Gå til innhold

Krem mot rød hud


Næjøss

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om kremmer som fjerner eller demper rødfarge i huden?

Jeg får så forferdelig rød hud på kinnene, ekstra kraftig farge under øynene og vidre bakover kinnbena.

Jeg har fått råd om å bruke hudkrem med grønne pigmenter, men jeg har enda ikke funnet noe slikt produkt.

Jeg har også fått vite at jeg kunne prøve med sitronsaft, men det skjedde ingenting.

Noen som har samme problemet? Noen som har løsning?

(det er ikke flekkvis, det er gjevn rødfarge, som varierer i intensitet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkuratt det samme. Men etter jeg begynte å bruke MD sine produkter så er det nesten vekke.

Hele ansiktet har fått en mye jevnere farge. Hvilken av produktene som faktisk gjør susen vet jeg ikke, kanskje det er kombinasjonen. Men denne må være helt perfekt for deg hvis du ikke vil igang med hele hudpleierutinen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den å få kjøpt på butikk/nett i norge? Tok det lang tid før rødfargen forsvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den å få kjøpt på butikk/nett i norge? Tok det lang tid før rødfargen forsvinner?

Du får ikke kjøpt MD billigere enn fra den butikken jeg linket til. Jeg har ikke brukt det produktet selv, siden rødfargen forsvinner av hudpleierutinen jeg har nå. Hvis det ikke hadde gjort det så hadde jeg kjøpt den. På meg så ble det bedre nesten med en gang. Jeg husker godt en morgen jeg stod opp og så meg i speilet. Noe var anderledes, huden såg så bra ut. Så gikk det opp for meg at det var fordi de røde skinnene hadde fått normal farge. Jeg tenker at hvis produktene til MD fjerner røde skinn når det ikke står spesifikt at de skal gjøre det, så må jo et produkt der det står svart på hvit, virkelig fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke kjøpt MD billigere enn fra den butikken jeg linket til. Jeg har ikke brukt det produktet selv, siden rødfargen forsvinner av hudpleierutinen jeg har nå. Hvis det ikke hadde gjort det så hadde jeg kjøpt den. På meg så ble det bedre nesten med en gang. Jeg husker godt en morgen jeg stod opp og så meg i speilet. Noe var anderledes, huden såg så bra ut. Så gikk det opp for meg at det var fordi de røde skinnene hadde fått normal farge. Jeg tenker at hvis produktene til MD fjerner røde skinn når det ikke står spesifikt at de skal gjøre det, så må jo et produkt der det står svart på hvit, virkelig fungere.

Hvilke produkter bruker du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuza

Eg har og problem med rødme/rosacea og brukar Rosaliac frå La Roche Posay(apoteket). Den har solfaktor 15 og litt grøne pigment så den dekker litt. Blir eg rødmussen brukar eg å dusje ansiktet med kildevannspray frå apoteket, oftast Avene. Har og brukt anti-redness krem frå Avene, med solfaktor 10 og litt grønt i, men tykkjer Rosaliac var betre. Husk å bruka solkrem med fysisk filter/partikkelfilter, ville ikkje gått under 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...