Gå til innhold

Smågodt - kalorier


Mikely123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er 500-600. Hvor mye veier det? Smågodt har alltid rundt 450-550 kcal per 100gr :-)



Anonymous poster hash: 12618...602
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidar Smågodt favoritter har 340 kcal pr. 100 g. Og i den posen er det jo litt forskjellige sorter, så er jo en god sammenligning. Hva veier godteriet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sjokolade, det har jo rundt 500 kcal per 100gr. som regel, så vil tro det er litt mer enn 340 kcal pr 100 gram i den posen :-) kan jo veie hvert bit også gå på nettsiden dems og sjekke, men blir kanskje litt tullete, vil si at en pose på 100gr har 500kcal. Slik jeg tar det iallefall når jeg ikke gidder å være 100% nøyaktig :)



Anonymous poster hash: 12618...602
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidar Smågodt favoritter har 340 kcal pr. 100 g. Og i den posen er det jo litt forskjellige sorter, så er jo en god sammenligning. Hva veier godteriet ditt?

Er dessverre ikke sikker på hvor mye det veier.. Har ikke matvekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dessverre ikke sikker på hvor mye det veier.. Har ikke matvekt

For folk som er opptatt av å telle kcal er det gull! Anbefaler deg å kjøpe en til senere :) Koster ikke så voldsomt mye for de billigste heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvis du kjøpte smågodtet i løsvekt så står jo både pris og vekt på handlelappen.

Regne rundt 500 kcal per 100 gram og du har svaret du søker.

Så er det lørdag, så det spiller kanskje ikke den avgjørende rollen i den store sammenhengen tenker jeg.

Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...