Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med småen, Alabama! :klemmer:

Satser på at dere er i de beste hender og at dere begge to kommer dere raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye Alabama!! :klemmer:

Blir helt rørt her..

Håper du og lillemann kommer dere fort, og at dere får en fantastisk tid framover! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melding fra Alabama:

"Jeg tror jeg trenger en liten KG-pause nå. Har så mye å gjøre og tenke på fremover og det er så mye som skjer med oss og lillemann som jeg ikke føler for å dele med folk. I hvertfall ikke nå mens det pågår. Vi har det fint, men litt tøft."

Lillemann er kjempenydelig!! :hjerte:

Håper dere får en fin første tid sammen, lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at du har behov for en KG-pause, Alabama! Det hadde jeg også etter at Turnerose ble født - såpass at jeg faktisk slettet min gamle bruker og opprettet en ny da hun var et par måneder gammel. Ta den tiden du trenger, KG forsvinner ikke! Den lille familien din er det viktigste nå. :Nikke:

Bare vit at vi er mange som tenker på deg og dine og ønsker dere alt godt for tiden som kommer. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som joyce sier så fint, det er den lille familien som står i fokus nå. KG er her når du har overskudd igjen.

Ta vare på den lille familien :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Alabama

Takk for alle gratulasjoner! :klemmer:

Vi har vært hjemme fra sykehuset i snart to uker. Tiden på sykehuset var litt tøff for meg, til tross for at lillemann har vært frisk hele tiden, men nå har ting heldigvis normalisert seg, om man kan kalle denne tilværelsen "normal".. :fnise:

Tenker at jeg skal skrive litt om fødsel og hendelsesforløp etterhvert, men mulig jeg skifter brukernavn først.

Lillemann er ihvertfall en herlig gutt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ting har normalisert seg litt for dere, godt å høre at du er ved godt mot :)

Kose dere masse i tiden videre!

(Og si ifra hvis du skifter brukernavn da! :jepp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg. Har tenkt mye på dere den siste tiden og kom over det skjønne bildet av lillemann på tlf igår. Makan til sjarmør :hjerte:

Kos dere det dere klarer. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har klart å gå glipp av både dramatikk og fødsel jeg, men så godt å høre at det står bra til nå :) Supermasse gratulerer! :klemmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Takk igjen. :klemmer:

Tror det blir blogg, så slipper jeg å skifte brukernavn. Har ikke helt lyst til å kvitte meg med Alabama enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å høre at det er bra med dere! Har tenkt masse på deg. :klemmer:

Jeg vil også gjerne følge bloggen din,om jeg får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...