Gå til innhold

noen som vet hvor man kan ta tarmskylling i Stavanger?


Gjest anette´s verden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kilder og kilder , fru Blom.......Hva om kilden ikke har peiling....da hjelper det jo lite med kilder

Nei, da får du finne en kilde som har peiling da. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleier i nattevaktsturnus. I fjor ble jeg anbefalt fra fastlegen min at jeg burde nok ta tarmskylling , da hun ikke kunne hjelpe meg med mine mageproblem ved hjelp av sin reseptblokk. Jeg hadde bl.a. colon irritabile og obstipatio , og mange ganger beklaget fastlegen at .....som hun sa: Vi leger kan jo ikke ordne opp i dette , vi har ikke noe mer til nytte for deg , dessverre..... Ok , jeg gjennomgikk 4 behandlinger med tarmskylling , og ble definitivt et helt nytt menneske etter dette. Ble helt frisk. Og legen forklarte at antall gode bakterier ble flere og flere etter hver tarmskylling , stikk motsatt det enkelte feilinformerte leger tror. Leger er veldig forskjellige. Hos dene colon-klinikken i Skovveien var det faktisk mange leger som var pasienter. //// Hvis du leser noe veldig negativt om en ting , ikke tro det er sant. Det kan vise seg at skribenten bare er en besserwisser eller en lommelege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helene

Ja , vi er visst flere som har nattevakt. Ovenfor var det en person som etterlyste kilde - kilde som bekrefter positiv effekt av tarmskylling rent medisinsk. Det finnes veldig mange spesialleger som anbefaler tarmskylling , en av de er Dr.med. Herbert Stamm , spesialist i gastroenterologi , google hans navn og les. Han er en anerkjent spesialist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleier i nattevaktsturnus. I fjor ble jeg anbefalt fra fastlegen min at jeg burde nok ta tarmskylling , da hun ikke kunne hjelpe meg med mine mageproblem ved hjelp av sin reseptblokk. Jeg hadde bl.a. colon irritabile og obstipatio , og mange ganger beklaget fastlegen at .....som hun sa: Vi leger kan jo ikke ordne opp i dette , vi har ikke noe mer til nytte for deg , dessverre..... Ok , jeg gjennomgikk 4 behandlinger med tarmskylling , og ble definitivt et helt nytt menneske etter dette. Ble helt frisk. Og legen forklarte at antall gode bakterier ble flere og flere etter hver tarmskylling , stikk motsatt det enkelte feilinformerte leger tror. Leger er veldig forskjellige. Hos dene colon-klinikken i Skovveien var det faktisk mange leger som var pasienter. //// Hvis du leser noe veldig negativt om en ting , ikke tro det er sant. Det kan vise seg at skribenten bare er en besserwisser eller en lommelege

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandra Fr.

Om alle medisinske emner dukker det opp de underligste begrunnelser for og imot......

Selv har jeg funnet en side som jeg synes har en balansert fremstilling og brukbar informasjon om emnet tarmskylling , den heter www.tarmskylling.info......eller kanskje det er www.TARMSKYLLING.INFO....den syntes mine venninner i alle fall var veldig informativ , og derfor leste jeg den , veldig fascinerende med undersidene der som man finner gjennom linjen *klikk for info*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fraråder alle å ta tarmskylling, det er noe som kroppen absolutt ikke har behov for. Man har sett mye skader i forbindelse med dette, og man skyller ut bakterier som man skal ha tilstede i tarmen for at fordøyelse og næringsopptak skal fungere normalt.

Det finnes massevis av info om dette, og det har også vært utført forskning. En god artikkel på Quackwatch, med mye kildehenvisninger for de som skulle være interessert.

http://www.helsekost1.com/Super_S_-_fermentert_drikk_N__til_lavere_pris!/p445298_1625192.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...