekatter (og katter i bånd), men det er slett ikke min livsoppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din katt er heldig som får lov å ha et godt og trygt liv inne skånet for mange farer, og som i tillegg får bli med ut på tur :-)

Hilsen erfaren katteier med 3 innekatter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...