Gå til innhold

Har spist 2100 kcal siden mandag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det farlig om jeg spiser litt takeaway food da? Altså om jeg spiser f.eks 8000 kcal idag (skal ikke det altså!), vil jeg da legge på meg like mye som om jeg hadde spist 2000 kcal hver dag?



Anonymous poster hash: f29d1...485
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jevner seg ut, ja. Men 2000 kcal siden mandag er ALT for lite. Det er virkelig ikke bra for kroppen din, og det er heller ikke en effektiv måte å gå ned i vekt på. Du må spise minst 1200 kcal daglig.



Anonymous poster hash: f7422...398
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Spiser du overskudd så går du opp i vekt. Men om en ellers gjennom året spiser akkurat det en trenger for å vedlikeholde vekten så vil ikke én dag gjøre at kroppen plutselig legger på seg og lagrer ekstra fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er summen av kalorier som teller. Over tid.

Men om du spiser veldig lite over tid vil kroppen din prøve å ta til seg mest mulig næring og gå inn i "krisemodus". Da kan du legge på deg av ting du ellers ikke ville lagt på deg av om du hadde et normalt kosthold.

Men nå vet jeg ikke hvordan du spiser til vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med så lavt inntak står du også i fare for å ødelegge forbrenningen din, hvilket vil gjøre at du legger på deg på sikt. Så du oppnår det motsatte av det du ønsker.



Anonymous poster hash: f7422...398
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: hvorfor sulter du deg selv? Du kommer til å gå på en kjempesmell.

Jeg sulter meg ikke selv, jeg har fjerna mandlene! :(

Anonymous poster hash: f29d1...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spiser du da så lite?

Som jeg skrev over her: Jeg har fjerna mandlene

Anonymous poster hash: f29d1...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, beklager, så ikke det. Men da forstår jeg fortsatt ikke hvorfor du er bekymret for å gå opp i vekt og teller kalorier når du har spist så lite hele uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, beklager, så ikke det. Men da forstår jeg fortsatt ikke hvorfor du er bekymret for å gå opp i vekt og teller kalorier når du har spist så lite hele uka.

Null problem! Telle kalorier har jeg alltid gjort, og grunnen til at jeg lurte var fordi jeg ikke vil gå på en kjempesmell og hive i meg masse dritt

Anonymous poster hash: f29d1...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du spiser en stor porsjon fet take-away så vil du fortsatt like graverende langt i underskudd for denne uka. Det sier seg jo selv.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du spiser en stor porsjon fet take-away så vil du fortsatt like graverende langt i underskudd for denne uka. Det sier seg jo selv.

Spørsmålet var om jeg vil legge på meg av det, eller om det "utjevner" for hele uka

Anonymous poster hash: f29d1...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jevner seg ut, ja. Men 2000 kcal siden mandag er ALT for lite. Det er virkelig ikke bra for kroppen din, og det er heller ikke en effektiv måte å gå ned i vekt på. Du må spise minst 1200 kcal daglig.

Anonymous poster hash: f7422...398

Det er ikke dokumentert at det er mindre effektivt å spise svært lite når man skal ned i vekt. Men det er er jo mindre behagelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dokumentert at det er mindre effektivt å spise svært lite når man skal ned i vekt. Men det er er jo mindre behagelig.

Jeg har fjerna mandlene tho, så sulter meg ikke! :)

Anonymous poster hash: f29d1...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så lavt inntak står du også i fare for å ødelegge forbrenningen din, hvilket vil gjøre at du legger på deg på sikt. Så du oppnår det motsatte av det du ønsker.

Anonymous poster hash: f7422...398

Man ødlegger ikke forbrenningen permanent, man svekker den i perioden man sulter og "trener" den opp igjen når man begynner å spise tilnærmet normalt.

TS: nei du kommer ikke til å legge på deg i den forstand at du blir tyngre enn du var på søndag. Men å sulte seg er som kjent en veldig dårlig og kortvarig løsning. Jeg kjøper ikke unnskyldningen om at du har operert mandlene dine. eller du kan for all del ha gjort det, men du virker ikke til å ha et sunt forhold til mat, og hele HI er bekymringsverdig.

Anonymous poster hash: 7e458...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ødlegger ikke forbrenningen permanent, man svekker den i perioden man sulter og "trener" den opp igjen når man begynner å spise tilnærmet normalt.

TS: nei du kommer ikke til å legge på deg i den forstand at du blir tyngre enn du var på søndag. Men å sulte seg er som kjent en veldig dårlig og kortvarig løsning. Jeg kjøper ikke unnskyldningen om at du har operert mandlene dine. eller du kan for all del ha gjort det, men du virker ikke til å ha et sunt forhold til mat, og hele HI er bekymringsverdig.

Anonymous poster hash: 7e458...be4

Eh, jeg fjerna mandlene på mandag kl 08.10, og jeg har kjempevondt! Jeg har et normalt, sunt forhold til mat vanligvis. Jeg lurte av ren nysgjerrighet, ikke fordi jeg sliter med mat.

Anonymous poster hash: f29d1...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...