Gå til innhold

Caramela's rare dager


Caramela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helvete. Jeg er håpløs når det kommer til menn! :fnise: Blir jo betatt på et blunk! Også går det like fort over.

Prince Charming er jeg ikke interessert i lenger. Han har spurt om å treffes, men jeg har egentlig bare svart høflig, og ikke tatt det videre. Eksen tenker jeg på dann og vann. Men jeg innhenter meg selv i å tenke på hvorfor det ble slutt.

Får likevel besøk av ham neste helg.... Håpløs. Men jeg gleder meg. Skikkelig håpløs.

Vel. Senest i går sa jeg til kollegaen min at jeg skal ligge unna alt av menn på en stund. Har sagt dette til andre også. Oh well. Det ser ikke så lyst ut med det forestående møtet med eksen. Ei heller at jeg har begynt å kaste lange blikk etter en annen som stadig er innom jobben... hahaha

HÅPLØS!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slutt med eksen på grunn noe som i dine øyne var verdt å gjøre det slutt for.

Du hadde aldri drømt om å ta han tilbake, men nå er du på god vei!

Trodde du var stoltere enn som så, men whatever makes you happy...

Det som skjer, skjer jo for en grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble slutt med eksen på grunn noe som i dine øyne var verdt å gjøre det slutt for.

Du hadde aldri drømt om å ta han tilbake, men nå er du på god vei!

Trodde du var stoltere enn som så, men whatever makes you happy...

Det som skjer, skjer jo for en grunn!

Om han kommer og vil ha henne tilbake er jeg ganske sikker på at hun løper rett inn i armene hans. Damer faller alltid for douchebags Bud, og slik vil det alltid være. Og i etterkant sipper de over at de aldri møter de "snille" mennene, men i realiteten er de bitchy mot de mennene.

Likesinnede finner alltid hverandre, det er genetisk. Og før eller siden vinner alltid genene, du kan ikke stoppe genetikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likesinnede finner hverandre, de sier så...

Men jeg har forstått på C at hun og eksen var på totalt forskjellige steder i livet og hadde tidvis en særs dårlig kjemi.

Uansett hvor valget faller så gjør hun bare det hun mener er best for sin egen fremtid og det skal ikke vi legge oss borti!

Beklager hvis jeg tråkket deg på tærne i forrige innlegget mitt, Calamare :)

Endret av Bud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Bud. Det går helt fint. Jeg tåler mer enn som så ;) For å gi dere gutter en update, så traff jeg ikke eksen på lørdag. Jeg har slettet nummeret hans, og velger nå å komme meg videre i stedet for å henge igjen i det gamle. Det er for pokker med 8 mnd siden det ble slutt, så nå burde jeg strengt tatt snart komme over fyren... Og det skal jeg.

Jeg fant derfor ut at jeg ikke gidder å opprettholde noen relasjoner til gutter som jeg har involvert meg med. Etter at jeg fikk mld av Prince Charming i går om ikke han kunne komme på besøk, valgte jeg å sende han en mld der jeg forklarte at jeg ikke var laget for et pulevennforhold, og ønsket derfor å avslutte det hele før det ble mer komplisert.

Videre sendte jeg mld til en jeg var på date med i forrige uke om at jeg ikke var klar for å gå videre med noe, siden jeg ikke var helt over eksopplegget. Det var ikke rettferdig overfor noen parter. Han tok det fint, selv om han innrømte at han hadde likt meg en stund..

Oh well. Tre fyrer ute av livet. Jeg tenkte jeg var fri som fuglen, og har svevet lykkelig! Til nå..

To facebookmeldinger ventet, en fra han jeg datet, der han likevel ønsket at vi skulle bare ta tiden til hjelp og heller bli bedre kjent med hverandre... gawd.

Neste: En som går på BI, som spurte rett ut om jeg ville pule i dag, i morra eller på onsdag. Dobbelgawd.

JEG GIDDER IKKE.

Jeg vil bare være fri som fuglen en liten stund. Just me, myself.. and nobody else. Og sånn skal det bli :) Så får vi se hvor lenge flaskhøna som blir betatt for en femmer klarer seg i eget selskap... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den facebook meldingen fra meg blir et nei? :trist::fnise:

SEMPERFI!!!!!!! :hoppe: Du er tilbake! :klemmer:

Du har ikke sendt meg facebookmld, men prøv så får du se hva svaret blir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad! (for at du tok til vettet :sjenert: (den smileyen var det du som lærte meg :) (lurer på hvor mange paranteser jeg kan bruke før det går helt i surr... (gir meg nå... 4, sant? ))))

For all del, tilfredsstill dine lyster, men på rett måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad! (for at du tok til vettet :sjenert: (den smileyen var det du som lærte meg :) (lurer på hvor mange paranteser jeg kan bruke før det går helt i surr... (gir meg nå... 4, sant? ))))

For all del, tilfredsstill dine lyster, men på rett måte.

Oi! Det var voldsomt til tegnsetting, kompis :)

Jeg skal forresten tilfredsstille mine lyster, på rett måte. Men la oss være enige om at hva som er "rett måte", er individuelt ;) For min del er planen å lete etter en kjæreste, holde seg unna ymse pulevenner, og ikke havne i senga med potensielle kjæresteemner før vi i det minste har vært på tre dater og begge er enige om hva man søker. Progress :fnise:

Siden jeg fikset røykesluttingen, så skal jeg jaggu med fikse detta også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Detta har vi snakka om Bud.... Snuser som en heimatkommen sjømann! (Med den feminine slimversjonen i hvite poser, så klart. (Og på jobb kjører vi den miniminiporsjonen, slik at ingen ser det)).

Og der smitta du meg med parantessjuken. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein heimatkomen sjømann med snusleppe, selbuvotter og grønne gummistøvler :skratte:

Det at folk ikke ser miniminiminiminiminisnusleppa di er bare tull (den stikker garantert unormalt mye ut(også går du sikkert og dytter den opp igjen med underleppa(for ikke å nevne at du begynner å sikle (og lespe...))))))))).

Doktor doktor! Gi meg antiparantespiller!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SEMPERFI!!!!!!! :hoppe: Du er tilbake! :klemmer:

Du har ikke sendt meg facebookmld, men prøv så får du se hva svaret blir ;)

Ser ut som det ja. :takke:

Jeg skal sende slaskemeldinger den dagen jeg finner deg på sukker. :fnise:

Oi! Det var voldsomt til tegnsetting, kompis :)

Jeg skal forresten tilfredsstille mine bryster, på rett måte. Men la oss være enige om at hva som er "rett måte", er individuelt ;) For min del er planen å lete etter en kjæreste, holde seg unna ymse pulevenner, og ikke havne i senga med potensielle kjæresteemner før vi i det minste har vært på tre dater og begge er enige om hva man søker. Progress :fnise:

Siden jeg fikset røykesluttingen, så skal jeg jaggu med fikse detta også! :jepp:

Slikt leste jeg det. Mer enn 10t på lesesalen gjør ikke bra for hodet. :natti:

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det ja. :takke:

Jeg skal sende slaskemeldinger den dagen jeg finner deg på sukker. :fnise:

Slikt leste jeg det. Mer enn 10t på lesesalen gjør ikke bra for hodet. :natti:

Gutter asså :sukk::fnise:

Si meg hva du heter på sukker, så skal jeg finne deg :sjenert: (Og jeg som strengt tatt skulle være ene og alene for et par dager siden... to tastetrykk, og *poff*, så var man tilbake på sjekkenettet.. :sukk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletta den profilen for lengesiden, men ei venninne er i besittelse av kontoen for å se hvordan damene er der inne. Nett-dating er ikke tingen for meg. :skratte:

Omn jeg husker så er enten nicket perseren eller shibiz.

And time for :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...