Gå til innhold

Trene smilemusklene :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har store deler av livet fått høre at jeg kunne vært en veldig kjekk kar hvis jeg hadde smilt mer.

Og jeg ser på bilder av meg selv fra da jeg var liten at jeg smilte hele tiden. Men så sluttet jeg med det.

Men nå vil jeg bli en "smiler" igjen, og trenger treningstips :)

I går kjørte jeg bil i 6 timer, og forsøkte å smile hele veien. Tror jeg klarte det, men jeg blei sliten. Sikkert uvant for smilemusklene :)

Noen som har noen smiletips! :)

Anonymous poster hash: 19b03...796

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en bra smileøkt nå.

Så en film og smilte nesten halvannen time sammenhengende.

Merker at jeg må stoppe litt innimellom for å lage litt "grimaser", for å myke opp ansiktet litt :)

Anonymous poster hash: 19b03...796

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen! :)

Det må vel være noen smilere der ute som har noen tips å komme med?



Anonymous poster hash: 19b03...796
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta tungen opp i gommen, så slapper musklene mere av.

Enig i at dette må være årets søteste tråd! Fikk meg til å smile høyt ihvertfall :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her:

Har fått bekreftet noe jeg har hørt tidligere. Nemlig at smiling har en selvforsterkende effekt. Dvs at man blir i bedre humør av å smile, noe som igjen gjør at man smiler mer.

Jeg merker det spesielt godt når jeg har "smileøktene" mine (når jeg kjører bil, går tur med hunden etc), da blir jeg i veldig godt humør av å gå og smile, og plutselig så går jeg nesten og små-ler for meg selv :fnise:

Anonymous poster hash: 19b03...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ts her med en liten oppdatering :)

Jeg er godt i gang nå, og smiler mye mer naturlig nå. Og så har jeg begynt å "tøye" ansiktet innimellom, spesielt om morgenen, jeg er litt "stiv i maska" når jeg våkner, og da er det godt å gjespe, og lage litt grimaser samtidig, så ansiktet blir litt mykere.

Og etter den første uka, burde jeg egentlig hatt litt ansiktsmassasje også :fnise:

Men det er vel som med all annen trening! Viktig med oppvarming, og man blir lett støl når man trener uvante bevegelser :)



Anonymous poster hash: 19b03...796
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...