Gå til innhold

Hvilke mat er din guilty pleasure?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken mat prøver du i høyeste grad å holde deg unna, men det er DET som frister når du skal kose deg, og som du har store problemer med å holde deg unna?

Jeg spiser relativt sunt, og er slank, men mine guilty pleasures har jeg enorme problemer med holde meg unna.

- Pommes Frites! Det aller, aller beste jeg vet om.

- Chips. Jeg har lyst på det hver eneste dag, men prøver så godt jeg kan å begrense meg.

- Generelt frityrstekt mat. Hver gang jeg er på restaurant, må jeg ha frityrstekt kylling, svin, reker, scampi and so on..

Hva er dine?



Anonymous poster hash: b4e51...ade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Haaploes

Alt som er frityrstekt er digg - inkludert Mars-sjokolade og MilkyWay.

Jeg er også ekstremt svak for god, hvit sjokolade (Lindt <3), rødvin, salt potetchips og skikkelig iskrem. Og peanøttsmør. Det kan jeg ha på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Potetgull, vårruller og gobi manchurian. Spiser veldig sunt bortsett fra disse tingene som jeg virkelig ikke klarer å holde meg unna. Usunt fett og noe av det verste man kan spise, usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, glemte å ta med vin!! :danse: Og alle slags drinker som er bøttevis med sukker. Nam



Anonymous poster hash: b4e51...ade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandschips! Tør ikke å kjøpe så ofte, for da sluker jeg hele posen med en gang.

Anonymous poster hash: 6c62d...647

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det iskrem, men det er det evigheter siden jeg har spist nå. Desverre har sjokoladen overtatt, jeg elsker sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

melkesjokolade og et glass h-melk

mcdonaldsmat/søppelmat

Softis, kuleis, frossen yougurt

Brownies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er vin som er øverst, altså! Tett etterfulgt av smågodt. Er ikke sånn at jeg må ha noen av delene, men etter èn måned uten merker jeg at jeg savner å ta meg et glass vin, altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Vårruller, har det skjelden, men når vi har har det så kan eg spise opptil 10 stk på ein gang!

Pommes frites! Naaaaaaaammmmmm!!

Oreois! Eg som skal holde meg unna palmeolje :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade, Ben&Jerrys og cola! Har heldigvis aldri vært særlig glad i vin, og de andre "kosedrikkene" mine kan jeg drikke med god samvittighet; te og Farris Bris (særlig den orange, såå deilig). Skal jeg ut og spise eller ha en fin middag hjemme drikker jeg heller god eplemost istedet for vin.

Har heldigvis funnet en ordning som funker godt for meg. Søndag er kosedagen min, da kan jeg spise hva jeg vil med god samvittighet. Som regel så baker jeg selv, spiser litt og fryser ned resten til neste søndag. Når jeg får munchbehov resten av uka tenker jeg på alt det digge jeg skal spise på søndag, men når søndag kommer blir det ikke så mye likevil! Men om jeg har desperat behov spiser og drikker jeg nøyatkig hva jeg vil da, og lar samvittighet være samvittighet. Det er fortsatt mye mindre enn før, når jeg drakk brus og spiste sjokolade hver dag.



Anonymous poster hash: 3b7a7...5b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...