Gå til innhold

Skeier du alltid ut i helgene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det bare noen helger? :)

Anonymous poster hash: e77af...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, veldig sjeldent. Jeg spiser kanskje pizzabakern en gang i måneden/hver andre måned, tror ikke jeg skeier noe mer ut enn det. Hvis valget står mellom mango og sjokolade så tar jeg faktisk mango, jeg er utrolig heldig som elsker frukt og grønt - og jeg lovpriser foreldrene mine for at jeg aldri fikk spise mye sukker i barndommen. Sliter aldri med cravings etter at jeg så og si kuttet ut sukkeret helt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt utskeielsesmønster er atypisk :fnise: Legges ikke til bestemte ukedager, men til bursdager, høytider, ferier, kino ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det flere ganger i uka jeg :ler:



Anonymous poster hash: b08ef...1f7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Mitt utskeielsesmønster er atypisk :fnise: Legges ikke til bestemte ukedager, men til bursdager, høytider, ferier, kino ol.

Signerer denne :) men lørdagssjokoladen går ofte igjen, har dog lært meg å begrense meg og ikke spise opp hele plata :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Etter å ha levd som en asket hele uken gleder jeg meg til lørdag da jeg kan kose meg med god mat og sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest på lørdager. Kjøper av og til inn smågodt, og et par glass god rødvin. Eller mannen min og meg kan ta en ost, kjeks og rødvinskveld. Det gjør vi ganske ofte på helg egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Skeier vel egentlig aldri ut. Kanskje jeg spiser litt is til dessert, et par knekk mørk sjokolade eller så lager jeg sunn hjemmebakst uten sukker. Men jeg kan like godt lage muffins på en onsdag.

Blir vel heller til at jeg kanskje lager noe ekstra godt til middag som tar litt mer tid siden jeg har bedre tid i helgene. Utover det så spiser jeg og trener som alltid uansett dag og tid på året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Spørs hva du mener med å skeie ut.

Spiser ikke kosemat 3 dager på rad i helgen, men holder meg til litt smågodt på lørdagskvelden (liten pose), og kjøper som regel litt brus av den lettere typen, for eksempel Cola zero.

Ellers er det den evinnelige søndagsmiddagen hos slekta som alltid inneholder poteter eller annet, feit saus osv, og da orker jeg ikke annet enn å forsyne meg og holde kjeft. Er lei av å må forklare meg hver gang noen merker at jeg ikke tar av alt som står på bordet eller at jeg spiser litt mindre enn de andre.

Så skeier ikke så mye ut synes jeg. Kunne virkelig vært værre:)

Endret av Madam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er en utskeielse da? Jeg koser meg med snop og kanskje et glass vin eller 2 hver helg jeg. Og spiser akkurat det jeg vil stort sett hele uka. Blir litt snop og sånt da også gitt. Småkaker på møter på jobb rett som det er. Hva er da å skeie ut? :fnise:

Eller var denne tråden bare for de som slaker seg og ikke oss normalt slanke?



Anonymous poster hash: a55a7...c9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker et glass vin hver fredag. Er det å "skeie ut"?

Direkte utskeielse vil jeg kalle det de få gangene i året jeg drikker litt større mengder alkohol. Da mister jeg fullstendig oversikten over kaloriinntaket.

I bryllup f.eks, pleiere det å bli "overspising" som jeg må "hente inn igjen" uka etter.

Bursdagsselaskap, kafeturer ol pleier ikke bli direkte utskeielse. Da tar jeg et kakestykke, og så dropper jeg heller kveldsmaten eller tar en joggetur om kvelden.

Anonymous poster hash: c1382...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke hver helg, men det blir gjerne ett par ganger i mnd når det er noe sosialt.

Ellers unner jeg meg litt sjokolade eller noe jeg har lyst på av og til ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skeier ut med litt vin i helgene og muligens en pose chips på delings. Ellers går det i sunn kosemat, type tacosalat o.l.

Anonymous poster hash: d2b1f...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slanker meg, men skeier ut hver helg. Prøver og holde det til lørdag og søndag, men ofte blir det fredag også i begynnelsen. Da spiser jeg omtrent hva jeg vil. Jeg har enda gått ned 20 kg på et halvt år.

Ser det er mange som omtrent aldri gjør det? er dette pga at de ikke ønsker å ødelegge vektnedgang?

Anonymous poster hash: 75329...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...