Gå til innhold

Hunter, Ilse Jacobsen eller....?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

er på jakt etter nye, høye gummistøvler som er klassiske og fine.

Har i dag noen fra Viking og de sitter virkelig ikke godt på leggen og jeg syns heller ikke de er så veldig fine....

Ønsker meg aller helst Ilse Jacobsen, men hører at både disse og Hunter er nokså smale i leggen. jeg har kraftige legger og sliter alltid med å kjøpe støvletter feks, og nå også støvler. Noen som har tips om hva slags støvler jeg bør gå for? finnes sikkert fine merker jeg ikke har hørt om også...

På forhånd takk :)



Anonymous poster hash: 528fd...2c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også kraftige legger, prøvde hunter, viking og ilse Jacobsen. Ilse Jacobsen og hunter er ganske like, ilse Jacobsen er mer klassiske . Hunter har alle ungdomsskoleelevene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kraftige legger, prøvde hunter, viking og ilse Jacobsen. Ilse Jacobsen og hunter er ganske like, ilse Jacobsen er mer klassiske . Hunter har alle ungdomsskoleelevene

Takk, hvis Hunter er ungdomskole-elev-støvel, så styrer jeg unna denne. Jeg er 35! Passet du Ilse Jacobsen støvlene da? jeg har enda ikke prøvd,hører bare at de er smale så antar de ikke passer....sukk...men de er veldig fine, da :)

Anonymous poster hash: 528fd...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Le Chameau kan jeg anbefale på det sterkeste. Du finner ikke bedre komfort og kvalitet i støvleverdenen.



Anonymous poster hash: 885a6...ccf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, hvis Hunter er ungdomskole-elev-støvel, så styrer jeg unna denne. Jeg er 35! Passet du Ilse Jacobsen støvlene da? jeg har enda ikke prøvd,hører bare at de er smale så antar de ikke passer....sukk...men de er veldig fine, da :)Anonymous poster hash: 528fd...2c0

Ilse Jacobsen er ikke smale, helt perfekte, lette rundt i alle skobutikkene før jeg fant de. Det var verdt det. Hatt de i 2 -3 år nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Hunter og er veldig fornøyd. Støvlene er ikke trange på meg i det hele tatt. Det som er kjedelig med Hunter er at "alle" har dem. Sjekk ut Ted Baker sine på Zalando, de er ganske fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de laveste til Ilse J. Finnes ikke bedre støvler. Dersom de høyeste blir for trange til deg i leggen, kan du ikke gå for de som er midt mellom de høyeste og de laveste?

Beste prisen finner du Ilse J. Til på Obs, dersom du ikke skal ha en helt spesiell farge da.

Anonymous poster hash: 526ca...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hinter og er fornøyd. De sorte med gloss, men blir forvtrange i leggen med hunter fleece sokkene i. Så bruker de uten. De er gode på foten. Men alle har de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter sine er kjempesmale, men de har også en modell med utvidet legg.

Jeg er glad i mine Hunter, men "alle" har dem ja, hadde jeg kjøpt om igjen hadde jeg kjøpt noe annet.

Ilse Jacobsen synes jeg er litt kjerring, kanskje fordi jeg forbinder det med min gamle tante.



Anonymous poster hash: 6e109...e30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Kan tilrå både Le Chameau og Jean Paul sine. Chameau-ane var grisedyre, og dei brukar eg difor berre når eg må ha verkeleg gode støvlar, altså på skautur i Trøndelagsmyr, dei skal eg verkeleg ikkje slite ut på asfalt, nei. Jean Paul-støvlane er relativt rimelege, om lag 600,- og eg er kjempenøgd med dei. Dei er heilt klassiske og for meg er det eit pluss at dei ikkje er slike som alle har, altså ikkje Hunter eller Ilse Jacobsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har både Le Chameau og Hunter. Kan på det aller sterkeste anbefale Le Chameau. Håndlagde støvler fra Frankrike i fantastisk rågummi og overlegen komfort. Hunter sine er noe penere og mer "urban" i utformelsen, men utover det har de ingenting å stille opp med mot LC. Stive og ukomfortable.

LC er riktignok et av de dyrere alternativene, men du betaler hovedsakelig for råproduktet - ikke brandingen og de enorme markedsføringsutgiftene slik som Hunter, Ilse Jacobsen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Le Chameau kan jeg anbefale på det sterkeste. Du finner ikke bedre komfort og kvalitet i støvleverdenen.

Anonymous poster hash: 885a6...ccf

Dette! Det er de beste støvlene jeg noensinne har hatt, og heller ikke laget kun for tynne legger.

Anonymous poster hash: aeace...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...